O podporu v nezaměstnanosti přijdete raz dva. Byl jsem v evidenci ÚP a jedné pracovníci jsem posílal všechny moje odpovědi na české, německé a anglické pracovní inzeráty. Ta dáma byla spokojená, že si sám hledám práci. Pak mě přeřadili k jiné pracovníci. Hned jak jsem vstoupil do dveří, tak se ta paní do mě pustila:"Co mně sem posíláte anglicky a německy psané zprávy, já tomu nerozumím". Tak jsem jí odpověděl: "Am sorry bat it is not my problem a Entschldigen Sie bitte, aber es ich nicht als mein Problem finde". Ta dáma si stěžovala vedoucímu, že jsem jí německy řekl:"Ty jsi kráva nedojená". Kdybych jí chtěl německy nadávat, tak bych řekl:"Du bist einen Arschloch". Tak mě vyřadili z evidence. To bylo v Praze na Smíchově, přešel jsem Palackého most a na MPSV podal stížnost. Vyřízení stížnosti trvalo 4 měsíce a za ně mně přišly exekuce za neplacení zdravotního a sociálního pojištění. Práci si hledám stále, je mi 68 let a nikdo mě nezaměstná. Před dvěma lety jsem dostal epileptický záchvat a mám taková zdravotní omezení, že mohu pracovat jen jako CAD konstruktér. Ani vrátného nesmím dělat, protože v noci musím spát. Nejen že jsem tenkrát přišel o podporu v nezaměstnanosti, ale ještě mě ÚP poslal do exekuce.
Vážené dámy a pánové. Na úplné dno se dostanete bez vlastního přičinění. Je mi 68 let, jsem strojní konstruktér a pracuji v mnoha 3D konstrukčních programech a posledních 20 let stále hledám práci. Tu a tam nějakou seženu, ale většinou dostávám stejnou odpověď :"Děkujeme vám za zájem pracovat v naší společnosti, ale dali jsme přednost jiným uchazečům. Přejeme vám mnoho úspěchů při hledání nového zaměstnání." Našel jsem si práci v Německu, ale před dvěma lety jsem dostal epileptický záchvat. Tím pro mě všechno skončilo a poslední možnost byla ubytovna. Denně odpovídám na inzeráty a jednám s pracovními agenturami. Mimo češtiny mluvím a píšu ruský, německý a anglicky. Od roku 1979 programuji počítací stroje, od roku 1985 minipočítače a PS. Nemám titul Ing, absolvoval jsem pouze SPŠ strojnickou, ale mnoho mladých Ing. jsem naučil co to je strojařina a technologie obrábění. Mám taková zdravotní omezení, že nemohu pracovat ani jako vrátný, protože nesmím pracovat v noci. Jediná možnost je pracovat jako konstruktér na počítači, ale žádný vedoucí konstrukce s mokrým diplomem mě nezaměstná, protože je si vědom toho, že mám větší znalosti a zkušenosti než on. Pokud vstoupí v platnost omezení uvedené v tomto článku, tak skončím pod mostem nebo mohu skočit pod vlak.
Kilián Ignác Dietzehofer měl štěstí, že v jeho době nebyli památkáři ani jiné spolky. To by v Praze nestál téměř žádný barokní kostel nebo palác, protože většinou stojí na románských nebo gotických základech a bourání takových již nefunkčních staveb by památkáři a jiní aktivisté nepřipustili. Tančíci dům jim byl také trnem v oku a nová knihovna podle návrhu pana Kaplického se postavit nesměla. Když budou památkáři a jiné spolky stále bránit všemu novému a funkčnímu, tak ten skanzen jednoznačně spadne.
Moje profese je konstruktér nebo programátor CNC strojů i počítačů. V pracovním posudku mám černé na bílém napsáno, že z mojí práce je poznat, že strojní konstrukce je moje hobby.
Registroval jsem se na všech možných českých, německých i anglických pracovních portálech. Každý týden odpovídám na několik pracovních nabídek, ale vždy dostávám stejnou odpověď - "Dali jsme přednost jinému uchazeči". Datum narození jsem již dávno ze všech jazykových mutací mého CV vymazal, ale personalisté umějí počítat. Když začátek mojí pracovní kariéry je v roce 1979, tak nemám šanci. V ČSSZ mně řekli, že musím ještě 2 roky pracovat. Rád bych pracoval a svoje bohaté zkušenosti ze shora uvedených oborů bych rád předal mladším kolegům. Mám ten dojem, že mnoho mladších vedoucích má obavy z mých znalostí a zkušeností, protože bych je mohl trumfnout. Moc rád bych pomohl českým firmám zvýšit produktivitu práce a snížit výrobní náklady, ale nikdo o mojí práci nestojí, tak pracuji pro holandskou firmu, těm je jedno, kolik mi je let a zajímá je pouze moje práce na mém vlastním projektu.
Vážení přispěvatelé do difuse. Rusáci vzhledem k jejich množství najdou i chytré hlavy, které něco vymyslí. Podle mých zkušeností oni chtějí : "Vsojo takoje amerikanskoje". Pak následuje standardní výroba a to již bez komponentů z SŠA nezvládají - díky Bohu. Oni chtějí: "Vsjo takoje atličnoje". Pracoval jsem na jednom projektu a český zástupce nadnárodního koncernu pro ně byl nic. Až když německý zástupce napsal, že všechno co v oboru zná, jej naučil pán z Prahy, tak uznali, že i v CZ jsou špičkoví specialisté. Pro RuZZáky jsme pouze tečka na mapě.
