Měli jsme Mutivan (6.1), najezdili s ním přes 70k km za rok a půl. Doslova a do písmene žádný sebemenší problém. Přešli na jaře na Marco Polo 300d 4Matic a neustále něco řešíme. Výměna druhé baterky pro obytnou část, výměna senzoru diferenčního tlaku, teď oprava nezávislého topení (to spací, které topí obytnou část). Celkově jsme zatím zklamaní. Auto je vizuelně hezký. Motor je velmi slušný, 4Matic výborný, ale nové auto za raketu a 3 reklamace během prvních najetých 15k km. Vážně přemýšlíme, že půjdeme zpět k VW a vezmeme Californii.
My zase přešli v roce 2020 z Multaku 6 na tourneo custom sport l2 136kw. Multak vrácen v záruce kvůli neustálým problémům. Ford za tu dobu a 120t km žádný problém. Teď aby se v tom člověk vyznal, asi záleží na jaký kus člověk narazí.
Těm Němcům přeskočilo, že místo svého veleúspěšného Transportéru budou prodávat přeznačkovaný americký šrot? To samé potkalo Amarok. Hnusné to je jako Bidenovo zadnice. Přitom Transportér se v mnoha zemích prodával naprosto skvěle. Kdopak jim drží pistoli u hlavy?
S tímo tvrzením bych byl velmi opatrný. Na Customa jsme přešli v roce 2020 z T6. Za tu dobu a 120t km jsme neřešili žádný problém. Z T6 jsme jich řešili spoustu, naštěstí vše v záruce. Ale není příjemné řešit v létě na dalnici v Italii s dětmi a psem že to zase nejede poté co už jednou vyměnili motor.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Fungovalo to za WWII, tak proč by to nefungovalo teď. Když máte více lidi než nepřítel munice, tak je vítězství vaše.