Tohle je opět článek, nejprve strohá informace o výpovědích zdravotníků a zbytek článku se řeší nějaké podivné snímky, které ani nevíme kde se vzaly. Takový snímek si pořídím během chvilky díky AI. Proč to nemůže být seriózní reportáž o zdokumentovaných dětských obětech? Místo toho klasický odpad, jako jestli projde kulka dětskou lebkou nebo ne.. Fakt máme tolik času nazbyt abychom museli číst takováto lejna?
Nezdá se Vám, že ta chobotnice má mnohem větší zájem na tom, aby se stavělo? Nevisí v zablokované výstavbě řádově víc peněz?
Nemyslim že by se nemohlo stavět, ale proč například vládě nevadilo, že důležitou státní zakázku dokáže úspěšně blokovat nějaká bezvýznamná nastrčená firma po celý rok u antimonopolního úřadu? To je takový czechystán folklór, jako třeba i že usvědčený Metrostav (má zákaz na státních zakázkách) dokáže napadnout přes své naklonované společnosti výherce regulérního výběrového řízení (Budimex - dálnice na Polsko). Nakonec Metrostav uspěje a zbrzdí takto opět důležitou státní zakázku o několik měsíců, nehledě na to, že jsme i Polákům už k smíchu, jejich dálnice již dávno končí na našich hranicích. V tomto státě je prostě něco špatně a můžete to hájit jak chcete..
Tak toto bylo už naprosto jasné 😄 když Jurečkův expert nejprve tvrdil, že to má celkem kvalitní základy, načež ty základy digitalizace vzápětí rozcupoval. I jako laikovi mi je vcelku jasné, že tu byl záměr tuto formu digitalizace potopit už od počátku. Pana Bartoše obdivuji, že měl vůbec koule do takto velkého projektu jít a ještě přitom odstřihnout chapadla chobotnice kmotrů ODS. Sice mi není sympatický ani určitě není špičkový manažer (který politik ovšem je), ale v tomto projektu jsem mu fandil. Neměl se nechat natlačit do předčasného spuštění kvůli hrozbě nečerpaní EU dotací, také měl průběžně a lépe prezentovat stav věcí, jelikož teď to rezonuje jako naprosté selhání. Takže žába ODS je zpět na prameni a teď teprve daňoví poplatníci zapláčí..
Cyklistka stihla odbočit na hlavní, ale řidič pod vlivem alkoholu špatně vyhodnotil situaci a ve snaze zabránit střetu přejel do protisměru, kde se již cyklistka nacházela.
Alkohol natolik zpomalil reakci, že kdyby neudělal nic, nestalo by se to.
Všeobecně člověk pod vlivem jakékoliv látky ovlivňující jeho reakce by měl dostat násobný trest.
Nedbalost není omluva.
Navíc vědomě sednout za volant s takovou náloží chlastu není podle mě nedbalost, ale jasný pokus o vraždu, trestní právo v Čechystánu je prasopes.
No ta proměna z nu-metalu, přes rock po poprock či elektronický pop byla v průběhu času poměrně jasná. Pokud se Linkin Park vrátí do období rázného rocku (tedy Minutes to Midnight), tak já tleskám a je celkem jedno, jestli tam zpívá Chester nebo ne, pokud to bude znít dobře. Já zůstanu u dobré muziky, ať ji bude produkovat kdokoliv. Ale jasné, každého volba :)
Souhlas, je to na každém co si zvolí, snad se jim bude dařit a osloví to dostatek lidí. Hlavně že je z čeho vybírat 😄
Vám se líbilo One More Light? Toto je podle mě podstatně lepší...
To máte vždycky, že jsou pro někoho lepší nebo horší songy, navic porovnáváte hrušky s jablky, OML je prostě ploužák a vymyká se jejich řadě energetických songů. Beru LP jako celek, který už nikdy nebude jako dříve, někomu to je asi jedno, že za řádku let bude spousta lidí znát jen tento “jiný” LP, já ale určitě zůstanu u originálu. Každého volba, každopádně je to i volba zbylých členů kapely takto radikálně přetvořit původní image.
