Dojíždím do práce 10 km čtyřkovým Superbem TSI 4x4 LaK.
Nekouřím, nepiju!
A? Chcete pochválit, že jste tak spořivý, bohatý, nebo slušný? 😉 Já hulim, piju,mám 5 aut +2 motorky, a vsechno starý železo, protože se mi líbí, a maj duši. Ne jako ty nový, unifikovaný věci (záměrně nepíšu auta, tohle už jsou jen dopravni prostředky do kterých je pomalu problém si nalít i kapalinu do ostřikovačů, aniž byste musel vyhledat servis - a ano, jsem automechanik, tak vim o čem mluvim)
Omšelý dvojkový golfy a starý paštiky na silnici nemají co dělat. Na první pohled poznáte, že technickou to prostě nemohlo projít.
Musím, Vašemu prehledu a rozhledu se nedá, než jen zasmát, ne kazdý má na to, aby do prace 10 km dojížděl trojkovým Superbem, a druhá věc, Cebia teď nedávno zpracovala studii průměrného staří a k němu vázaných nájezdů aut v ČR, doporučuji si prečíst, dost zajimavé čteni pro vsechny černohlídy.
Mají snad jména, jejich agresivní chování je nepřijatelné, ale paušalizace podle rasy taky. jak paní doktorka pozná, že jde o Romy, podle barvy kůže?
vlastně to třeba nebyli ani romové, ti jsou slušní, ale cikáni. Jenže to už by zase byla diskriminace. Jinak paní Flídrová, možná to bude novinka na Novinkách, ale spíše jde těžko "nepoznat" o to, o koho či jakou "rasu" se jedná. Paní doktorce držim palce, jakožto všem, co se s touhle verbeží potýkají..
Pokud něco nechci, tak mi to prodejce nevnutí ani zadarmo. Asi takhle bych to viděl, na pouhé poskakováni po městě a dojížděni do práce je elektrika sic ideální, ovšem drahý špás, na delší cesty už by to dávalo smysl, ale opět naráží na infrastrukturu a pokud je, tak povětšinou jeji nefunkčnost, nebo pouze omezeně, takže opět drahý špás a s nervy, jestli vůbec dojedu.
To nejsou jen hospody, Vetsi zlodeji jsou remeslnici, pujcovny stroju , takovi ti soukromnicci vseho druhu - podnikavci, kteri vam reknou cenu a pak kdyz chci po nich fakturu, tak reknou, ze k tomu musi pripocitat DPH. Co dela urednicka chatra na financaku ? Radeji uz vzdy volim firmy, ktere doklad davaji automaticky, nestoji mi za to se dohadovat se sprostymi zlodeji.
Milý pane, pletete si jablka a hrušky, to, že někdo "podniká na černocha" nemá moc společného s tim, že někteří obchodníci odmitaji brát platby kartou. Osobně si radši také vyberu z bankomatu opravdové penize, a těmi platím, za 1. stokoruna ať tak nebo tak zůstane stokorunou, 2. v restauraci či obchodě (ne obchodnim domě, ale pekařstvi, řeznictví, a podobnych krámcích) pri platbě hotovostí jsem to já, kdo nějakou korunou ocení obsluhu, a celkovou spokojenost s obchodem, 3. bude to znit jako bláznovstvi, ale nechci být digitální, dohledatelný kdyz si někdo vzpomene, kdeže jsem to byl a kde a za kolik jsem nakupoval. Takže asi takhle, každá mince má dvě strany, a na každém je, kterou si vybere..
Kdyby ojetin , stačí se podívat co se děje v DE, auta po 3 letech (PRVNÍ! TK), a jsou diky měřeni emisí zbavena technické, protože prostě nejsou schopný splnit (ano,slavné DPF x nový systém měřeni emisí). Nehledě na to, že staré auto je "ekologičtější" než nové, pokud je udržováno v odpovídajícím stavu - v mém okolí jich vídám dost a jsou mnohdy v lepšim stavu a méně poruchové, jak auta cca 5 let stará, a světe div se, zrovna ty nové maji neustále problémy s řízením emisí (je jedno zda nafta či benzín, prostě se soudruhům něco nezadařilo..)
Tady se někdo cítí hodně dotčeny, proto ten článek. Kalibrace se provádí u každého tachografu v pravidelných intervalech. Cenu tohoto úkonu lze tedy odečíst. Že auto negeneruje zisk? To je samozřejmě pravda. Šikovný dopravce si může montáž naplánovat, spojit to s jiným servisem, třeba s výměnou pneumatik, STK apod. Tak už zbývá jen ta cena tachografu. Při ceně auta zanedbatelná suma, která se zaplatí jednorázově. Navíc se to nainstaluje a auto s tím najede milion km, takže se ta cena rozpustí do těch ujetých km a úplně se to ztratí. Co tam máte dal?
No jestli budou tak spolehlivé jako G2/V1, potěš koště 😭
No ono až ty připojováky budou mít normálni délku, jako v kdovíjakých Prdelkovicích, kde přemýšlí hlavou, nebude to až takový problém, kolikrát mám co dělat i s osobákem (ne, nejsem důchodce, ale ani "střelec"), abych se rozjel natolik, abych se mohl plynule zařadit, kor když chytíte na výjezdu vemeno, co se kochá, jak dobrou bagetu a kávičku si na pumpě koupil
Nestli ono to nebude tím, že spousta lidí má WIN7 raději, nez ty modernější "online" verze. Na NB mám WIN11, protože jsem "musel". Na starém mám 7, a pokud chci něco rychle dohledat, raději otevřu ten starý, který naběhne a můžu hned pracovat, narozdil od nového, kde se musím sáhodlouze prokousávat přihlášenimi, kontrolami a já nevim čím vším...
Nedavno jsem se bavil s bývalým instruktorem autoškoly (dnes už si užíva odpočinek), a ten se divil proč má tahat někoho na motorce, kdo už leta jezdí, ví a umí, že je to zbytečné páleni benzínu atd. Že by stačilo ověřit znalosti testem, umění jízdou před komisařem, a hned by se vidělo, jestli na to dotyčný má, nebo ne.. (sám si teď velké A-čko dodělávám, a je to opravdu nesmysl, buď člověk v sobě ten cit pro tu mašinu má, nebo ne..)
8
Sledujících
2
Sleduje
8
Sledujících
2
Sleduje
Oni řeší, kde ušetřit místo toho, jak lépe prodat 😀 Daňového poplatníka to bude stát více a z VW zůstane torzo.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Proto se říká, že hloupost je drahá 😉 a tou hlouposti byla orientace honem honem na elektro, které ac mělo velký potenciál, bublina praskla, či spíše splaskla, a miliardy nainvestované do vývoje jim nikdo neproplatí krom zákazniků. A tady je zakopaný pes, když zákazníci nechtějí nakupovat, tak se můžou stavět na hlavu a nic nesvedou. Kruh se uzavírá 🤷
Na tohle neni třeba vysokých škol, ekonomického vzdělání, nic, stačí selský rozum, a ten bohuzel EU i automobilky potlačily do pozadí.