Co by jste chtěl měnit, když za 9 let máte 35 tisíc.??? K čemu ho potřebujete.?? Jsem starší a těch 10t/rok má po odpoledních Na kole.!! Na nákup nepotřebujete velké auto se spotřebou 9,5 l. Za těch pár km moc závad asi nebude.
Asi nechápete co píšu. Je to třetí auto v rodině pro použití manželky a v létě při dovolených. A auto je staré 9 let. Poruchy se nedeji jen najezdem ale i stářím dílů které podléhaji určité životnosti. Takže pro mě je i tohle výhra. Už sem zažil auta co do 40t km měli už několik zásahu v servisu. Korejci a Japonci jsou jistota. Zatím mě žádné auto nikde nenechalo.
Máme tohle auto v rodině třetím rokem 2016 QL v nejvyšší výbavě. Koupeno téměř bez nájezdu za 550tisíc (cena nového ve faktuře milion). Auto má aktuálně 9 let existence a nějakých sotva 35t km. Auto je naprosto skvělé a pohodlné, prostorem dost překvapilo..hodně místa vzadu i v kufru na poměry. Vozíme 19 kola celoročky. Chválím ventilované sedadla a použitou kůži v létě i zimě pohoda.Spotřeba odpovídá cca té v článku, průměr těch 8,5l/100km. Co se mě nelíbí, je chování převodovky...ve sport režimu výrazně škube při popojíždění. A též hodně odkopává rychlosti a točí kolem 1200 otáček. Pokud pádlem upravím kvalt tak během chvíle ho opět zkopne dolů. A co mě příjde nesmysl, tak ty čísla v dynamice. Jede tak akorát ale 7,8s na stovku dávám ve své Mazdě, kde mám též těch cca 130kW a v přímce sem Kie jasně ujížděl. Jinak to auto mohu jen a jen doporučit. Za 9 let se měnil jen olej a filtry. I brzdy jsou stále původní. Skvělá volba + výhoda el. kufru s detekci stání za vozem.
Trochu to článek přehání, protože to zdaleka nebylo těsně a vlak byl ještě dost daleko.
Trochu debilní názor. Z videa je patrné, že kdyby on nebo ta holka nějak zavrávorala, tak než se zvednou ze země tak ten vlak je válcuje. Ten vlak byl od nich cca 200 metrů což je pro každého okamžitá stopka a čekám než se ten kolos přežene.
Myslíte, když budete mít 10 let starý mobil, tak Vám na něm všechny nové aplikace pojedou? Asi ne. Je to logické
Já tu neuvádím ten příspěvek po technické stránce ačkoli jako ajtak vám mohu potvrdit že to není problém aby aplikace byla upravena pro potřeby starší televize. Je v tom jen neochota a lenost vůči zákazníkovi co platí ale psal jsem ten souhrn co to přineslo mě. Takže zdražení stejného obsahu, nemožnost pustit dva uživatele současně a nepodporu stávající TV.
Jasně. Máme 10 let starou velkoplošnou TV Sony, kde Voyo fungovalo bez výhrad. Teď inteligenti příjdou s platformou Oneplay, která nejenže vyjde dráž na úkor stejné nabídky ale navíc neumožní pustit dva účty současně na různých zařízeních ale jako vrchol všeho si asi mám ještě jít koupit novou televizi, aby mě vůbec tahle volovina fungovala. Bravo, pokrok nezastavíš a to tvrdím jako IT pracovník.
Velmi působivé. Vlastně jsem čekal že se po odvysilani nového seriálu ozvou blízcí této události. Škoda že něco neprozradi žijící manželka ale sama se bojí že by ji na sklonku života mohlo přiznání udělat jen potíže. Podle mě zabil Jelinkovou její manžel a v té souvislosti zbytek dokonal syn v návalu vzteku co otec provedl. Mraziva je i představa že právě teď poslední 2 dni panuje stejne počasí co tehdy. Teplota i množství sněhu odpovídá na 12 a 13 únor 68. To jest 12 a 13 unor 2025...
