Takovejch znám, co šli za americkým/německým/irským/atd. snem a pak všichni po letech či měsících naklapali zpátky do ČR. Každopádně už jenom kvůli jazyku je to velmi dobrá zkušenost pro mladé. Ono totiž jen hlupák si myslí, že když někde mají 2x větší výplatu, že to automaticky znamená 2x větší životní úroveň. Ani omylem. Stále je co zlepšovat, jako všude, já už těch zemí procestoval docela dost..., ač to tak nevypadá, málokdo si to uvědomuje, ale žijeme v jedné z nejvyspělejší zemi světa a hlavně nejbezpečnější. Zgustněte si, ale je to tak. Konec konců statistiky to říkají také.
Ono by stačilo, zřídit statísícům chatách, co to vypouští do řek moderní kanalizaci (podtlakové kopresorové stanice, rozvodu cca 70mm novodur), tak, jak je to v moderních, např. ve skandinávských zemích běžné. Jestli si myslíte, že vám lidi budou hlásit septiky tak to jste na omylu. Dopadne to jak s hlášením studní...
Osobně vidím problém v tom, že KTM zkostnatěle trvá na svém charakteru, designovém podpisu, barvách motorek..prostě úzkoprofilový sortiment defakto jen v oranžových barvách. BMW už dnes taky má vše od supersportu po choppery. Ducati to stejné, scramblery, retro i moderna, silničky i offroad. Mě osobně se KTM vůbec nelíbí. Tím nechci říci, že všem, určitě ty mašiny mají svoji klientelu. Za mne jim chybí skůtry, retro mašiny, barevné varianty, šťáva, jiskra...
To je jednoduché. Mzdy v ČR jsou u řidičů kamionů i jiných šoférů soukromníků vždy míchány s dietami dohromady. Prostě diety se berou jako výplata a součást čistého příjmu. Ale přiznáno máte 20-25, zaměstnavatel má minimální daňové náklady. Ano, vydělá si třeba pade čistýho, ale nedej bože být nemocný nebo jít do důchodu, to pojdete hlady. Proto generace řidičů stárne a zdrhají do městských firem, dopravních podniků apod. kde je vše přiznané. Proto nejsou řidiči Vím o čem mluvím, dělám to 30 let. Apropo, např průměrný věk autobusáka je 56 let.
To je jenom tím, že to rodiče krmí prachama. My Husákovci jsme stáli už ve 14 letech na brigáďe u lopaty a nepovažovali jsme ti za nic nenormálního. To co jsme si koupili, tak jsme si toho vážili. Nehledě na to, že jsme po škole nešli na ten pracovní trh s otevřenou houbou, ale už byly nějaké pracovní návyky vžity.
Důsledek bude jen ten, že čínská produkce zdraží, ta Evropská nebude mit důvod zlevňovat a prodávat se masově nebude ani jedno. O odvetném opatření Číny se ani nebavím. Aneb jak ještě rychleji poslat zdejší automobilky do kytic. Divná taktika,... nejsem konkurecne schopný, tak úspěšnějšímu hážu klacky pod nohy ...
Bruselští papaláši by měli zvednou zadnici a zajít si na běžnou vesnici jak to chodí. A jak se to lidí ne/týká. Je to jen o penezích ta ekologie. A nebude nikdy efektivní, pokud nebude ekonomická, lidem dostupná. Zatím bylo docíleno jen toho, že 80% lidí v plně plynofikované vesnici topí dřevem, jelikož jsou energie tak drahé, že by polovinu důchodu dali jen na ně. Automobilky jsou v krizi, průmerné stáří vozu se za 20 let posunulo z cca 13 na 16,5 roku. Dokud bude veškeré zelené smýšlení postaveno na principu pokut, emisních povolenek a všeho co se stejně promítne do koncového produktu a tím se stane ještě více pro masy nedostupné...bude vypadat tak jak to vypadá nyní. Myslím že naprosto všichni by se chtěli rádi chovat ekologicky, ale musí se jim to vyplatit, ne je finančně rujnovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Holt má stejnou duševní poruchu jak Putin a pak ještě ti dva zesnulý, jeden z Německa a druhý z Itálie.