Problém VW není Green Deal, ale odbory a vedení VW - Odbory udělali ze zaměstnanců nadlidi, teď došlo ke krizi a odbory se nechtějí vzdát všech vybojovaných výhod, a chtějí je udržet i za cenu krachu firmy. Jsou prostě drahý. Vedení nebylo schopno zajistit vznik použitelných elektromobilů i když do toho nalili spousty peněz. Dnes je TESLA a čínské eauta asi 5 let před VW. A když jsem nedávno slyšel hajlující Turka u Moravce, zjistil jsem jaký je to populista, který by svými populární i populistickými nápady přivedl ke krachu všechny evropské automobilky.
To je odborníků koblihového typu. Naučte se jak funguje trh, z čeho se skládá cena elektřiny, co to udělá s trhem, majetkem lidí v penzijních fondech , s Pražskou burzou, kolik to bude stát to vykoupení, kolik to bude stát státní rozpočet z chybějících dividend, zhoršení investiční poptávky po českých akciích, zamyslete se kolik státních podniků funguje, vzpomeňte na Maďarsko co se tam stalo, když zastropovali ceny PHM, jak donutíte ostatní výrobce , vyrábějící 30% elektřiny k nižším cenám, z čeho se zaplatí těch 300 miliard co bude stát dostavba nových bloků a desítky dalších důležitých otázek.
1. vyplacení akcionářů - pár stovek miliard - takže ztráta
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Reálně je nezaměstnanost tak poloviční. Půlka nezaměstnaných pracuje na černo, protože mají exekuce.
1 odpověď