Mám dojem, že úroveň vzdělanosti je stále nižší. Již na SPŠ strojnické jsme se učili a ve školní laboratoři ověřili, že největší účinnost má spalovací motor v místě průsečíku grafu výkonu a kroutícího momentu. Přibližně je to 3/4 sešlápnutého pedálu. S mým starým FIATEM 1600 ccm jsem měl na německé dálnici průměrnou rychlost 170 km/hod a spotřebu 5,3 l/100 km. Ten motor asi znal fyzikální zákony lépe než autor tohoto příspěvku. PS jsem stále mladý 67 let!
Vážený pane, máte 100% pravdu. Pak je tu ještě taková maličkost, někde kolem 50 - 60% ceny PHM jsou daně pro všechny státy. Když tyto daně nevyberou, tak budou muset stejnou výší zdanit i elektrickou energii. Výhoda e-aut pak bude pryč - aby mě nezablokovali nemohu napsat pravdu. Pak budeme doma chodit s loučí a platit malíře pokojů, protože to bude levnější!!!
Pro Boha! To, co tady čtu, to snad mohou napsat pouze ti, co byli nejdál v okresním městě. Pracoval jsem v Německu - čekací doba u ortopeda - 4 měsíce, na neurologii 6 měsíců i při objednání přes internet. Známá v Londýně - akutní gynekologický problém - čekací doba 6 měsíců. Buďme rádi za úroveň zdravotnictví v ČR. Když vám lékař v CZ napíše zprávu v latině, tak tomu lékař v Německu nerozumí! Děkuji českým lékařům
Pan Macenauer má bohužel pravdu. Všichni co tlačí a protěžují elektromobilitu netuší, co to bude mít za následky. V celé EU mají státy podstatné daňové příjmy z benzínu a nafty. Když jejich spotřeba poklesne, tak na nějaký čas EU zvýší jejich zdanění, ale to nebude trvat věčně. V dalším kole bude muset EU výrazně zvýšit zdanění elektrické energie. Asi to nebude jen o nabíječkách a superchargerech, aby to lidé neobcházeli kabelem z běžné zásuvky, tak zvýší daně za elektřinu všeobecně. To si pak budeme svítit - nevím čím, protože klapnutí vypínačem od světla na chodbě se 4W led žárovkou bude náležitě zdaněno a s láskou budeme vzpomínat na zastropovanou cenou 6 kč/kW.
Pracuji v Německu ale nemoc mě uzemnila v Plzni. Pod okny mám supermarket Albert. V Německu si nikdo nedovolí zaparkovat na místě pro invalidy nebo u žlutého pruhu. V Plzni je to běžné, na parkovišti 10 volných míst ale dál od vchodu, tak zaparkují na invalidech nebo žluté čáře. Policisté si přijedou pro svačinu, všechno vidí ale kašlou na to. Za jeden den by měli na výplatu pro celé oddělení.
Při cestě do Německa v Praze na jižní spojce stála kolona kamionů od Kačerova až na Barrandov.
Jeden kamion se štítkem PL z řady vyjel, ubrzdil jsem to a zezadu do mně žďuchnul MB Vito také PL.
Zavolal jsem policii atd. Pokračoval jsem na Plzeň. Před Plzní jsem od benzínky volal do ČP. S operátorkou jsem se domluvil, že zajedu do kamenné pobočky a tam škodu vyřídím. V pobočce ČP na Slovanech mně řekli, že musím volat operátora!?! OK tak jsem o5 volal do ČP.
Operátorka: Pane kde jste?
Odpověď: v Plzni.
Operátorka: Který to je kraj?
Odpověď: Plzeňský !?!
Operátorka: Máte e-mail?
Odpověď: Ano ... zavináč jahů tečka kom.
Operátorka: Jak se to píše?
Odpověď: Y
Operátorka: Co to je?
Odpověď: Tvrdé y.
To není fór, to je skutečnost z jednání s operátorkou ČP.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to jste se probudil s křížkem po funusu. EK, EU Parlament a zelení ničí veškerý průmysl v Evropě! Kde máte dopadovou studii? Dovolil bych si vás informovat, že auto má 4 kola a 4 brzdy! Jenom v Německu se vyrábělo 8 milionů aut, to je 32 milionů brzd a jejich komponentů. A co zbytek Evropy? Pracoval jsem v Německu ve výrobě brusek. Firma Brembo kupovala ročně desítky speciálních brusek aby obnovovala strojní park. Dnes nakupuje nic! Do kopru jdou nejen automobilky ale i jejich dodavatelé a dodavatelé dodavatelů, včetně subdodavatelů! Ptal jsem se na práci v Siemens automatizace, nové lidi neberou a propouštějí. Bez práce budou nejen montážní pracovníci ale mnoho dalších profesí a firem které pro tyto společnosti poskytovaly služby. Bez práce bude nejen Ing. programátor ale i jeho babička, která si k důchodu přivydělávala úklidem kanceláří. Prázdné kanceláře netřeba uklízet! Kdo bude v Evropě pracovat a platit daně za něž si politici v EU Parlamentu žijí jako v bavlnce?
Čest zelené práci!
1 odpověď