už celý ten článek bohužel ukazuje naprostoo neprofesionální přístup českých prodavačů.... už si to ani neuvědomují, a bohužel je nikdo ani nevede k tomu, aby byli milí a profesionální... stačí vyjet za hranice (Německo, Rakousko) a rozdíl je v úrovni obsluhy markantní... a to nemluvím třeba o Austrálii a USA, kde vám nákup automaticky pokladní skládají i do tašky a ještě se u toho na vás usmívají a konverzují s vámi... "na...anou" obsluhu jsemv západních zemích ještě neviděl... to, co si tu nechávají zákazníci od prodavačů líbit je až neskutečné.... bohužel se to asi hned tak nezmění....
baví mě, jak nikoho ve finále nezajímá ten majitel obchodu- měl ho vykradený, zdemolovaný- tzn. měl s tím neskutečný opruz, dát veškeré škody dohromady, uklidit atd. Určitě musel obchod na pár dní i uzavřít, tudíž další výdaje... Za to musel také něco zaplatit, nervy a čas nepočítaje.... takže, tu škodu a další vzniklé výdaje mu uhradil ten soudce? možná by bylo fajn, kdyby mu šel soudce tu provozovnu uklidit a dát do pořádku, dokoupit vše potřebné a vyřídit pojistku- když je ten soudce takový altruista.... 🙂
tak ať se o ně personál stará, je to jeho práce! dříve rodiče za dětmi do nemocnice nesměli- resp. směli myslím 2x týdně a také to šlo.... dnes je móda, že když je dítě v nemocnici, tak tam vydírají, že tam musí být rodiče- neposkytli nám ani židli, nesměli jsme si sednout ani vedle na prázdnou postel a nutili nás tam být od 6 od rána do 9 do večera, měřit synovi teploty, dávat mu léky atd. .... sestry seděly na sesterně a stále tam žvanily... naštěstí jsme mohli chodit za synem každý den, ale opravdu ne od 6-21:00 hod. Chodili jsme tak zhruba od 15:00- 19:00 a sestry se na nás dívaly nenávistně....
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Skvěle napsaný článek!
1 odpověď