Nekoupím, protože za 350 tis, ho nedodají ani Číňani, odhadem tak nejméně za dvojnásobek. Dále bydlím ve městě, kde bych ho nemohl přes noc dobíjet a nemám čas tvrdnout při čekání u rychlonabíječek, které za pár let zničí baterii a 500 tis. na novou mít nebudu.
Opět další který tomu nerozumí a BEV přirovnává k mobilu. Ach jo, se těch dementů prostě nezbavíme.
Skočte už honem do toho elektroauta, když je to tak skvělé a výhodné...Jak můžete ještě jezdit spalovákem...A postavte si ho v domě do garáže...Já už lithiovou baterii osobně viděl hořet, jestli vy ne, tak mi věřte, že to je fakt mazec. Nedá se s tím dělat naprosto nic, jenom počkat, až dohoří - i s domem...
Opět se ztrapňujeme? Tak znovu, když jste natvrdlý, přečtěte si něco o LFP nebo LiFePo. Vím o Vás všechno co potřebuji a znovu jste mi to potvrdil, umíte Ohmův zákon - super to je základní škola 8 třída tam končíte. Zbytek jsou demagogický kraviny z roku 2002. Mě je Vás líto, děláte ze sebe chytrého až na půdu, musíte mít názor a jediné co jste předvedl je těžká neznalost. Nulová znalost energetické soustavy, nulová znalost chemie baterii, nulová znalost recyklace baterii a celkově ekosystému kolem BEV. To ale nevadí, dál si u škopku s kámošema nadávejte na BEV a dělejte ze sebe dál bandu zaostalých debilů. Jen se omlouvám, že se Vašemu stolu vyhnu. Pa
Vážený pane, každý, kdo ví, že P= U.I, taky ví, že bychom museli u dálničních nabíječek stavět jaderné bločky, protože se takový výkon nedá jen tak někam přenést. A také je velmi eko, že na dobu životnosti spalovacího auta, potřebujete dvě elektrická, protože po osmi letech je po baterii a nová stojí víc než auto, takže by jí koupil jenom blázen...Je to celé nesmysl, který funguje jen na dotacích. Musí přijít něco jiného, je to slepá cesta, brzy se to ukáže...
Další demagogický tupec, se přihlásil dobrovolně na porážku. Já v Té energetice pracuji, opravdu mě nemusíte poučovat o tom, že jste si dokázal vygooglit vzoreček na Ohmův zákon. Melete blbosti, síť je o tom, aby se přizpůsobovala, stejně tak jako se přizpůsobuje silniční síť. Nebo si Vy chytráku myslíte, že když lidé přesedali z koní na auta. Tak tady všude byla plná síť benzínových pump, auto-pneuservisů a skvělá dálniční síť? Elektromobilita roste, roste i tam, kde žádný green deal není (Čína - USA), nikdo to tam nedožije. Ale to Vám gumám co za vším vidíte dotace, protože to nejste v mozečcích schopni pochopit, těžko vysvětlím. Jezděte si dál v benzínu, stejně jako dob něm zatím jezdím já. Ale nemelte sračky, že k nabíječkám je potřeba stavět mikroreaktor 😉. Co se týče ty životnosti. Opět a znovu, recyklace 96% chápeme to číslo? Tesla stojí 1200000, baterie do ní, se dá sehnat za 300000 no dobře když za 400000. Odkdy je 1,2M = 0,4M excelentní Ohmův matematiku? Po 8 letech baterie, ta baterie bude žít dál dalších 20 let jako úložiště pro FVE. Opravdu neunavujte, když tomu nerozumíte, neznáte chemii baterii a víte o tom tužku, neztrapňujte se tu. Tyhle hospodský povídálky miluju. Vídám je vždycky na diskuzích, kde je někdo s mozkem rozebere na šroubky a jediné co umí je se urazit a utíkat domů manželce se pochlubit jak to nandal tomu eko teroristovi 😂👍.
