Já bych to nechal jak to je.
Jakmile se do něčeho začne montovat stát, resp. samosprávy, tak to přestane být funkční a zdraží to.
Nakonec to dopadne tak, že to budeme ještě dotovat z eráru...
Kdyby se do toho nemontoval stát, tak není v Praze taxi vyhláška ani limitovaná cena na km a kluci ze staromáku by furt jezdili legálně litr na metr jako v devadesátkách... Regulace je v pořádku, ale musí PLATIT PRO VŠECHNY a hlavně se musí vymáhat
My jsme vám to říkali v roce 2017 😄 A pravidla ani nebylo potřeba zpřísňovat, protože splnit zákonné požadavky nebylo jen tak... Jenže to nikdo nikdy nevymáhal, v tom byl problém... Těžko vymáhat "taxi papíry" od někoho kdo nemá svítilnu, polep na autě, průkazku řidiče taxi, taxi pojistku, zaplombovaný taxametr, metrologii, účtenky od půlnoci, místopis... To se pak těžko dokazuje, že je vlastně taxík, když na to nemá vůbec nic...
Jenom hašteření konkurentů 😄 Já jezdím po Praze jenom "alternativními" službami, protože si je přivolám přes appku, mám cenu předem a řidiči nic neplatím, protože mi přijde faktura. Pro mě už jsou nezvyklé ty klasické taxíky, nejel jsem jím už léta.
Liftago je česká taxislužba, která funguje výhradně přes appku... Ano není tak "levná" jako "alternativní taxi" ale kvalita je úplně jinde
Británie je zvyklá po staletí asimilovat různé kultury. Nám to přijde fantaskní, protože Češi jsou velcí rasisté a xenofobové, pro Brity je to jenom informace.
Bohužel kdo v dnešní době, chrání svou zemi, kulturu, jazyk a rodinu se nejmenuje vlastenec, ale xenofob a rasista... Smutná budoucnost nás čeká za několik dekád...
A co to vzít třeba takhle?.....
K řízení reformy školství byl pozván Johann Ignaz Felbiger. 6. prosince 1774 byl vydán Všeobecný školní řád pro všechny císařsko-královské země, který stanovil mimo jiné všeobecnou vzdělávací povinnost pro chlapce i dívky. Byla zavedena povinná šestiletá školní docházka a systém škol:
triviální školy na venkově i ve městech, při farách, pro výuku čtení, psaní a počtů, výuku náboženství a základů zemědělství, pro dívky též domácích prací. Na obsah výuky dohlížel farář, na hospodaření školy školní dozorce, což byl obvykle nejbohatší sedlák z vesnice.
hlavní školy ve městech, alespoň jedna v kraji. Kromě základních znalostí se učila též německá gramatika a latina. V českých hlavních školách se v prvním ročníku učilo česky, ve druhém částečně česky, ve vyšších německy.
normální školy, což byly učitelské ústavy v zemských městech, s výukou pouze v němčině.
preparandy, přípravné kursy pro učitele, trvaly při normálních školách 1–2 roky, při hlavních školách 3 měsíce.
Dozor nad hlavními a normálními školami měly zemské školní komise.
Roku 1775 byla provedena reorganizace středních škol podle Gratiana Marxe. Byla vytvořena pětitřídní (později šestitřídní) gymnázia, kde se učilo německy, od 3. třídy latinsky.
Mi řekněte, jak reformu školství Marie Terezie zvládla za dva roky, bez digitalizace a podobných dnešních vymožeností??? 😉 A fungovalo to skoro 250 let...😉
Protože nejlepší státní zřízení je osvícená monarchie, kdy jeden vysoce inteligentní jedinec řídí celou zemi a má přehled a plán ke kterému směřuje... Na rozdíl od toho když to "řídí" stovky průměrných lidí, z nichž většina kouká hlavně na to jak urvat něco pro sebe... Bohužel monarchie má velmi blízko k totalitním žřízením typu diktatura a to je prostě nebezpečné... A když žijeme v době, kdyz je potřeba aby na motorech byly varovné texty typu - nestrkejte ruce do motoru, ať nepříjdete k úrazu a na kelímkách s kávou je napsáno - pozor horké, tak logicky nedává smysl nechat lidi, který by bez těchto varování už neměly prsty, aby hlasovali o budoucnosti vlády, když nechápou ani že kafe je horký a motor se točí...
To je jako všechno super, ale černá ještě není zakázaná. Vy máte prostě jet tak, abyste na přechodu nikoho nesrazil. Toť vše.