Roky jsem měl bmw e46 330i. "TO" bylo zábavné řidičské auto. Focus 2.0 i taky nebyl špatný. Takže nevím, kde jsi vzal toho milovníka turba. Vím o čem mluvím. Mazda 3 a 6 jsou jen sedany s dobrým podvozkem a priškrceným motorem. Žádná řidičská nirvana.
Tahle generace BP už něco ztratila ze své zábavy ale já mám předchozí BN s výkonem 129kW a 230Nm a rozhodně to zábavné auto je i motorem. Ten motor jede skvěle ale taky má upravenou polohu pedálu, nastavení časování a ventilů. Na atmosféru je to až neuvěřitelně živý. Bohužel ty nové Mazdy už mají ten výkon tupejsi kvůli plnění emisí. Právě k E46 je často tato M3 přirovnává co se týče pocitu za volantem a zpětně komunikace. Mám dojem že hrozná část lidí úplně zbytečně zhazuje výkon Mazdy a ten rozhodně není špatný když s tím umí jezdit. Ale když vás ty Mazdy nebaví tak to nesledujte a nekomentujte. Nový BMW taky stojí za pytel... A přitom jsou furt skvělá.
Ty dvoulitry stály za...,proto změna.
Asi odborník. V čem stáli za....? Jsou nezničitelné a po odemčení dávám 7,9 na sto což kolikrát nedáte ani s těmi turby a nemluvě o charakteru toho motoru jako je zvuk, plynulost, kultivovanost. Patří k nejlepším motorům vůbec v této třídě a proto si taky dost drží ceny a furt jen slyším jak jsou Mazdy drahé.
Ano, humpolacke podvozky Škody jsou horší. Ale o to u téhle Mazdy nejde. Měl jsem kdysi Focus 1. S 1.6 benzínem. Famózní podvozek, lepší než Mazda, ale motor slabý. A to je problém i nynejsich Mazd. Podvozek fajn, ale motor nezajistí řidičskou zábavu.
Koukám asi odborník za volantem. Já nevím proč se u Mazdy vždy ozvou tihle milovníci turba. Tak ještě znovu: sedni si za volant třeba právě Mazdy 3 (a ano, opravdu sedíš hodně sportovně a nízko takže první body) a prolítni si nějaké dobře utažené okresky bez provozu (to auto je na tento typ cest nikoli drtit konkurenci v přímce) a ano, to auto držet pod krkem a umět pořádně řadit a házet meziplyny. Takže otáčky cca 4 - 6500 a pak mě ještě vyprávěj, že nemá dostačující výkon pro zábavnou jízdu (proč má asi tolik příznivců i v dnešní době, he?). On ten výkon je totiž nastaven tak, aby byl zábavný i s pedálem v podlaze a ne destruktivní kdy vezmu auto o 600 koních a v druhé zatáčce mě to ustřelí do škarpy pač to už není v lidských silách to ovládnout. MX5 též není o absolutním výkonu a přitom drží prvenství mezi roadstery. Je to o celkovém naladění vozu a rovnováze a v tom jsou tahle auta skvělá. Ale chápu, že dnes se počítá hlavně číslo koní a nejlépe 4x turbo. Zábava nespočívá v počtu koní ale v celkovém naladění vozu.
Máme verzi QL 2016 v plné GT verzi s motorem 1.6 TGDi 4x4. Auto máme 3 roky a jezdí v létě dovolené a přes rok cokoli i kratší trasy. Kola jsou 19 celoroční. Shrnutí? Do auta se skvěle nastupuje, dobře se sedí a dobrý výhled. Interiér je prostorný a to i vzadu kde vozíme prcka ve velké sedačce. Kufr vždy stačil i na dovolenou ve čtyřech včetně kočáru a matrace. Ano tašky byli všude i pod nohama ale vešlo se. Elektrický kufr super. Vlastně za 8 let žádná závada. Mínusy skoro žádné. Snad jen že se musí více bouchat dveřmi když se nastupuje pač se nedovrou. A pak převodovka, ta má tendenci hodně cukat při pomalé jízdě či popojizdeni. Na režim sport je to obzvlášť patrné. Závěrem asi ta spotřeba, ten malý turbo motor má s autem dost práce a pod 8l se těžko dostat. Nádrž mizí fakt rychle. Shrnuto. Skvělé auto. Šel bych do něho znovu.
