Jezdil jsem tam přes 10 let jako průvodce a vždy jsem se tam těšil. Všude čisto, používal jsem výraz sterilní Švýcarsko a když jsem s klienty měl nějaký problém, nemyslím mezilidský, tak mně ho místní vždy pomohli vyřešit. Chování policistů perfektní. Jo, je tam nyní proklatě draho, ale dle ankety to s tou Fialovou drahotou nebude tak zlé. Švýcarsko prostě za ty prachy stojí.
Fascinující je zejména to, že učitelé musí projít x školeními a i tak je v podstatě je předem jasno, že oni a škola obecně jsou viníky úplně všeho, protože na děti přinejmenším systematicky kašlou, ba co víc, zdá se, že většinu svého času věnují vymýšlením toho, jak by dětem co nejvíce ublížili. Pokud se bavíme o "neřešeném problému", jak říká paní Laurenčíková, postrádám diskuzi na téma, co dělala celou dobu rodina oné dívky. Nevšimla si vůbec ničeho? Nikdo se o ní nezmiňuje - zato se hned začalo mluvit o neřešeném problému ŠKOLY. Takže učitele budeme školit, budeme posilovat linky důvěry ... A rodiče? Rodiče nemusí nic.
Paní Laurenčíkovou raději nezmiňujte, ta dotáhla inkluzi po Česku do té situace, která nyní je. A TA JE ŠPATNÁ A DĚTEM I UČITELŮM JEN ŠKODÍ. TĚM "ZDRAVÝM" I TĚM, "CO POTŘEBUJÍ ZVLÁŠTNÍ PÉČI". Proč se zrušil systém speciálního školství, které nám sousední i nesousední státy záviděly.
Zrušíme známkování. Budeme se dětí ptát, zda jim můžeme položit otázku nebo zadat úlohu či vyřešení problému. Život je boj a malý stres i velký stres. Odmala musíme děti tímto směrem vychovávat a připravovat je na řešení problémů a ne jim plést hlavu anglickými výrazy pro ulehčení jakékoliv životní situace. Rodiče by měli být soudní a nehnat děti do cílové rovinky za každou cenu. Musí znát svoje děti a jejich schopnosti. Učitelé svoje děti znají - většinou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ministr možná se svým platem uspokojen je. Ale 5% pro nepedagogické pracovníky je jako plivnutí do rybníka, při jejich dosavadní výši. A učitelské platy jsou stále na chvostu vysokoškolských platů. A nejsou učitelé, to je ale údiv. Přitom školství stíhá jedna změna za druhou a každá je na nic. Jen situaci zhoršují. Co takhle připravit reformu s učiteli, tak za 3 - 5 let a pak to na 10 - 15 let spustit a dělat jen kosmetické úpravy. Od 10. roku nové reformy připravovat další. Opět 5 let přípravy po důkladném rozboru stávajícího stavu. Prostě jako v Rakousku. A nejen tam.