Zakázaná sice není, ale za deště brzo ráno (za tmy) chodit komplet v černé, taky není zrovna dobrý nápad... A nakonec ten chodec to vždycky odnese hůř... Podle mě v těchto podmínkách chodí v černé jen ten, kdo není řidič... Protože by věděl, že to je pokus o sebevraždu
Elektrický auta jsou pro většinu populace nepoužitelný (zatím)... Já osobně bych auto který "tankuje" i kdyby 40 minut za ideálních podmínek nechtěl... Vždyť kolikrát je fronta u pumpy dvě tři auta, a čekám 5-10 minut než se dostanu na stojan... při představě že čekám hodinu a půl protože předemnou jsou dvě auta co čekají na nabíječku a pak budu ještě 40 minut nabíjet? To už dojdu domů dřív pěšky... Takový "auto" je nepoužitelný...
aha a vy si myslíte že existuje spojitost mezi rizikem ekonomického úpadku a studiem v takové zemi? no to je skutečně zajímavá ekonomická teorie, možná byste zasloužil nominaci na nobelovu cenu za ekonomii.
mimochodem který zaměstnavatel pro Vás bude krátkodobě zajímavější - ten co rozhazuje, dává obrovské platy a díky tomu se blíží ke krachu nebo odpovědný co se snaží platy držet zkrátka, má dlouhodobý ekonomický plán a díky tomu je minimálně ohrožen krachem?
Já radši obrovskej plat teda a jestli to neustojí zaměstnavatel, tak si najdu novou práci... Moje maminka byla celý život u jedné firmy, já jsem za 15 let těch prací otočil několik a vůbec mi to nevadí... naopak mě to alespoň nutí se stále učit nové věci...
To je jen malá část velkého problému v historickém jádru Prahy, kde se neustále objevují nová graffiti na desítkách památkově chráněných budov. Nechápu, jak může sprejer v klidu dokončit "práci" na často i mnohem větších, časově náročnějších "dílech" třeba i v místech, která jsou pod dozorem městského kamerového systému. Copak je to městské policii úplně jedno ?
Nelze sledovat tisíce kamer rozmístěných po celé čr v reálném čase... Zaprvé by to musel někdo zaplatit, což se nestane... Dá se záznam policii z archivu a ta už to vyřeší... když někdo dostane na budku a je to na kameře, tak má vůbec štěstí, že je to na kameře... Kolega z práce nedávno dostal nakládačku, když si šel zapálit před hospodu, ani neví proč... probral se na zemi a nemá 4 zuby... kamera žádná... A ke článku - sprejeři jsou prostě odpad, ale za mě nejlepší by bylo jim vyhradit nějaké "prostory" kde si můžou řádit, i tak se najdou tupci co budou čmárat po barákách a památkách, ale bylo by jich méně
Když chce jít, měl jí pustit... prosit někoho na kolenou o vztah je přece padlý na hlavu... Ti dva spolu musí být protože oba chtějí... Když jeden z páru nechce, tak nemá smysl ho držet... Ovšem její nápad vylézt na střechu s 2,5 v žíle je fakt sebevražednej nápad... Vina je na obou z části z mého pohledu, ale nejvíc tam vidím problém zase s tím alkoholem...
On největší problém není v ceně ale v poměru cena/výkon.
Já zas vidím největší problém v tom, že když bych chtěl jet mikrovlnkou na hory do herlíkovic (150km), když je venku kolem nuly, pak to nechal týden stát venku, vykopával to ze sněhu a pak jel 150km domů tak to snad nedám ani s teslou v top výbavě (baterii), nehledě na to, že rád poslouchám hudbu a topím si do sedačky... A abych někde seděl i kdyby hodinu a čekal až se mi to nabije (za předpokladu, že bude volný stojan) nepřipadá v úvahu... A taky by mě zajímalo jak si takový malý minimálně 2,5 tunový auto poradí se sněhem na silnici... Mám dojem, že to na sněhu bude zatáčet asi tak ochotně jako dělová koule
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nějak nemohu pochopit, jak se těží kryptoměna. A jakou souvislost to má s energetickou krizí? Asi jsem trochu pozadu.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na těžbu kryptoměn se používá software, s jednoduchým, ale velmi datově obsáhlým výpočtem, používají se to speciální "těžařské PC" a spotřeba elektřiny u těchto strojů je prostě velmi vysoká... podle rozměrů "farmy" může jít o několik kWh nebo řádově výš až klidně k MWh... Takže pak není energie pro smysluplné věci...
1 odpověď