Mam na LPG 100 000Km a dobry, ale ne vše je zality sluncem. Je to hold dalši system do spalovaciho auta. Největši problem je, že když je něcos autem hned pada podezřeni na LPG. Pak klasicky servis muže řikat "za to muže LPG" a zase LPG servis to je xxxyyyy. Ve vysledku je to o kvalitě přestavby a servisu.
Prima má jediný problém, i kdyby byl porad sebelepší, pokud jej budou prezentovat jako 10minutove kousky vložené mezi bloky reklam......lidi uz to asi fakt nebaví - v díle seriálu 4 bloky reklam v délce cca 20 minut / blok. Tohle je zabiják. Tak at se nediví, že jim lidi utíkají.
Přesně tak pustim si Devadesatky a na Zradce mrknu potom na netu
Tak pokud to majitel vozu na STK nepodmázne, tak žádná mafie není. Tu mafii vytvořil každý ten řidič vozu, co má šíleném bordelu auto a podmázne někoho na STK nebo na emisích. To je snad prapůvod problému.
Ne neni. Vyhazuji zdrave auta protože volnoběžne otačky nebo 1000 kravin. Emise ma dělat každy servsis. Aspoň by měli vybaveni a oni by davali hlavu na špalek. Aktualni system je akorat drahy.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
A kdo tohle způsobil,politici a Bruselští úředníci.Ale těm se nic nestane,ti mají flek a prachy jistý.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nene to si způsobila Evropa sama. Tak jako Nokia. Nokia byl taky kvalitní produkt, ale ujel ji vlak. Není to o spalovacím autě. Je to o tom, že neumí inovovat. Dneska je trend dělat auto z menších části a centrálně řízené SW. Je to změna myšlení.