Bohužel. V Německu se už před delší dobou dostali k moci i progresivisté , hlavně zelení, kteří podlehli své ideologii natolik, že naprosto rezignovali na realitu a v jisté době se jim podařilo zblbnout velkou část veřejnosti. Nebyl pro ně problém odstavovat jaderné a tepelné elektrárny, zavírat doly, i když to znamenalo nedostatek záložních zdrojů a jen díky propojení na naši energetickou soustavu, nedocházelo ke kolapsům. Nás to ovšem stálo spoustu peněz na budování vyrovnávacích trafostanic na hranicích. Zvítězily soláry, větrníky a sázka na plyn, výstavba nových plynovodů z Ruska a jak to dopadlo víme. Němci jsou v EU nejvlivnější, do čela EK uklidili Leyenovou, která jim před tím málem rozložila armádu a podle toho to dopadá. Že zatlačili na přijetí GD, by nebylo tak hrozné, kdyby nenavázalo přijímání parametrů, které jednoznačně podřezávají větev evropské ekonomice. Nejvíc té v průmyslových zemích, což Německo, a bohužel i ČR s Německem propojená, je. Chudneme na přehnané dotování šíleností se nedostává peněz a začíná ujíždět vlak. Jinde ve světě konkurenti na sebezničující ideologie nenaběhli a podle toho to vypadá.
Snad už není pozdě a po volbách do EP dojde ke změně poměrů a rozum zvítězí, i když to nebude lehké.
Prosazování elektromobilů , které by měly požrat velké množství elektřiny, jejichž výroba není díky potřebě lithia vůbec ekologická a ekologická likvidace baterií není vyřešená, je opravdu ambiciózní cíl dobrodruhů. Jenže ty konce.
Zase a opět lež vedle lži. Phase-shift trafo opravdu neslouží k vyrovnávání sítě. Ekologie baterii je samozřejmě vyřešena a funkční 96% účinnost. Ten zbytek o EU nechám bez komentáře. S lithiem jste opět vedle. Zkuste se někdy podívat jak se těží ropa, jak moc je ekologická včetně katastrof v oceánech atd. Co je potřeba na výrobu benzínu a nafty a co všechno se těží kolem. Zkusil bych min poslouchat starého u piva jak blije kolem sebe a studovat. Protože názory a informacemi jste 10 let zaspala.
Souhlas se vším. Jen problém je v propojení sítě v EU a jednotném trhu, když svítí budou v EU přebytky a zaporna cena elektřiny. Ani Vy nespotřebujete elektřinu ze stodoly v době kdy se vyrábí, což by v ČR nebyl zatím problém, ale nám se promítne výroba z celé evropy
Souhlasím, je tam vize, že bychom si výkyvy sítě dokázali balancovat do elektromobilů (v době špičky - energii použít z auta, v době výroby nabíjet auto). Nechci zde rozvést diskuzi na téma elektromobilů a jestli to je nebo není slepá cesta. Nicméně umím si představit situaci, kdy si dojedu do Lidlu nakoupit, tam si dám nabít rychlonabíječkou auto a jen u stojanu mávnu hodinkami nebo telefonem a stojan by nabíjel mojí elektřinou z FVE. Když jsme předsedali z koní, do aut, někdo ty pumpy taky musel postavit a dneska to bereme jako samozřejmost.
