To je jenom tím, že to rodiče krmí prachama. My Husákovci jsme stáli už ve 14 letech na brigáďe u lopaty a nepovažovali jsme ti za nic nenormálního. To co jsme si koupili, tak jsme si toho vážili. Nehledě na to, že jsme po škole nešli na ten pracovní trh s otevřenou houbou, ale už byly nějaké pracovní návyky vžity.
Důsledek bude jen ten, že čínská produkce zdraží, ta Evropská nebude mit důvod zlevňovat a prodávat se masově nebude ani jedno. O odvetném opatření Číny se ani nebavím. Aneb jak ještě rychleji poslat zdejší automobilky do kytic. Divná taktika,... nejsem konkurecne schopný, tak úspěšnějšímu hážu klacky pod nohy ...
Bruselští papaláši by měli zvednou zadnici a zajít si na běžnou vesnici jak to chodí. A jak se to lidí ne/týká. Je to jen o penezích ta ekologie. A nebude nikdy efektivní, pokud nebude ekonomická, lidem dostupná. Zatím bylo docíleno jen toho, že 80% lidí v plně plynofikované vesnici topí dřevem, jelikož jsou energie tak drahé, že by polovinu důchodu dali jen na ně. Automobilky jsou v krizi, průmerné stáří vozu se za 20 let posunulo z cca 13 na 16,5 roku. Dokud bude veškeré zelené smýšlení postaveno na principu pokut, emisních povolenek a všeho co se stejně promítne do koncového produktu a tím se stane ještě více pro masy nedostupné...bude vypadat tak jak to vypadá nyní. Myslím že naprosto všichni by se chtěli rádi chovat ekologicky, ale musí se jim to vyplatit, ne je finančně rujnovat.
Mě tam nikdo nedostane. Je to jen tvrdý byznys. V baráku máme plně očkovaného policisty všemi dávkami a už měl 5x Covid (ptám se kde je účinnost vakcíny???) a švagr chytl po očkování malou mrtvičku, 1.invalidní důchod. Jestli to bude povinné, až zase budou farmaceutické společnosti odsypávat vládě, zase to budu falšovat jako u prvního Covidu. Bez pardonu.
Nebude to mít moc vliv. Jsem řidič popelářského vozu, vím o čem mluvím. Jen se z části přemístí PETky ze žlutých popelnic do nové zřízených popelnic do obchodů a benzinek, bezdomovci budou přebírat žluté popenice, nafukovat petky a cpát do obchodů. Bude potřeba více úklidových vozů. Jen ti zdraží nápoje a popelnice nic víc.
Ono to vystřízlivění přijde i v Česku, pro drtivou většinu kupujících je to první elektromobil, a statistiky hovoří jasně, většina nynějších uživatelů si druhý kupovat nebude. Vůbec nejsem odpůrce EV, vidím jaké parády to nadělalo. Všechny ty koloběžky, kola, v modelářství, komunální a pošťácké auta, trolejbusy atd. Ale to jsou všechno vehikly které ráno vyjedou a v poledne jsou v depu na nabíječce. Ale tady bydlí 3 mil lidí v paneláku. Krom jednoho spalováku s dojezdem do Chorvatska si dokážu představit i Eauto oro manželku, na ty nákupy a do hokny,..proč ne. Ale kdo z středně příjmové vrstvy, což by mělo tvořit stěžejní odbyt automobilky, dá 800-milion za druhé auto do rodiny? Téměř nikdo že. Je to jenom o ceně, o ničem jiném to není. Proto jdou prodeje do kytic.
Bude to mít vliv jen a pouze na to, že čínská produkce bude podstatně dražší, ta evropská nebude mít důvod zlevňovat a kupovat se nebude ani jedno. Tím ještě více klesne koupě schopnost obyvatel. O odvetném opatření Číny se ani nebavím, to pak zdraží evropská produkce v Asii a prodeje půjdou ještě více k šípku. Jiný efekt to mít nebude.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je jednoduché. Mzdy v ČR jsou u řidičů kamionů i jiných šoférů soukromníků vždy míchány s dietami dohromady. Prostě diety se berou jako výplata a součást čistého příjmu. Ale přiznáno máte 20-25, zaměstnavatel má minimální daňové náklady. Ano, vydělá si třeba pade čistýho, ale nedej bože být nemocný nebo jít do důchodu, to pojdete hlady. Proto generace řidičů stárne a zdrhají do městských firem, dopravních podniků apod. kde je vše přiznané. Proto nejsou řidiči Vím o čem mluvím, dělám to 30 let. Apropo, např průměrný věk autobusáka je 56 let.