Podpora nízko emiscních automobilů. Možnost využívat dopravu s menší energetickou zátěží. Menší závislost na fosilních palivech, tudíž možnost lepší energetické soběstačnosti.
Nulové emise tam, kde se pohybují lidé a zvířata. Snížení emisí hluku, zlepšení průjezdnosti cest, zlepšení průjezdnosti křižovatek, snížení emisí tepla.
Nulové emise u EV je blud, pokud se započítají dopady na výrobu baterie, výrobu elektrické elektřiny atd. tak snížíte uhlíkovou zátěž o zhruba 40% oproti spalovacímu motoru. Další problém je životnost baterie, která jistě nedosáhne životnost vozidel všeobecně - další zátěž na výrobu a recyklaci baterií. Důležitá je především dekorbanizace výroby elektřiny, protože nyní pouze nabíjení ze solárních elektráren může dál lepší výsledek pro provoz EV. Ovšem tato malá domů pro podnikatele od vlády, o které se tu bavíme, tak to jsou opravdu nevhodně vynaložené veřejné prostředky! Podstatný problém je napříklád stáří našeho vozového parku, protože moderní spalovací motory jsou již poměrně ekologické - případná dotace by proto měla mnohem větší význam u šrotovného, případně do zvýhodňování a zlepšování hromadné přepravy.
Já fakt nevím, co mají všichni za problém s tím, že Izrael se jen brání útokům hrdlořezů z Gazy.
Myslím, že nikdo nemá problém s tím, aby se Izrael bráníl skupině teroristů, ale určitě není dobře bombardovat těžkými zbraněmi nejhustěji obydlenou oblast na této planetě, Izraelci myslím už s přehledem překonali za krátkou chvíli Rusáky na Ukrajině, co do počtu nevinných civilních obětí. Navíc ti lidé namají kam utéct, protože žijí zavřeni za plotem (bez přístupu k pitné vodě) a kromě zahraničních obyvatel Izrelci nikoho nepustí ven. Je to naprosto nehummání odveta a dokonce se někteří členové Izraelské vlády veřejně projevili, že by celou Gazu vypálili (včetně jeho obyvatelstva zřejmě). Tak jak toto chcete obhajovat pane? Nebo to máte ten mozek všichni tak vymytý?
Vidím, že se s tím doslova roztrhl pytel:
Obrněná vozidla CV90 ze Švédska, tanky Leopard z Německa, stíhačky F-35 z USA - dohromady více než 100 miliard Korun! O něčem takovém evidentně Pětikoalice snila a jen nám to před volbami zapomněla říct!
Nevěděl jsem, že jsme tak bohatá země! Zřejmě tady "zdroje jsou" (např. důchodci, OSVČ, apod.) ...
Vzhledem k tomu, že za 100 miliard jsme relativně nedávno postavili Temelín, tak je toto k pláči. Jednou náš velký bratr zavelí útok na Čínu (nové zbrojení ve velkém kvůli Rusku je jen pohádka zmanipulovaných politiků pro hlupáky) a to budou mít všichni teprve staženou zadnici, až jejich synové nasednou do těchto sakra drahých rakví z hromady železa.
průměrná cena za jeden 5828,-Kč. Na fotografiích jsou výstavní ježci, kteří mohou stát i přes 20 000,-Kč, ale podstatná většina nebudou takto atraktivní kusy, více než polovinu bude určitě poškozených otluky při těžbě, při orbě. Vltavíny jsou dnes investice, zhodnocují se svou celosvětovou vzácností. Záleží na skulptaci, hmotnosti a stavu.
Za ty kousky na fotografiích by Vám několik desítek tisíc rozhodně nestačilo..
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak proč je nevyrábí? 🤣🤣🤣
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Odkaz
1 odpověď