Tak vypěstovaný kult osobnosti jako měl tatíček Masaryk se jen tak hned nevidí, kdejaká zatáčka, silnice, pahorek, dolina, lávka, most, plácek či pláň, škola, domov, nemocnice, továrna, zdymadlo, vše se jmenovalo Masarykovo/a. To nebyl tatíček, to byl král či rovnou císař. On měl velice rád i své nákladné pohodlí a luxus kterým se obklopoval a jeho tvář milovníka lidu byla jen maska a póza. Jeho syn alá zlatá mládež toho byla jen důkazem.
Zdá se, že mu závidíte .
V jednom nejmenovaném kojeňáku v Praze při inspekci z Norska ,které přispívá k financování, vyšlo z úst několika jejich pracovníků abychom byli rádi ,že to u nás ještě funguje a že nám to docela závidí ale oficiálně to nikde říci nesmějí .Inspekce byla neohlášená a byli velmi překvapeni kvalitou péče. Vždy se najdou neumístitelné děti a co s nimi potom? Ale o tom se nesmí mluvit ,protože "odborníci" rozhodli ,že je to přežitek a nyní .že to budou dělat lépe ale ještě zatím nevědí jak. Nemusí být vždy všechno co vzniklo na Západě lepší ,mohli by si třeba v tomto případě vzít příklad z nás.
A historie se opakuje .Dříve kolonizovala Afriku a Asii Evropa ,posléze, hlavně v průběhu 20.století se kolonie politicky a částečně hospodářsky osamostatnily ale protože nejsou většinou schopné své země "ukočírovat" tak přišla Čína a naslibovala modré z nebe a oni jim na to zase skočili ,je to u všech podobné ať je to Kongo Nigerie a jiné. S takovým nerostným bohatstvím ,při rozumném řízení bez obrovské korupce, by tam musel být ráj na zemi.
Velmi tragické je, že Německo se chtělo spolehnout na levný ruský plyn a odstavilo jaderné elektrárny. To byla dle mého názoru strategická chyba a Putin tak získal nejen finance, ale i odvahu zaútočit na Ukrajinu. To, že to je vlastně hlavní příčina energetické krize v Evropě, zdůrazňovat snad nemusím. Všimněte si, že Německo je doteď velmi opatrné až zdrženlivé ve všech záležitostech, které jdou proti zájmům Ruska.
Bohužel je to tak .Německo spaluje ohromná množství zem. plynu a stojí tam několik
zdaleka neamortizovaných umrtvených jaderných elektráren a to je též důvodem vysoké ceny energií (plynu i elektřiny)
DOBRÉ RÁNO, BLIK!!!!!!! Od začátku to bylo všem jasné. Apriori všem, co se ve výrobě a vývoji pohybují. Věděli to, jenom jako hlásné trouby Bruselu hlásali to, co jim bylo přikazováno. Odborná veřejnost na to upozorňovala, že je to technologicky a ekonomicky nereálné. No, a máme to tu. Za poslední půlrok se nám názory, dříve nemyslitelné, obrací a hlásné trouby ,viz tento pán, najednou pomalu obrací a zvedají prstík. EV je smysluplná pouze jako jedna z alternativ mobility a bude mít svojí malou základnu odběratelů. Ale bude to malá základna. Protože bude-li prodáváno EV za cenu takovou, aby nebylo deformováno masivní dotací a bylo pro výrobce ziskové, tak jejich prodej bude opravdu nicotný. A za těch posledních, řekněme 5 let, je nevýhoda EV pořád stejná, jako před 100 lety. Těžké, drahé na nerostné suroviny, malý dojezd, vysoká cena, doba nabíjení,.... Dokola slyšíme, jak už jsou lepší baterie na cestě. Nejsou. A ještě reálně dekádu nebudou. Stejně tak, jako limity přenosové sítě, zdroje nerostných surovin, zdroje elktřiny, ....
A Čínu bych doporučil nepoužívat jako měřítko úspěchu EV. Stačí trochu více sledovat dění a jak je pro Čínu typické, i v těchto statistikách silně lžou. Jak? Masové registrace EV v rámci flotil, která aniž by byla vůbec používána, jsou odstavena na velkých plochách a ponechána osudu., kdy po uplynutí předpokládané životnosti baterie, budou zase sešrotována. Tím se nám krásně deformuje pohled spotřebitele a hlavně Evropy, coby GD šiřitele a nabývá pocitu, jak to v Číně zvládli, všude jezdí auta na elektriku za cenu 200tis.. Ne lžou jako ve všem.
Ano je to přesně tak a pokuty které budou platit výrobci budou financovat evropskou bruselskou "odbornou" byrokracii ,která vymýšlí nesmysly.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Zaplatit sporný projekt je hezké ale spíše se jedná o to kdo zaplatí stavbu a vsadím krk,že ta, podle mě, nesmyslná rekonstrukce by byla mnohem dražší , protože při opravě nýtované konstrukce by se objevilo nespočet dalších skrytých závad , které by časově i finančně stavbu přivedly do velkých problémů.Jestliže nyní smí na most jen jeden vlak rychlostí 10km/h, tak zmíněných 10% poškozených dílů se jeví jako zvláštní a nebo je to lež.
Paradox je ,že před 120 lety výměna starého mostu za současný trvala jen několik dní.
1 odpověď