Skromná otázka, při nedostatku psychologů a psychiatrů, kdo bude vyšetření provádět. Co si mám,jako laik, představit pod termínem mírný autismus? S mírnými projevy žije spousta lidí i bez diagnózy. Nechci nikomu upírat mít řidičák, zajímá mě,kde se najednou posuzující odborníci vezmou,když v současné době zrovna tito lidé nemají dostatečnou adekvátní péči.
Pokud nemá diagnózu, nic se nemění. Pokud ji má, tak jeho ošetřující psychiatr. Nedělejte z toho vědu, prostě si na razítko půl roku počkají, čekali 50 let.
Pomiňme, že matematicky jde o nesmyslně zadanou úlohu a když už se dostala do učebnice, tak každý učitel/učitelka ji má odfiltrovat (nebo ukázat se slovy "Koukněte, děti, jak se to nedělá").
V zadání je tvrzení, které má dva významy, otázka, co s tvrzením nesouvisí, a botanická chyba.
První by se stát nemělo, pokud jde o matematiku a ne hádanky. V matematice má být jasno, zda řešíme shodu v rámci jedné květiny, nebo mezi květinami, slovní hříčky sem nepatří. Tři středy naznačují, že se řešení hledá v rámci jedné květiny, u každé teoreticky jiné. Ale přesto jediné racionální vysvětlení (alespoň pro 3. třídu) je 20 jako shoda mezi květinami.
Otázka na střed je nesouvisející, není řečeno, že tam je ta společná hodnota. Takže tam mohou být jakákoli náhodná čísla.
Botanická chyba je jen třešnička. Dle vzhledu jde jasně o rostlinu z čeledi hvězdnicovité (Asteracea), čili nejde o květ, ale květenství a nejde o okvětní plátky, ale jazykovité květy.
tak to brnění je ala Dark Fantasy. Oproti původní trilogii je už od pohledu nefunkční a těm hercům musí brutálně překážet. Pěknou plátovou zbroj abys pohledal
Podívejte se na původní trilogii. Gondor má krásná plátová brnění, co prosekne každý skřet jako by byla z papíru. Pak je naprosto jedno, jestli vypadá funkční, směšné je to tak jako tak.
Britům v poslední době docela solidně hrabe... Ať už jde o takovéhle nesmyslné pokuty (i třeba té staré paní, co krmila ptáčky) nebo zatýkání za memečka...
Promiňte, ale britským úřadům hrabalo vždy a vlastně Britům obecně, jen ti inteligentní z nich si z toho dělali srandu. Česká fascinace Británií mi vždy byla záhadou, ale aspoň šla vysvětlit podobným smyslem pro humor. To je to, co v poslední době ztratili. Nebo možná ne, jen ho zakázali.
Mně by velice zajímalo, co tam bude za 50 let až dorostou smrky a zadusí všechno ostatní. Les totiž není pole, tenhle rok kukuřice, příští rok brambory.
Čistý smrčák už tam nikdy nebude, Picea abies není typická dřevina pro písky, kde je voda spíš v hloubce.
Jinak tam, kde čistá smrčina vyroste (u nás nad 1000 mnm), tak bude procházet normálním cyklem, takže ano, za 50 let by to byl zapojený porost smrku, za 100-150 let by to sežral kůrovec nebo požár, přišla by bříza a pak zase smrk. Tajga není nijak zvlášť zajímavý biotop.
Určitě je výrazně lepší dobře udělaná česnečka než špatně udělaná svíčková nebo smažák z polotovaru. V restauracích jsem často měl špatnou svíčkovou nebo podprůměrný smažák. A jen jednou jsem dostal česnečku bez chuti.
Smažák je jedna věc, ale svíčkovou vysloveně špatně udělat nejde, základ receptu to neumožňuje. Jde udělat mizernou smetanovou omáčku a říkat jí svíčková.
Podle mě zákrok (faul, ruka, ofsajd, cokoliv), který rozhodčí nedokáže rozhodnout na fleku (protože je to složité, ne protože neschopnost), je špatně napsaný v pravidlech. Pokud ho z nějakého důvodu dobře neviděl (měl ho schovaný, koukal jinam...), nechť se jde podívat na video. Plus nějaká možnost trenérské výzvy.
Možná by bylo dobré postavit na hřiště dva hlavní rozhodčí, coby součást každého na jednu půlku. Jednak by nemuseli tolik běhat a zbylo by jim víc síly na sledování hry, a především - dva se MNOHEM hůř uplácejí, než jeden.
Takže by uplácely jen velké kluby 😀
Je mi líto, že nemám sílu přečíst víc než 20 komentářů, pak bych mohl tvrdit následující s větší jistotou. Zdá se, že 80% lidí není schopných pochopit středně dlouhý fejeton, ale má potřebu se k němu vyjádřit. Lidi, je to v pořádku, nemusíte být vysoce inteligentní, nejste proto horší, máte jiné schopnosti, a nakonec ani inteligence není zárukou, že člověk není ho.ado. Ale prosím, pokud už se v takovém případě vyjadřujete k věcem, které nejsou úplně vaše parketa, nedivte se, že si z vás dělají lepšolidi srandu.
