Teda jo... to jsou ale odborníci. Plynové sporáky jsou na světě bezmála 200 let a není nikde psáno než teď, že by to nějakou újmu způsobovalo. Tak jsem přemýšlel, co tyto vědce k takovým dedukcím vede a teorii bych měl. Domnívám se totiž, že se domnívají že přijde chvíle, kdy si plyn bude moci dovolit jen horní vrstva obyvatelstva, velmi omezená a tak tito vědci připravují zbytek populace na kotlíky a ohniště. Jen to ještě nenapsali celé😊😊😊😊
Cože!!! Sedm let pro takového......???!!!. (písmenka mi Seznam nevezme). Doživotí bez možnosti podmíněného propuštění a nejlépe na galejích, abychom jej nemuseli živit. A tento bezmozek má ještě odvahu si brát nějaký čas??? Ten už tragicky prochlastal. A takto je to vždycky. Není den, abych se nedočetl, že někdo byl chycen s chlastem nebo drogami. Pak u soudu to chce brát zpět. Slibuje hory, doly, černý les, ale to už je hodně pozdě. Pro takovéto spoluobčany pochopení ani slova lítosti opravdu nemám. Je mi líto těch nevinných zabitých nebo zraněných.
Analýza je posazena na Prahu nebo velká města... možná. Vůbec nezohledňuje běžnou praxi. Problém je v několika úrovních. Za prvé: v regionech průřezem republikou s místní přiměřenou dopravní dostupností jsou platy srovnané a je velmi obtížné vyjednat vyšší mzdu nad imaginární průměr. Je to proto, aby si zaměstnavatelé vzájemně nepřetahovali zaměstnance, jelikož je stav momentálně vyrovnaný, tedy zaměstnanci v regionu významně nepřibývají a ubývají zatím jen přirozeně. Za druhé: cestovat za prací veřejnou dopravou mimo region je vzhledem ke službám prakticky nemožné a složité, především pro profese pracující na směny. Doprava vlastním vozem je s ohledem na ceny už méně výhodná. Vyšší mzda mnohdy nepokryje zvýšené náklady na dopravu a to i když pominu tzv. jalový čas trávený na cestě do a ze zaměstnání. Za třetí přestěhovat se za prací je rovněž problematické. Sleduji úměru výši mzdy vůči ceně za bydlení, takže taky se nedá mluvit o nějakém nárůstu pokud tedy nebydlím na periferii velkých města tam je zase omezená nabídka odborných pozic. Ne všichni mohou nebo chtějí pracovat v kancelářích a na manažerských postech. Pokud to tedy shrnu, tak příkladně na Vysočině budeme mluvit o 25-30 tisící měsíčně tak za stejnou práci ve středočeském kraji, případně části jižní Moravy mluvíme o 35-40 tisíc, exponované části severní Moravy 45-50 tisíc. Ovšem přestěhovat se z Vysočiny s nájmem 10.000,- do výše zmíněné lokality s nájmem 15.000,- až 17.000,- výhodu vyšší mzdy jaksi anuluje, nehledě na to, že bytů je velký nedostatek, především menších.
No jo...zvyk je železná košile praví přísloví. Téměř všichni jezdíme každodenní trasu po paměti a na značky nekoukáme, případně je nevnímáme. Snadno přehlédneme z ničeho nic ustanovenou značku snížení rychlosti, stejně tak její odstranění. V prvním případě zaplatíme pokutu a už si to budeme příště pamatovat, v druhém případě patrně pokutu nedostaneme, ale zase zbytečně brzdíme provoz...
Podle mě je škola stále výchovný ústav. Kromě všeobecných vědomostí bych předpokládal i obecnou výchovu dětí před vstupem do plnohodnotného života. Kromě jiného třeba i vštípení jakéhosi respektu k nadřízeným, tedy v tomto případě autority paní učitelky, která zcela jistě nadřízenou představuje. Tedy pokud paní učitelka zadá úkol, pak ví proč to dělá a je povinností podřízeného, tedy žáka úkol dle svých schopností a vědomostí splnit. Tento návyk se mu/jí bude v budoucnu hodit. V zaměstnání většinou není zvykem diskutovat o zadaném úkolu, prostě se musí splnit, aby přišla kýžená odměna ve formě výplaty i když se to jedinci nezdá. Považuji za velkou chybu rodičů, když dětem ukazují, že respekt k nadřízeným se nenosí a banální úkol je přežitek. Pak se není co divit, že se mladá generace těžko zařazuje do pracovního procesu. Vidím to dnes a denně.
Pokud je to pravda, pak je to další ptákovina z omezených hlav úředníků bez logického podtextu. Normálním lidem je jistě vcelku jasné, že mladí mají na rozdíl od nás dříve narozených zrak většinou podstatně lepší, tedy lépe snášejí změny světlo/tma. Vidím to na sobě. Takže když omezovat (určitě jsem proti), tak spíše starší, pokud jim to dělá problém.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Stále stejná ohraná písnička. Budeme křičet, jak velký je problém s kamiony, budeme vymýšlet krávoviny, budeme se chovat strašně ekologicky, ztrpčovat život řidičům, ale lobby nakonec zvítězí. Proč??? Náklad přeložený na železnici neprodukuje peníze pro zájmové skupiny. Silniční daň a spotřební daň za PHM plní státní rozpočet, mýto a podobné služby zase kapsy pár vyvolených a jejich politických kamarádů. A nejde o malé peníze, takže nezbyde než kecat a dělat, že s tím něco děláme.