Důsledek bude jen ten, že čínská produkce zdraží, ta Evropská nebude mit důvod zlevňovat a prodávat se masově nebude ani jedno. O odvetném opatření Číny se ani nebavím. Aneb jak ještě rychleji poslat zdejší automobilky do kytic. Divná taktika,... nejsem konkurecne schopný, tak úspěšnějšímu hážu klacky pod nohy ...
Bohužel všechna ta pravidla na základě kterých se začaly do aut dávat všemožné systémy nemající s autem nic společného výrazně zdražili cenu aut. Proč nemůžu jako zákazník koupit základní výbavu kde je puoze ABS, stahování předních oken a jednoduchá klimatizace, airbagy? Takové auto by stálo 350000,-. To že není nabité funkcemi by bylo jen moje rozhodnutí. Stejně je většina těch systémů rozptylujících.
Moje řeč. Já mám požadavky: klima, el.okna,automatickou převodovku a tempomat, abs,tcs. Zbytek je mi jedno. Z hlediska bezpečnosti chápu třeba aut. kolizní brzdění, to hodně pomůže nehodovosti a životům. Ale těch mraky zbytečných pijákovin co dnes auta mají je úplně k ničemu a jenom otravují život. A jak píšete, brutálně to odvádí pozornost.
Bruselští papaláši by měli zvednou zadnici a zajít si na běžnou vesnici jak to chodí. A jak se to lidí ne/týká. Je to jen o penezích ta ekologie. A nebude nikdy efektivní, pokud nebude ekonomická, lidem dostupná. Zatím bylo docíleno jen toho, že 80% lidí v plně plynofikované vesnici topí dřevem, jelikož jsou energie tak drahé, že by polovinu důchodu dali jen na ně. Automobilky jsou v krizi, průmerné stáří vozu se za 20 let posunulo z cca 13 na 16,5 roku. Dokud bude veškeré zelené smýšlení postaveno na principu pokut, emisních povolenek a všeho co se stejně promítne do koncového produktu a tím se stane ještě více pro masy nedostupné...bude vypadat tak jak to vypadá nyní. Myslím že naprosto všichni by se chtěli rádi chovat ekologicky, ale musí se jim to vyplatit, ne je finančně rujnovat.
Realita je taková, že u baráku stojí 3 automobily ,na dovolenou jede rodina 2krát za rok fotr v hospodě 2krát za týden ,ale do pece narve i peří ze zabité kachny! Je třeba šetřit! Ne?
Právě proto. Lidé přirozeně odrpkají topení, aby měli na dovolenou a požitky. Ať se nám to líbí či ne, tohle je a bude přirozené chování spotřebitele. Kdybych protopil 100 táců za rok, nemohu si dovolit rodinnou dovolenou u moře že.
Je s podivem ,kolik tupců se brání ,aby dýchali lepší vzduch ve vesnici ,nebo městě.Neskuečná averze ke všemu, podporovaná hlupáky Okamury mění žívot v této republice na přežíváni ,bez radosti a pocitu ,něco měnit k lepšímu!
To jistě máte pravdu, i já souhlasím. Ale musíte se na to podívat realisticky a hlavně ekonomicky. Je prostě mraky lidí co na to nemaj, tak topí vším možným a ve všem možném. Je to jenom o penězích, o ničem jiném to není.
Mě tam nikdo nedostane. Je to jen tvrdý byznys. V baráku máme plně očkovaného policisty všemi dávkami a už měl 5x Covid (ptám se kde je účinnost vakcíny???) a švagr chytl po očkování malou mrtvičku, 1.invalidní důchod. Jestli to bude povinné, až zase budou farmaceutické společnosti odsypávat vládě, zase to budu falšovat jako u prvního Covidu. Bez pardonu.
Nebude to mít moc vliv. Jsem řidič popelářského vozu, vím o čem mluvím. Jen se z části přemístí PETky ze žlutých popelnic do nové zřízených popelnic do obchodů a benzinek, bezdomovci budou přebírat žluté popenice, nafukovat petky a cpát do obchodů. Bude potřeba více úklidových vozů. Jen ti zdraží nápoje a popelnice nic víc.
Ono to vystřízlivění přijde i v Česku, pro drtivou většinu kupujících je to první elektromobil, a statistiky hovoří jasně, většina nynějších uživatelů si druhý kupovat nebude. Vůbec nejsem odpůrce EV, vidím jaké parády to nadělalo. Všechny ty koloběžky, kola, v modelářství, komunální a pošťácké auta, trolejbusy atd. Ale to jsou všechno vehikly které ráno vyjedou a v poledne jsou v depu na nabíječce. Ale tady bydlí 3 mil lidí v paneláku. Krom jednoho spalováku s dojezdem do Chorvatska si dokážu představit i Eauto oro manželku, na ty nákupy a do hokny,..proč ne. Ale kdo z středně příjmové vrstvy, což by mělo tvořit stěžejní odbyt automobilky, dá 800-milion za druhé auto do rodiny? Téměř nikdo že. Je to jenom o ceně, o ničem jiném to není. Proto jdou prodeje do kytic.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli 15 leté, tak to je hrubým odhadem cca 60% vozidel v ČR k sešrotování. 🤭