Tohle je tendenční článek, který si zakládá na tom, aby poškodil české školství. Proč? Protože se snaží na sílu vnést do školského prostředí něco, co ještě nemá dostatečnou vědeckou oporu. Zatím nikdo neprokázal skutečné přínosy v rámci vzdělávacího procesu. Zatím neexistují relevantní vědecké zdroje a tak to bude minimánlě dalších 5 let. AI je zatím novinka. Jediné, co mě opravdu fascinuje, je tahle "hůrá" akce. České školství zabředlo v 19. století, jsme pozadu tam a tam. Fajn, možná že jsme. Ale ví autor článku skutečný důvod? To, že se propadáme žebříčky není díky tomu, že by zde byl nedostatek inovativních škol. Je to kvůli naprosto nekoncepčním krokům, které naše školství sužují od pádu komunismu. Ministerstvo školství dostatečně nepřipravuje své klíčové zaměstnance (učitele) na připravované změny. Bylo by to logické a efektivnější. Ale MŠMT se vždy vydá cestou, která nejdříve přikáže a pak až téprve řeší dopady svého rozhodnutí. Viz zavádění RVP, které téměř 20 let po jeho zavedení chápe jen málá část zasvěcených pedagogů. Inkluze, ta je na tom obdobně. A o zavádění asistentů do škol, raději nemluvit. No a pro zavádění pro AI do výuky, by bylo třeba dodržovat i rozvoj digitálních kompetencí, což není možné neboť jsou školy podfinancovány a nemají dostatek technologické podpory. Čili, napadá mě zde jen jedna, jediná otázka. Proč se sakra snažíte veřejnosti neustále vnucovat nějaké domělé hlouposti? Radši nám pomozte vyřešit současné nešvary. A až tyhle nešvary budeme mít dostatečně podchycené, pak můžeme plošně zavádět AI do výuky! To přísahám...
Pokud učitel ještě 20 let po zavedení RVP tyto nechápe, tak je hlupák, co nemá právo učit děti. Mimochodem učitel je povinen se vzdělávat. Proč se za 20 let ještě nevzdělal?
Že MŠMT neplní svoji roli víme. Roli usměrňovat neschopné učitele bez didaktických i pedagogických dovedností. Nicméně samotná neschopnost učitele není vinou ministerstva. Svoji neschopnost na jiné neházejte.
Být učitelem není v žádném případě lehká práce a ti, co ji dělají dobře, by měli být patřičně oceněni. Ti, co ji dobře nedělají, se to mají buď naučit, nebo jít dělat něco jiného. Ovšem pochybuju, že někde čekají na zaměstnance, co 20 let nechápe RVP a 10 let inkluzi a zatím se neobtěžoval si to nastudovat.
Až tomu tak bude, rád s těmi, co jdou na svém místě, budu demostrovat za více peněz. Nebo platit školné, aby na školách ty peníze byly.
I když chápu rozhořčení diskutujících, zde není úplně na místě. Děti Země zde nevyužily nějakou právní kličku, odkladný účinek odvolání a podobně. Zde NSS konstatoval, že rozhodnutí o stavebním povolení je nezákonné a tudíž neplatné. Podobná rozhodnutí bychom měli naopak podporovat, protože nepřezkoumatelné správní rozhodnutí může dopadnout na každého z nás. Úřady musí postupovat podle zákona. A pokud podle zákona postupovat nelze, jen řada podobných rozhodnutí donutí zákonodárce zákon opravit.
V mých očích to je hrůza a hnus. My lidi opravdu sežereme a zničíme co se nám dostane pod ruce.Nemám pro to pochopení.
Ročně Němci zastřelí nejméně 300000 mývalů a nestačí to, šíří se víc a víc a likvidují lokální ekosystém. Nejíst je znamená, že odmítáte existující zdroj energie a vyžadujete, aby kvůli Vám pěstovali více rostlinné stravy. Pokud jste vegetarián kvůli ochraně přírody, tak nejíst mývala je pokrytecké. Pokud Vám ovšem maso nedělá dobře, pak se do mývala pochopitelně nenuťte.
Že přispíváme k emisím značnou měrou nepopírám, ale i z tohoto příkladu je vidět, že náš příspěvek je nicotný ve srovnání s tím, co planeta dokáže sama. A pokaždé se s tím nějak vyrovná. Stačí jeden "větší výbuch" a lidstvo je rázem v době kamenné bez ohledu na jeho technologie nebo přesvědčení o vlastní dokonalosti.
I když ten efekt vypadá děsivě, hlavní problém byl v tom, do jaké výšky se sopečný materiál dostal. Jinak bychom jako lidstvo podobnou globální škodu dokázali spáchat také.
Prošel jsem, pravda už dávno, zkostnatělou základní školou a jsem si jist, že jsme nebyli nuceni vyjmenovávat všechny čeledi blanokřídlého hmyzu ani znát typy mohyl v době bronzové. Osvojovali jsme si věci poněkud jednodušší a základnější, jako např. existenci obratlovců nebo členovců, atd. Odpůrci vědomostního učení, kterému říkají biflování, by aspoň neměli při líčení jeho hrůz lhát. A měli by konečně pochopit, že bez základních vědomostí je celý internet dobrý leda k manipulaci veřejného mínění.
Bez základních vědomostí se pochopitelně nedají učit vztahy. Pokud mají žáci ovládat to, co RVP uvádí, základní vědomosti jsou nezbytné. Ale je třeba odlišit, co třeba je a co je zbytné a co je už dávno překonané. I když všechny čeledi hymenopter se opravdu na ZŠ neučí, zrovna taxonomie by se měla učit jen tam, kde to je nezbytné. Ony ty vyšší taxony totiž nejsou tak jednoduché, jak se to předvádí, takže si ze základní školy děti odnesou zbytečné a zároveň nepravdivé údaje, jako třeba prvoky, kteří fakt jako taxon neexistují.
22
Sledujících
0
Sleduje
22
Sledujících
0
Sleduje
Není možné cestující řešit individuálně? To si dělají legraci?
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Normálně ano. Ale tady máte skupinu vousatých chlápků v klobouku, co se neustále přesouvají. Jak je rozeznáte?