Musíme si počkat co Trump vymyslí. Ale je pravda, že to byl Trump a jeho administrativa, která tlačila proti nord streamu a posilování závislosti Evropy na rusácích. A byl to Trump, kdo odblokoval dodávky zbraní Ukrajině, které předtím Obama zmrazil. Byly to zbraně dodané za Trumpa, které pomohly, aby Ukrajina před fašistickým rusáckem nepadla během několika dnů. Za to patří Trumpovi určitě pochvala.
Já myslel, že Trump blokoval Ukrajině pomoc, než mu Ukrajina sežene nějaké "kompro" na Bidena. A ono ne. Tak to jsem se asi spletl a Trump je hodný chlapec.
A nevykládáte si to špatně? Není to spíš náhodou tak, že na nás čekali tak dlouho, až je to čekání přestalo bavit a prostě ztratili zájem?
Další věcí je, že jde o konvenční trať, kdežto VRT je separátní projekt.
VRT je v ČR natolik separátní projekt, že SŽ na mapce VRT uvádí i toto rychlé spojení (RS) přes Plzeň na Mnichov. 🙂 Němci sice zatím neví, jestli ho chtějí, ale my ho chceme příští rok začít stavět (možná). Němci sice nemají v podstatě nic na dané trase v Německu schváleno, ale podle vás za dané situace čekají oni na nás, nikoli my na ně.
Dle mého názoru, ale nemám k tomu, žádný doklad, v tomto případě nejde ani tak o peníze, jak o problémy s výkupem pozemků, kolem této trati a zrovna tak i na straně Bavorska, protože odborníci požadovali právě úpravu této tratí, před odbočkou na Cheb, jelikož daleko lépe by navazovala doprava na německé železniční koridory. Jestli jsou v tom nějaké další zájmy i to je možné.
Tohle není trasa na Cheb.
Pochybuji o smysluplnosti. Proč 300 za hodinu? Kolik km bude moci v této rychlosti odjet? Kolik bude moci být zastávek, aby vůbec ta rychlost byla využitá? V jakém taktu budou muset jezdit aby nakonec nejezdily poloprázdné a přitom to bylo ekonomické. V rozměrech našeho státu se mi to zdá jako zbytečně nákladné až nesmyslné.Nebylo by lepší a investovat do celé současné sítě rovnoměrně a do pohodlí, spolehlivosti, přepravní kapacity a služeb?
S VRT je to takto. Koncert v Koln/n/R popř Stuttgartu fotbal skončí cca 23.00. Kdy letí nějaké letadlo ? Druhý den v 6 ráno a to stejně neletí přímo do Prahy, ale někam, kde 3-6 hod čekám a pak letím do Prahy. Brát si hotel a ve 3 ráno jet na letiště je taky blbost. Kdežto o půlnoci sednu na vlak a buď v 6 ráno v Berlíně, nebo v 5 ráno v Lipsku přesednu na přímý spoj a jsem v 9.24 v Praze...
Jen za letošek jsem takto jel i s dětmi asi 10x. Řídit to autem ? 800 km tam a 800 km zpět, nonstop? To se někde přizabijeme. A cenovka ?Ten Stuttgart stál 79EUR a děti v Německu do 14 let neplatí...
My tak jezdíme i do Paříze. Schválně, když chcete být brzy dopoledne v Paříži, řekněme v 9.52 na Easter nádraží (5 stanic metra od Mony Lízy). Tak 16.38 z Prahy do Berlína, tam se podíváme na aktuální VW muzeum výstavu (teď tam bylo město budoucnosti, před tím třeba Porsche 75 let) a 21.36 nastupujeme na ICE směr Mnichov. To jede schválně "pomalu" celou noc tak, že jsme v 5. ráno ( se zpožděním klidně v 6) ve Stuttgartu a 6.52 odjíždí TGV do Štrasburku a Paříže. Je tam v těch 9.52. Cenovka kolem 80-120 EUR, podle toho, zda děti chtějí první třídu nebo ne. Může se jet i o 2 hodiny později z Prahy se stejným příjezdem, ale pak se přestupuje v noci ve Frankfurtu či Lipsku a my to raději chceme prospat.
Letecky ? Ve 2 hod vstát, ve 3.30 Uber na Letiště, v 7,40 ráno odlet, v 10 jste na Orki či CHarles D.Goal. A hodinu do města. Takže se stejně nevyspíte, je to podstatně dražší (děti platí) a furt Vás někdo něčím opruzuje. Do vlaku si vezmu co chci. VRT = Praha - Dresden - Berlín 2 hod místo 4,5
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Tak Ukrajině hlavně naslibovali hory doly. Mužici naletěli a teď za to tvrdě platí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak ať si nejen Američané ty sliby taky splní a dají nám svatý pokoj.