Celkem smutne vyjadreni.
Cyklo/kolobezkozmrd je porad ridic.
Nesmi jezdit po chodniku a pod vlivem navykovych latek.
Nevim proc tam zminuji, ze mu pritizilo drzeni ŘP.
Neznalost neomlouva. Na chodnicich a/nebo ozrali nemate na kole/kolobezce co pohledavat.
Jemu nepřitížilo že má ŘP, ale že za 1 rok spáchal 3 přestupky proti silničnímu zákonu.
Motor zvladl mnohem vic. Videl jsem nekolik kusu s najezdem pres 100k a vsechny sly do srotu kvuli korozi, motor byl obvykle ve velmi dobrem stavu.
S vetilatorem chlazeni ani vodni pumpou problem nebyl, pokud clovek nezapominal na to, ze u jejich lozisek jsou maznicky, kam se musel cas od casu davat mazaci tuk.
S ventilátorem chlazení funkční problém nebyl, ale byl hlučný a při vyšších otáčkách auto připomínalo vysavač. S vodní pumpou přetrvával problém až k modelu Š105-120. Jednak tam erodovali hliníkové lopatky, jednak tam zlobilo technicky "blbé" axiální těsnění. No a životnost motoru ?? Tak motor fungoval i po 100 t, ale pokud jste ho měl rozebraný, tak vůle ojnic na klice byla enormní, ventily měli vyběhaná pouzdra, motor sice běžel, ale spotřeba oleje byla výrazně větší, výkon velmi pokleslý a kdyby se tenkrát měřili emise - tak to by byla koncovka. Ale jinak - i tak jsme je měli rádi co 😂. ??
1
Sledujících
4
Sleduje
1
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jestli je to pravda, tak je to od Izraelců přímo "Majstrštyk" !!