Co takhle si najít špičku vlastního nosu. Další protiseniorský generalizátor.
Toto nejde nazvat jinak než ztrátou slušného vychování.
Už mi to o ztrátě slušného vychování párktát došlo, když jsem jako čerstvý důchodce pouštěl babičku sotva se vyšplhavší do tramvaje za pobaveného přihlížení sedícího osazenstva tramvaje, v drtivé většině o desítky let mladšího.
A ještě se nestydíte to psát.
Obávám se, že závěr celý článek pokazil.
"Mám trochu obavu, že pokud se bude vzdělávání v této republice dál ubírat stejným směrem, tak sice seženete na jednu pozici dvacet inženýrů, ale zedníka či truhláře bude třeba zaplatit zlatem."
Podle mého názoru technicky vzdělaní inženýři začínají chybět podobně jako řemeslníci. On je to právě problém celkového odklonu od technického vzdělání obecně, nejen středoškolského.
K mostu samému. On to není původní most postavený v 80. letech 19. století. Tedy stávající vznikl na začátku 20. století jen díky tomu, že původní nebyl bráněn památkáři. A mimochodem v té době byla jeho estetika kritizována.
K údržbě železnic a železničních mostních konstrukcí. Na celém stavu se zásadně podepsala nedostatečná údržba během komunistických 40 let. Železné konstrukce mají tu vlastnost že korozí ztrácejí své vlastnosti nenávratně. V určitou chvíli nezbývá nic jiného než úplná výměna.
Nehájím stávající správu železnic. Jen chápu, že problém výtoňského mostu nemá jednoduché řešení, a to ani z pohledu rozpočtu.
Blábol:
"A proč? Možná byla vaše první úvaha stejná jako ta má – letadlo přeci nemůže vzlétnout, pokud je umístěné na zpětně se pohybujícím se běžícím pásu. Z pohledu pozorovatele bude stát, a tedy není možné, aby vzduch proudil kolem křídel a vytvářel tak vztlak, který umožní letadlu se odlepit od země.".
Jak asi tak se dostane letadlo do vzduchu, motory táhnou zhruba vodorovně, Taková hmotnost se sama nezvedne. K tomu je potřeba tří faktorů. Síla motorů, které umožní na zemi dosáhnout vzletové rychlosti (ale pozor, ne proti pásu, ale proti proudícímu vzduchu, viz vliv směru a rychlosti větru na vzlet letadla, proč asi tak letadla lépe startují do protivětru?), Dostatečnému vztlaku na křídlech a současně odporu vzduchu na zvednutou směrovku, která způsobí zvednutí předku letadla, kdy motory mohou začít táhnout nahoru. Vynecháme-li jeden z těchto faktorů, normální dopravní letadlo nedonutíte letět.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To, že jste neobjevila tajemství Strachova úspěchu není jeho porblém, nýbrž váš.