V zásadě souhlasím, ale pokud se vyvinou dobrý baterky smysl to má. Pokud ne, nezávidím ČEPS regulaci sítě, už ted to dělá problémy a bude hůř
Žádný problémy to nedělá, jsou to žvásty a máme jednu z nejkvalitnějších přenosových a distribučních soustav a ČEPS nic nereguluje, regulace probíhá na úrovni distributora - což je PRE, ČEZ, RWE atd. Jen se křičí, protože kdo přijde o peníze, když se energie nebude nakupovat od nich ale bude si ji zákazník vyrábět sám? No samozřejmě, že distributor. Tak se holt obří zisky budou muset investovat do sítě zpět. Víte kolikrát se zaplatí distribuční kabel v síti, který třeba v zemi leží 20 let a nikdo ho nepřekopne? Jsem pro komunitní energetiku, aby se mohla dodána energie do sítě odečíst 1/1 formou zápočtu (příklad: máte ve vesnici stodulu se skvělou střechou pro FVE, ale není tam spotřeba. Bydlíte o 20 domů vedle, proč máte platit za distribuci v rámci Té vesnice, když je to v rámci jednoho distribučního trafa? Silnici přeci taky používá celá vesnice a nestojí tam pán a nedělá Vám čárky, kolikrát jste denně projel...)
No, kdyby tam byly biozbraně, tak už je to všechno zamořený. Obávám se, že když biozbraně exploduje, tak splní svůj účel. Nevím, co by to muselo být za munici, která by dokázala bez následků zlikvidovat sklad biologických zbraní.
A podle všeho tam Rusové poslali střelu s konvenční výbušninou. To by takhle v dalších hajzlech, který trefěj, mohl být sklad jaderných zbraní.
Jmenovče, byl to vtip, ale klidně odpovím. Jmenuje se to přehřátá plazma, je to lepší dobrůtka než napalm, ta to umí zlikvidovat, než dojde k zamoření.
dobře, zkusme jinak ... stane se to vaší manželce nebo dceři ... auto je homologované, zřejmě takové to obří vysoké, kde logicky 2leté dítě sedící navíc na odrážedle- cca 60 cm výšky - z určité vzdálenosti prostě nemůže být vidět ... a vaše žena místo očí nemá lasery, aby předjímala ... není opilá, nejede rychle ... prostě vis major, kterému nelze zabránit ... tam jsou jen 2 možnosti, aby se s tím ona vyrovnala ... buď přijmou vinu obě vč. matky, která "měla dítě uhlídat" a nebo žádná ... a kdyby, coby, zbohatlická slepice a váš rotoped fakt roli nehraje ...
Zabránit se tomu dalo. Prostě nejet do zákazu vjezdu, který tam někdo umístil na základě nějakého rozhodnutí - dopravní, bezpečnostní, atd. Někdo, kdo má zpravidla lepší vzdělání v oblastní dopravně-právní roviny, než maminka v SUV prokazatelně porušující předpis(y).
dobře, zkusme jinak ... stane se to vaší manželce nebo dceři ... auto je homologované, zřejmě takové to obří vysoké, kde logicky 2leté dítě sedící navíc na odrážedle- cca 60 cm výšky - z určité vzdálenosti prostě nemůže být vidět ... a vaše žena místo očí nemá lasery, aby předjímala ... není opilá, nejede rychle ... prostě vis major, kterému nelze zabránit ... tam jsou jen 2 možnosti, aby se s tím ona vyrovnala ... buď přijmou vinu obě vč. matky, která "měla dítě uhlídat" a nebo žádná ... a kdyby, coby, zbohatlická slepice a váš rotoped fakt roli nehraje ...
Máte rozlišovací schopnost pochopit jednoduchý konstrukt?
Vědomě řídila auta, ze kterého nevidí, řídít nenutil - jsou i menší a bezpečnější auta než SUV. - PROKÁZÁNO POSUDKEM
Vědomě vjela do zakázu - nikdo ji nenutil - PROKÁZÁNO V JEJÍ VÝPOVĚDI
Situace se stala, na základě vícero vědomých rozhodnutí v neprospěch řidičky...
