Kdo se nedokáže poučit z historie, je odsouzen k tomu si ji zopakovat ...
1938 Hitler: Dejte mi Sudety, Češi tam utlačují Němce, jiné územní nároky nemám
1938 Evropa: OK, má pravdu, dáme mu Sudety a bude mír
1938 Hitler: anšlus - Rakousko, to bylo vlastně vždycky Německo
1939 Hitler: obsazení zbytku ČSR
1939 Hitler: pakt Molotov-Ribbentrop: na Sovětský svaz útočit nebudeme, můžete být v klidu
1941 Hitler: napadení Polska, začátek II. světové války
1941 Hitler: napadení Sovětského svazu
1941 Evropa: a ku*va, něco jsme asi udělali špatně
...
2008 Putin: Abcházie a Jižní Osetie
2008 Evropa: ty ty ty, Putine, to se nedělá - no ale nás se to netýká
2014 Putin: Krym byl vždycky ruský, máme na něj nárok
2014 Evropa: tak OK, vyhlásíme nějaké pseudosankce, ale jsme v klidu, o nic nejde
2021 Putin: na Ukrajinu útočit nebudeme, buďte dál v klidu
2022 Putin: Ukrajina byla vlastně vždycky Rusko, máme právo si ji vzít
2022 Evropa a demokratický svět: zlu nebudeme ustupovat, podpoříme Ukrajinu
2024 Evropa a demokratický svět: je to už nějaký dlouhý, co s tím?
Podle ANO je tedy nejlepší tenhle scénář:
2024 nechme Ukrajinu Rusku, stejně se mu neubrání, za ušetřené peníze si každý Čech bude moct dát jedno pivo denně navíc a zachráníme světový mír
2025 Putin bere Donbas
2027 Putin bere zbytek Ukrajiny a Moldavsko
2030 Putin útočí na Estonsko, Litvu a Lotyšsko, ale uzavírá mír se zbytkem Evropy - buďte v klidu, žádné další územní nároky nemáme, NATO neaktivuje článek 5 a zachrání mír
2033 Putin anektuje Slovensko, Polsko, Rumunsko, Bulharsko a Maďarsko
2035 ???
Na poblití, soudruhu Bureši
Vidím spoustu komentářů od lidí, kteří vůbec nevědí, která bije 🙁. Takže:
1) Jednoznačně palec nahoru p. Krejčímu za prosazení a zvládnutí digitalizace přihlášek - nejmíň 10 let se o tom jen mluvilo a všichni se báli do toho jít, přitom přijímačky s přenášením papírů mezi školami a rodiči tam a zpět byly jak za Marie Terezie.
2) V přijímačkách Cermatu není nic nad rámec učiva základních škol Že rodiče pro své děti kupují spoustu testů a doučování je jen známka toho, jak nekvalitně pracují (některé) současné základní školy, případně jak nekvalitně jejich dítě na ZŠ "studovalo"
3) Přes to, co jsem uvedl v předchozích bodech, si myslím, že pokud stát nechce regulovat celkový počet přijatých na maturitní obory stanovením minimálního počtu bodů ze státních přijímaček nutných pro přijetí na LIBOVOLNOU SŠ s maturitou, pak jednotné přijímačky nemají moc smysl (a tohle si stát stanovit netroufne, protože by ho rodiče těch neúspěšných sežrali)
4) Velký smysl by jednotné přijímačky měly, kdyby byly k dispozici výsledky pro jednotlivé ZÁKLADNÍ ŠKOLY, jak si jejich žáci u přijímaček vedli. Z vlastní praxe můžu říct, že rozdíly mezi výstupy z jednotlivých ZŠ jsou propastné.
Tož tak.
Chjo, je dost smutný, že 35 let po získání svobody tady vůbec někdo může brát vážně komunistku a týpka, kterýho nikdo z nás boomerů nezná (zahrádkáře, včelaře, nebo tak něco - možná údajně prý motoristu, nebo něco takového, který nemá problém hajlovat a nepřijde mu to jako problém) .. O marketingových projektech Pitomia a Dezolátů zaměřených na rozumově slabší (a bohužel čím dál početnější 🙁část národa) ani raději nemluvě 🙁 Celkově opravdu velmi smutný pohled na to, kdo všechno má volební právo ...
Může mi někdo vysvětlit, proč vůbec v dnešní době využívat služeb České pošty? Z mého pohledu a podle mých zkušeností je to nesmysl - její služby jsou nespolehlivé, pomalé a drahé.
