Mě úplně dostává jak každý kdo má do zadnice víte co vyjadřuje k něčemu čemu vůbec nerozumí. Když se hraje hokej jsme všichni trenéři, když jsme koupili Gripeny byli všichni piloti, když byl covid byli jsme všichni epidemiologové a imunologove a teď po té střelbě jsme pro změnu bezpečnostní experti.
Nemusíte mít moc vlastních "mozků" stačí mít pár šikovných plagiátorů. Není to všespasné řešení, ale koukněte na Čínu. Velmoc přicházející se střelným prachem a jinými převratnými objevy prešla na princip ať to někdo za těžké prachy vymyslí a my to zkopírujeme a právě se vracejí jako první se vzorky zeminy z odvrácené strany měsíce... a taky to jde.....
Kvalita je vyšší u korejců vidím to také u sebe. Mám pasata 2013, hyundai i40 a fabia1. Se zeptejte policajtu co je škodovka za sypák. Škodovka není auto které snese ostřejší jízdu. Převodovky se rozpadají po cca 120 tis. km. V pard. kraji u silnych oktávek klekli všechny automaty hahaha- nikoli opotřebení spojek, ale to obecně znají všichni z koncernu. Prokluzující ložisko a nutnost repace a rozebrání převodovky je něco standartního jako výměna oleje. Doba škody octavia 1 kde byla kvalita již dávno není. Zrovna toto ložisko kleklo i u mě. Jo a přestal pašík topit. U Hyundaje jen jezdím a na rozdíl od koncernu jde naložit a netáhneš hned zadek po zemi.
Jsem polda a "hnůjdaj" už nikdy, měli jsme dvě i35, obě odešly na motor do 120 000 km, při ostřejší jízdě v zatáčkách nestabilní, šílený výhled z auta, ovládání majáku velmi nepodařené atd. Na škodovky nemůžu říct zatím nic špatného od felicií to byly auta co odcházely i po 300 000 a furt vrčely. Jsem zvědavý jak dlouho vydrží nová vlna s automatem
Pro mě bez znalosti širších souvislostí JASNÝ PŘÍKLAD KRAJNÍ NOUZE. Být správním orgánem jsem s tím v pár větách hotový. Odůvodnění: jednání, jímž někdo odvrací nebezpečí přímo hrozící zájmu chráněnému zákonem (lesní požár - ohroženi majetku značného rozsahu), není protiprávní, jestliže tímto jednáním nebyl způsoben zřejmě stejně závažný následek než ten, který hrozil, ( porušení některých letových predpisů) a toto nebezpečí nebylo možno v dané situaci odvrátit jinak (pokud tahaly i Italy a Švédy tak ty letecké prostředky potřebovali) Pokud by ho tam letový dispečer nechtěl, mohl ho kdykoliv z letového prostoru vykázat. Nerozumím tomu. Když jsme měli v Ústí povodně taky nám plul nalozena lodní vana na most v Dečíně, její potopení bylo menší zlo než že sejme most v Dečíně. Menší zlo bylo pustit pana hasit za cenu porušení marginálních předpisů. Než udělat to že nevyužijí síly a prostředky které mám a nechám způsobit větší škodu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Oj joj, zase odborníci. Nebezpečnost opakované krádeže není ve škodě samotné, ale v tom, že se ta osoba totálně protiví tomu že krást se nemá a tím je ta osoba nebezpečná společnosti a proto je třeba jí potrestat a společnost ochránit třeba i tak, že ji znovu zavřeme. Jinak i u jiné majetkové. činnosti jsou ustanovení pro opakující se stejné trestní jednání.
1 odpověď