Škoda že ten příběh o matce, která si stoupla na svou dceru v bezvědomí aby se dostala k oknu a současně byl motivem k otevření videa z uvodniho popisku nikdo nevysvětlil a pouze se dozvídáme že o tom velitel zásahu slyšel taky ale podrobnosti nezná. Přijde mi to příliš ujeté z pohledu rodiče. Tohle by snad nikdo normální neudělal a bojoval by právě hlavně o život svého dítěte...
až na detail, že za totáče byla ta Š120 a cca dalších 5 dostupných značek, vyrobeny z poctivého plechu. Na to když spadla větev, stačilo trochu základovky a vystaráno, žádné vyklepávání nebylo potřeba. Dnešní papírové kapoty se prohýbají již během slabého deště 😉
Možná se trochu poucte z dobových videí jak třeba Š120 a podobné auta za totace vypadají i po lehké kolizi. Jsou absolutně zmuchlane takže o pevnosti tehdejších plechu na autě raději pomlcet. Samozřejmě ta dnešní jsou vyráběna ekologicky takže odolnost na živly moc nemají ale v rámci stavu po podobném nárazu jsou dnes absolutně jinde. Ale jako člověk z paneláku bez garáže vždy trnu hrůzou aby neuderily kroupy. Je to děs to nervovani.
Tak to je zase další bomba. Proboha, proč se nedokáže město dohodnout že tohle se prostě nedělá? V tak bezprostřední blízkosti postavit takovou šedou plechovou obludu tak tím tu památku absolutně zabijete. Už vidím, jak se tam fotí turisti a v pozadí mají Normu. Já chápu, že Norma to obešla tím, že koupila soukromý pozemek ale přeci město musí umět do takové věci zasáhnout. Jak to tady bude za chvíli vypadat? Přeci musí existovat i jiné místo, kde lze prodejnu postavit a současně neškodit.
Absolutně nechápu proč nemohou dlažební kostky položit znovu a pořádně a zachovat tak historický punc tomuto místu. Nad Davli máme chatu a ty kostky tam byli odjakživa. Vůbec by mě nenapadlo že starosta obce bude souhlasit s asfaltem, který vlastně zkazí celkový pohled na průjezd Davli. Berete mi tak část vzpomínek nenávratně pryč. Dobře položené kostky by velmi dobře zastávali svoji funkci i dnes jako na mnoha jiných místech kde byli ponechány. Děkuji pěkně pane starosto..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A napadli vás třeba,že zrovna někde jinde zachraňuje život?
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Koukám že se ráda zastavate toho hnusu který tu teď máme. Sám mám podstoupit x vyšetření kvůli akutním bolestem břicha ale nikde mě nechtějí přijmout pač mají jakože plno a neřeší můj aktuální stav. Je jim to úplně jedno a já sem též bezradny. Na pohotovost dorazíte většinou s akutním problémem a třeba velkou bolesti.. Nezájem budete čekat třeba X hodin než se na vás dostane a třeba pojdete na chodbě. Ne tohle opravdu není ukázková péče. Smutný je že ačkoli odvadim z platu pojišťovně tak raději hledám soukromé kliniky kde se vás za prachy alespoň hned ujmou. Ale dostat se třeba na MR je téměř nemožné i přes diagnózu RS. Fakt nemám rád lidi co se staví za naše zdravotnictví. Mohl bych vyprávět týden v kuse jak špatné zážitky mám a to lékaře nehledám pokud to už není nutnost.