No, ale na Vás si evidentně nepřídou. Vy ty jejich podrazy sledujete a nacházíte i tam, kde nejsou. Nechápu v čem je podraz, když dostanu dříve peníze. Doposud mi chodil důchod 24. v měsíci.
Prosím vás,kde jste se dočetl,že já nesouhlasím s výplatou důchodů?To vy podsouváte lidem něco,co je vůbec nezajímá a nebo neumíte číst.
Myslím, že je na nich, aby si zajistili lepší místo. Pokud chtějí žít v klidu a nesnažit se něco změnit, tak opravdu budou mít menší důchod. Co my s tím?
U nás byly třeba Rukavičkářské závody a kdo to řemeslo uměl tak si vydělal.Potom se to stáhlo na Dobříš,začala špatná kvalita,západ přestal odebírat a tak i Dobříš zkrachovala a jenom u nás přišlo 300 lidí o práci,podnik Blex zprivatizován a také zkrachoval,200 lidí bez práce,jinak ještě mnoho závodů,jenom příklad Škoda Ostrov,slévárna Potůčky,Triola Pernink a Horní Blatná.Titzo lidé zde mají baráčky a dnes dělají podřadné práce a to se vše promítne na důchodech.Jsou to práce,ovšem které jsou také potřebné.
Já ti rozumím...ty co na 80 jedou tacho 60 mě taky se..u,a předjet se nedají...a pumpičkari to by byl další článek
Bydlím na horách a nejhorší na styl jízdy jsou Holanďané.Jedou prostředkem silnice,maximálka 20-30 a kochají se přírodou,protože hory nikdy neviděli.Většinou jsou asi pod vlivem,protože vás ani za boha nepustí.
Jakože všechny tyto firmy byly rozprodány až za současné Vlády? Můžete mi říct, jak může Vláda a to jakákoliv prodat soukromou firmu?
Když jste tak chytrej,tak mi vysvětlete,proč madam Pekarová tlačí na to,aby se prodal Budvar,který je poslední pivovar ve kterém veškeré akcie vlastní stát a tudíž je státní a veškeré nemalé zisky jdou do státní pokladny.A tak to bylo i s těmito podniky u nás.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Materiál degraduje a ztrácí svoje vlastnosti. Např. pneumatiky tvrdnou, což znamená např. horší přilnavost v zatáčkách (tudíž větší riziko smyku) a při brždění (delší brzdná dráha). Na velké vrstvě sněhu je to asi vcelku jedno, ale na asfaltu to jedno není (na hokejovém puku byste asi taky nejezdil). Materiál navíc křehne a praská, tudíž vyšší riziko defektu. Staré pneumatiky mají taky negativní dopad na spotřebu paliva.
Někdo říká 4 roky a dost. Někdo jiný doporučuje maximálně 5 až 6 let. Někteří výrobci ale uvádějí i víc. Faktem je, že výška vzorku není jediným měřítkem pro bezpečnost pneumatiky. Kdybyste vytáhnul ze skladu 10 let staré, vůbec nejeté pneumatiky, tak nebudou fungovat jak mají.
1 odpověď
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud se pneu dělaly z kaučuku,byli dobré dokud měly vzorek.