Kdyby to byla moje manželka a nebo to byl 38cm vysoký vycpaný Husky odložím do Vámi předem proklamované "coby-kdyby-nehraje-roli" krabičky.
paní neprojížděla, jela na návštěvu - pak otázka, zda se na to obsluha taky nevztahuje ... ano, je to tragédie - a sice pro obě ženy ... a jen se, pane Černý, zkuste zamyslet, pokud by touto řidičkou byla vaše žena ... zatížené svědomí celoživotně ... nikoho se nezastávám, jen se snažím být spravedlivá ...
Rozlišuje se "Průjezd zakázán" a "Vjezd zakázán" a z Google Earth jsem si všiml, že je tam "Vjezd zakázán".
Moji manželce by se tohle nikdy nemohlo stát. Moje budoucí manželka, není líná, respektuje dopravní předpisy, řídí auto, ze kterého vidí a za předpokladu, že by se jí to stalo. Tak moje budoucí manželka by přijala vinu, protože její morální kredit by ji nedovolil se chovat tak, jako naše paní ublížená. Možná můj názor vnímáte jako zamířený proti naší podezřelé, ale to je trochu jinak. Já už jen začínám mít dost naší domněle spravedlivosti. Kdy se hledá každá tečka, stín a pochybnost, aby se nemusel dát tvrdý trest, který by to budoucna působil represivněji, než - "Hele, je to v klidu, budu dál jezdit jako kráva, protože tamhle Mařka zabila dítě a její právník zařídil, že se matka usmrceného dítěte musela omluvit, protože jeho hlavička promáčkla nárazník za 100 tisíc "
dojmy, pojmy, průjmy ... roli hrála malá výška dítěte, chápete? U dospělého by se to stát nemohlo, neb by byl minimálně od prsou nahoru vidět ...
Napíši to znova, roli hrála řidičky lenost a řidičky ignorance zákazu vjezdu - na její pocity opravdu kašlu. Kdyby nebyla líná a nevjela do zákazu, nic by se nestalo. O tom, že z toho auta nevidí, je věc druhá. Neumím si představit, že byl jezdil v provozu s autem a neviděl před sebe 9m. Kdyby ta herka neměla senzory vepředu, nemůže ani dojíždět auta v křižovatce atd. atd. Fascinuje mě její a právníkova morálka - "Hele, zabila jsem Vám dítě, protože jsem zbohatlická slepice, pro kterou pravidla silničního provozu neplatí. Dále jsem byla líná ujít 400m a nedejbože 2x tj. dítě do ruky, podat kamarádce aby mě ho pohlídala. Víte to já radši doma na rotopedu ujedu 20km denně aby se mě starý ještě dotknul, než abych si hodila kratší procházku..."
o voze a koze ... pro obslužná vozidla byl vjezd povolen - řidička jela na návštěvu, kde měla něco skládat ... dtto se mohlo stát rezidentovi - ten zákaz v tom nehraje vůbec žádnou roli ... přečtěte si názor odborníka ... totéž, jako např. kamioňák nemůže vidět, že se mu natěsno zprava objeví chodec nebo kolař ...
ano, víme, jak se malé dítě těžko uhlídá - stačí vteřinka, pořád ale je tady také zodpovědnost matky ... a ne, řidička nejela rychle, fakt ne ...
Paní nebyla dopravní obsluha a vjela do zákazu vjezdu kvůli své lenosti, odvést svoje dítě neuvěřitelných 400m a stálo to malé dítě život, gratuluji k Vašim názorům.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Na víc než hloupý výkřik bez argumentů se nezmůžete? Poraďte mi konkrétně jak si pořídím EV za 350 tis. a budu ho moct bezproblémově nabíjet, když bydlím v městském bytě jako většina občanů této země?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nebudu se obtěžovat s argumenty, protože je to jako házet hrách sviním. Nabíjet? Úplně stejně jako teď tankovat benzín. Vy snad každý den jezdíte na pumpu abyste měl v autě každý den na 2859km dojezdu na nádrž? S těmi 350tKč jste zábavný. Kolik benzínových aut je za 350tKč? 😂😂😂.
1 odpověď