Ja jezdim s Koleosem 2012, což je přestaveny xtrail s povedenym motorem 2.0tdi od renault a jinak vse postavene od korejcu. a za fajn kačky. Zatim super. Da se s nim i projet nektera horsi mista.
Ale na skutečně narocny teren nebo snih to chce lehci auto. XV mi na snehu vzdycky ujede a pokud bych ho zkusil dohnat, pojedu bokem a skoncim ve škarpě 😉 ta hmotnost se prostě nezapře. Ale je to bezpečnější.
Mezi Qashqaiem a X-Trailem je trochu rozdíl. Kupříkladu cca: 400kg hmotnosti, pár desítek cm na délku a několik cm na rozvor mezi nápravami. Nejpodstatnější je tedy ta hmotnost. A proto je mezi němi v terénu rozdíl. Kdybych si měl kupovat střední SUV (a že nad tím uvažuji) tak pouze kvůli prostoru v interiéru, poněvadž já mám 188cm, žena 180cm a naše dvě dcery také nejsou zrovna mrňouskové.
Pokud zrovna neplánujete přejezd Sahary nebo Sibiře, je dojezd na jednu nádrž docela zbytečný údaj. Nebo snad někdo jezdí 1000 km na jeden zátah bez přestávky?
Je celkem komfortnější natankovat si v pondělí plnou a vědět, že mi to vystačí na dva týdny. Nebo když jsme jeli do Itálie, tak jsme věděli, že bude stačit natankovat trochu nafty před odjezdem zpět domu.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Nejvíc mě pobavilo tohle: Některé pneuservisy uskladnění nabízejí jen jako doplňkovou službu, pokud si necháváte kola přezout, případně dostanete slevu.
Uskladnění pneumatik nabízejí zákazníkům také větší autodílny.
Za svou, poměrně krátkou kariéru automechanika jsem pracoval ve dvou autoservisech a v jednom pneuservise a všude se pneumatiky (také obuté) uskladňovaly pěkně na sebe. Nikdy nebyla u zákazníka jediná stížnost.