Dnes je už přeci extrémně jednoduché si zřídit svou digitální identitu, založit datovou schránku a veškerou svou listinnou korespondenci s úřady, dodavateli energií, bankami, ... převést do elektronické podoby. No a na balíky je tu spousta jiných - rychlejších, spolehlivějších a často i levnějších - společností. Možná by starostové místo brblání mohli ve svých obcích rozjet nějaké "kurzy" pro své důchodce ohledně zvýšení jejich digitální gramotnosti, nebo zaveďte něco jako "digitální poradnu", pak by poštu už taky nepotřebovali.
Za mě zrušte klidně všechny pobočky...
Nápad dobrý, jen je zvláštní, že ho lidovci vytahují až v momentě, kdy se jejich volební preference blíží nule 😉.
Nicméně z čistě pragmatického hlediska bych viděl jako účinnější, kdyby prostě část sociálního pojištění placeného dětmi šlo přímo na důchody jejich rodičů, resp. těch, kdo je vychovávali. Ono pořídit si 8 dětí a vychovat je tak, že pět z nich bude dlouhodobě nezaměstnaných a zbylé tři od 18 let v invalidním důchodu, taky není pro důchodový systém zrovna terno ...
Nic ve zlém, ale správa NP si za zvýšené nerespektování zákazu vstupu (zejména do nově vytrasovaného území, zřízeného navíc velmi diskutabilně "opatřením obecné povahy" namísto systémově správného rozšíření 1. zón zákonem) může sama.
Pokud lidem zakážete úplně všechno, budou vám na ty zákazy kašlat. Porovnejte si hustotu (značených) cest v české a německé části Šumavy kolem hranice (německá síť je výrazně hustější). Porovnejte si zákazy vstupu (na německé straně je na většinu i neznačených cest povolen vstup aspoň od 15.7. do 15.11., kdy to tetřevovi nijak zvlášť neubližuje.
Proč není toto časové omezení i ve zmíněném opatření obecné povahy o zákazu vstupu?
Proč není přístupná (=vyznačená turistickými značkami) historická, po staletí využívaná, cesta Luzenským údolím k Modrému sloupu (aspoň od 15.7. do 15.11.), když je až na kousek před hranicemi zpevněná (štěrková).
Proč se nesmí k Roklanské chatě (a ev. dále na Roklan), když je to asfaltka?
Proč nejde projít, opět po asfaltu, z Březníku až na Poledník? Opět aspoň v období 15.7.-15.11.
Z vlastní zkušenosti (při legální chůzi po značeném asfaltu pod Poledníkem) vím, že tetřeva člověk vyplaší, když jde tiše, až na vzdálenost nějakých 10-20 metrů. Nevěřím tomu, že by tetřev byl tak blbej, aby zahnízdil 5 m od asfaltové cesty, po které se nota bene občas prohánějí auta strážců ...
Zaplať pánbůh, že je (aspoň z německé strany) přístupná většina hraničního chodníku (ano, hlavně opět 15.7.-15.11.).
No ale abych jenom nenadával - velký kredit NP za zřízení nouzových nocovišť. Jen škoda, že na nich nelze legálně rozdělat oheň
Naprosto zbytečný článek. Pokud mají žáci nabýt nějaké nové znalosti či dovednosti, je nezbytné je za jejich nabytí či osvojení nějak otestovat či ohodnotit. Samozřejmě je podstatné, jak a zda jsou schopní tyto nabyté znalosti a dovednosti uplatnit v praxi, ale to se otestovat ve škole nedá, to se ukáže řekněme za pár let, kdy už jsou dotyční ze školy dávno pryč. Takže očekávám od těch chytrolínů, hanícícch školní testy, nějaký lepší způsob hodnocení žáků během výuky. Jakožto aktuálně se s touto problematikou potýkající středoškolský učitel děkuji za inspirativní náměty 🙂 (arogantní vševědoucí de*ily typu tzv. Líný učitel nevyjímaje ;-)
Tragédie, jak jsem starej, tak jsem blbej, už jsem se zařekl, že na tu naši pseudorepre koukat nebudu, takže Poláky jsem vynechal, ale po páteční výhře jsem udělal tu chybu, že jsem začal věřit, že snad něco začnou hrát. Dneska čekali, že se Moldavci porazej sami, což se překvapivě nestalo. Takže podle mě hnus, neporovnatelný výkon proti tomu, co hráli třeba basebalisté va WC v Japonsku
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je mi smutno, že 35 let po nabytí svobody tady spousta lidí (nebo jen rusských botů?) fandí soudružce, která obhajuje zločinný režim, který tady od 48. roku svobodu potlačoval. (Ne)milí komunističtí spoluobčané, je mi z vás upřímně na blití.