Kupko ty žvanile!!! Udělej něco pro řidiče aby měli zázemí a pokutovat toho kdo nakládá. Řidič je ten poslední, který si může zjistit kolik má nalozeno!!!
A o tom to je... raději více, než méně, abych nemusel jet dvakrát... Není potřeba znát hmotnost nákladu na gramy, ale na 100 kg se to trefit dá i běžnou znalostí fyzikálních vlastností nakládaného materiálu. Příkladně dřevo je docela dobře odhadnutelné. Neznám normy pro dopravu, ale pokud kamion může naložit 25 tun, pak se patrně bude o +/-16 m3 hmoty, tedy spíše méně. Syrové dřevo bude patrně těžší. Pokud může někdo řídit kamion, pak je zajisté dostatečně inteligentní, aby dokázal kubatůru nákladu spočítat. U oceli to funguje, taky se náklad neváží, ale počítá.
Stále stejná ohraná písnička. Budeme křičet, jak velký je problém s kamiony, budeme vymýšlet krávoviny, budeme se chovat strašně ekologicky, ztrpčovat život řidičům, ale lobby nakonec zvítězí. Proč??? Náklad přeložený na železnici neprodukuje peníze pro zájmové skupiny. Silniční daň a spotřební daň za PHM plní státní rozpočet, mýto a podobné služby zase kapsy pár vyvolených a jejich politických kamarádů. A nejde o malé peníze, takže nezbyde než kecat a dělat, že s tím něco děláme.
O rentgenu taky před sto lety nevěděli, že může škodit a nechali se rentgenovat jen tak pro srandu. Když se o jeho negativních účincích začalo psát, lidi si říkali "no jo, vědci, to by mě zajímalo, co je vede k takovým dedukcím. Domnívám se, že nás připravují na dobu, kdy kdy si rentgen bude moci dovolit jen horní vrstva obyvatelstva, velmi omezená a tak tito vědci připravují zbytek populace na papír a uhel".
Příklad Vámi uvedený není ten správný. Na rozdíl od jiných zařízení, kde se škodlivost při běžném používání prokázala a nějakým způsobem napravila, tak konkrétně u plynového sporáku není znám a za celou dobu používání vědecky prokázán negativní účinek na lidské zdraví pokud se používá podle návodu. I kdyby nebylo vědecké posuzování vlivu na člověka zkoumáno, tak doba používání sama o sobě by negativa odhalila sama. A to jaksi známo není.
Teda jo... to jsou ale odborníci. Plynové sporáky jsou na světě bezmála 200 let a není nikde psáno než teď, že by to nějakou újmu způsobovalo. Tak jsem přemýšlel, co tyto vědce k takovým dedukcím vede a teorii bych měl. Domnívám se totiž, že se domnívají že přijde chvíle, kdy si plyn bude moci dovolit jen horní vrstva obyvatelstva, velmi omezená a tak tito vědci připravují zbytek populace na kotlíky a ohniště. Jen to ještě nenapsali celé😊😊😊😊
Cože!!! Sedm let pro takového......???!!!. (písmenka mi Seznam nevezme). Doživotí bez možnosti podmíněného propuštění a nejlépe na galejích, abychom jej nemuseli živit. A tento bezmozek má ještě odvahu si brát nějaký čas??? Ten už tragicky prochlastal. A takto je to vždycky. Není den, abych se nedočetl, že někdo byl chycen s chlastem nebo drogami. Pak u soudu to chce brát zpět. Slibuje hory, doly, černý les, ale to už je hodně pozdě. Pro takovéto spoluobčany pochopení ani slova lítosti opravdu nemám. Je mi líto těch nevinných zabitých nebo zraněných.
Analýza je posazena na Prahu nebo velká města... možná. Vůbec nezohledňuje běžnou praxi. Problém je v několika úrovních. Za prvé: v regionech průřezem republikou s místní přiměřenou dopravní dostupností jsou platy srovnané a je velmi obtížné vyjednat vyšší mzdu nad imaginární průměr. Je to proto, aby si zaměstnavatelé vzájemně nepřetahovali zaměstnance, jelikož je stav momentálně vyrovnaný, tedy zaměstnanci v regionu významně nepřibývají a ubývají zatím jen přirozeně. Za druhé: cestovat za prací veřejnou dopravou mimo region je vzhledem ke službám prakticky nemožné a složité, především pro profese pracující na směny. Doprava vlastním vozem je s ohledem na ceny už méně výhodná. Vyšší mzda mnohdy nepokryje zvýšené náklady na dopravu a to i když pominu tzv. jalový čas trávený na cestě do a ze zaměstnání. Za třetí přestěhovat se za prací je rovněž problematické. Sleduji úměru výši mzdy vůči ceně za bydlení, takže taky se nedá mluvit o nějakém nárůstu pokud tedy nebydlím na periferii velkých města tam je zase omezená nabídka odborných pozic. Ne všichni mohou nebo chtějí pracovat v kancelářích a na manažerských postech. Pokud to tedy shrnu, tak příkladně na Vysočině budeme mluvit o 25-30 tisící měsíčně tak za stejnou práci ve středočeském kraji, případně části jižní Moravy mluvíme o 35-40 tisíc, exponované části severní Moravy 45-50 tisíc. Ovšem přestěhovat se z Vysočiny s nájmem 10.000,- do výše zmíněné lokality s nájmem 15.000,- až 17.000,- výhodu vyšší mzdy jaksi anuluje, nehledě na to, že bytů je velký nedostatek, především menších.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
To je vše krásné ale praxe funguje trochu jinak. Máte nachystané náklad na CMR je psána váha. Pokud je to na paletách a různé zboží tak dopocitate tak akorát kulový.
1 odpověď
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Jo to je pravda... taky jsem se s tím setkal. Přivezli nám stroj, deklarovaná hmotnost 8800 kg, skutečná 10600 kg. Ovšem nevím jak moc se to děje, ale stále se píše jen o přeprav dřeva a tam by se to odhadnout mělo. Kamiony, co nám vozí ocel přetížené nejsou, pokud nechtějí. Taky nám přijel kamion s 32,6 tuny a řidič řekl, že to risknul, protože nechtěl jet dvakrát. Myslím, že vždycky je to o lidech. Pokud hmotnost nákladu sedí s CMR nebo dodacím listem, pak by měla jít odpovědnost za tím, kdo ten náklad chystal a ne za řidičem. Pokud si ale řidič nakládá sám, pak má odpovědnost plně on.