Nechápu proč se všichni tak rozčilují nad těmito údaji.
Vždy se s daty, telefonními čísly, adresami atd. kšeftovalo, i dříve se dalo cokoli z toho o čem píšete dohledat po internetu. Třeba DIČ u podnikatele pokud není s.r.o. nebo a.s. je rodné číslo, jen hlupák si toho nevšimne, a další údaje jsou už DÁVNO na různých portálech., kdo chtěl tak si to našel. A ochrana osobních údajů je jen fraška a divadlo od samého začátku.
Víte jak to v obchodech a kancelářích dopadne? Jako vždy tak že když jim bude u pokladen nebo v kancelářích zima, dají si jako každý rok k nohám elektrický přímotop a bude jim tepleji.
Firma bude topit na 18 stupňů, takže nařízení dodrží.
Neříkejte že jste si toho nikdo navšimli.
A teď ať vláda přemýšlí.
Ha ha
Všeobecně potraviny ve slevě musí být nějak z výroby upravené, aby ceny mohly být nižší, takže kvalitní suroviny se nahradí levnější variantou. Co se tyče značek obchodních řetězců tak jsem zjistil že za přijatelné ceny se dá koupit celkem kvalitní zboží. Příklad: koupil jsem jogurt OLMÍCI v Lídlu a porovnal jsem ho z Kostíkama a Olma jogurt originál, koupil jsem z každého druhu jeden. Zjištění bylo zajímavé, v OLMICICH bylo nejvíc obsah smetany než v ostatních jogurtech, složení různých přídavku je nejméně E. A v přepočtu na hmotnost vyšla cena nejlevnější a to je příklad jeden z několika.
Člověk nesmí být líny a obětovat tomu trochu času, přečíst si složení a přepočítat cenu. Toto platí pro všechny řetězce za předpokladu že údaje o složení jsou pravdivé.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Neshledávám v Plzeňském pivu nějakou výjmečnost. Poslední dobou mi připadá jako pivo EU. Podobná chuť Radegastu, který jsem míval rád, ale už to není ten Radegast jak býval, kozel jsem nepil tak nemůžu hodnotit.