Důsledek bude jen ten, že čínská produkce zdraží, ta Evropská nebude mit důvod zlevňovat a prodávat se masově nebude ani jedno. O odvetném opatření Číny se ani nebavím. Aneb jak ještě rychleji poslat zdejší automobilky do kytic. Divná taktika,... nejsem konkurecne schopný, tak úspěšnějšímu hážu klacky pod nohy ...
Bruselští papaláši by měli zvednou zadnici a zajít si na běžnou vesnici jak to chodí. A jak se to lidí ne/týká. Je to jen o penezích ta ekologie. A nebude nikdy efektivní, pokud nebude ekonomická, lidem dostupná. Zatím bylo docíleno jen toho, že 80% lidí v plně plynofikované vesnici topí dřevem, jelikož jsou energie tak drahé, že by polovinu důchodu dali jen na ně. Automobilky jsou v krizi, průmerné stáří vozu se za 20 let posunulo z cca 13 na 16,5 roku. Dokud bude veškeré zelené smýšlení postaveno na principu pokut, emisních povolenek a všeho co se stejně promítne do koncového produktu a tím se stane ještě více pro masy nedostupné...bude vypadat tak jak to vypadá nyní. Myslím že naprosto všichni by se chtěli rádi chovat ekologicky, ale musí se jim to vyplatit, ne je finančně rujnovat.
Mě tam nikdo nedostane. Je to jen tvrdý byznys. V baráku máme plně očkovaného policisty všemi dávkami a už měl 5x Covid (ptám se kde je účinnost vakcíny???) a švagr chytl po očkování malou mrtvičku, 1.invalidní důchod. Jestli to bude povinné, až zase budou farmaceutické společnosti odsypávat vládě, zase to budu falšovat jako u prvního Covidu. Bez pardonu.
Nebude to mít moc vliv. Jsem řidič popelářského vozu, vím o čem mluvím. Jen se z části přemístí PETky ze žlutých popelnic do nové zřízených popelnic do obchodů a benzinek, bezdomovci budou přebírat žluté popenice, nafukovat petky a cpát do obchodů. Bude potřeba více úklidových vozů. Jen ti zdraží nápoje a popelnice nic víc.
Ono to vystřízlivění přijde i v Česku, pro drtivou většinu kupujících je to první elektromobil, a statistiky hovoří jasně, většina nynějších uživatelů si druhý kupovat nebude. Vůbec nejsem odpůrce EV, vidím jaké parády to nadělalo. Všechny ty koloběžky, kola, v modelářství, komunální a pošťácké auta, trolejbusy atd. Ale to jsou všechno vehikly které ráno vyjedou a v poledne jsou v depu na nabíječce. Ale tady bydlí 3 mil lidí v paneláku. Krom jednoho spalováku s dojezdem do Chorvatska si dokážu představit i Eauto oro manželku, na ty nákupy a do hokny,..proč ne. Ale kdo z středně příjmové vrstvy, což by mělo tvořit stěžejní odbyt automobilky, dá 800-milion za druhé auto do rodiny? Téměř nikdo že. Je to jenom o ceně, o ničem jiném to není. Proto jdou prodeje do kytic.
Bude to mít vliv jen a pouze na to, že čínská produkce bude podstatně dražší, ta evropská nebude mít důvod zlevňovat a kupovat se nebude ani jedno. Tím ještě více klesne koupě schopnost obyvatel. O odvetném opatření Číny se ani nebavím, to pak zdraží evropská produkce v Asii a prodeje půjdou ještě více k šípku. Jiný efekt to mít nebude.
To už je teď úplně jedno. Pokud veškerá zelená politika bude stavěna na principu "buď zelený, nebo tvrdě plať", stejně to logicky nakonec zaplatí koncový zákazník a tím ještě více klesne koupě schopnost obyvatel. Ono to možná těm zeleným mozkům z Bruselu dojde, až bude z automotive propuštěno půl milionu lidí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Green Deal politika v praxi. Všechno zdražme, ať se nám průměrné stáří vozu posune na 17 let.