Milé Novinky, nafackujte si...Není to zjevně autobus MHD, to pozná i můj šestiletý synovec. PID vydal zprávu, že bus byl navíc v červenci prodán do ČSAD Střední Čechy. Asi jako vyžilý...
Nebyl prodán do ČSAD, to ČSAD ho prodalo. Odkaz
Tři sezóny včetně projektování na 32 km dálnice. To v ČR ještě nikdy nikde nebylo!!! Zkuste si ověřit fakta, než napíšete takovouto hloupost.
Co myslíte tím, včetně projektování? V čem je to podle vás jiné?
Na D3 teď máte rozestavěno přes 40 km, na D6 25 km, na D35 bude do konce roku rozestavěno souvislých více než 40 km...
Trasu Praha - Písek jezdím cca 1x za 2 měsíce a stavbaře musím jen pochválit. Pravda, řidiči si musejí dávat pozor, protože situace se stále mění, ale rychlost výstavby je obdivuhodná. A taky neuvidíte, že by se někdo "opíral o lopatu", což je u našich firem dost obvyklé.
Doba vystavby se nijak nelisi od jinych dalnicnich staveb. 3 sezony jsou standard vsude.
Mají strach, že při odložení voleb, by potom ty volby někdo mohl napadnout a prohlásit je za neplatné. Stejně si myslím, že pokud dají v postižených oblastech vůbec dohromady volební místnosti a komise dohromady, tak jak náleží, účast bude mizerná. Lidí mají úplně jiné starosti.
Volit je pravo, ne povinnost. Kdo majine starosti, volit nemusi.
Tak jak to zde chodí,TAK NIKDY nebudou dokončeny jak má být. Budou předražené ,nekvalití, tím i krátká životnost a to je to o co někomu jde!!!Nekonečně zajištěná práce .Tady to lepší nebude!!
Komu o to jde? Snad neverite tomu, ze kdyby se stavelo kvalitne, ze by najednou nebyla prace? Vzdyt seznam staveb k realizaci je na nekolik dekad, a navic cim delsi dalnicni sit, tim vice prace pri rekonstrukcich.
D4 se staví v režimu PPP, takže čím dříve bude, tím dříve za ní soukromý developer začne inkasovat peníze.
Nikoliv, smluvni termin uvedeni do provozu je dany, neni mozne to urychlit. Spechaji proto, ze na zacatku stavby se na to trochu vykaslali a nestihaji. Ta stavba bezi standardni 3 stavebni sezony tak jako vsude jinde, jen tady se toho na zacatku moc nedelo a dohani se to ted. A lide tomu dokonce tleskaji, aniz by si uvedomili fakta...
Tramvaj neudrží. Bohužel však má dálkové ovládání volného průjezdu čímž zcela rozhodí seřízení světel křižovatky. Všude kde jezdí přez světelnou křižovatku tramvaj je kolaps. Nebojte se psát pravdu. Ovládání světelných křižovatek řidiči tramvají je katastrofa.
Na IPPavlova je pevny cyklus, muze byt i tady.
No... doufám, že ty chytrolíni si spočítali délku trasy toho obchvatu (př. směr UL ->Brno). Dnešní okruh je úplně k ničemu, protože je rychlejší a kratší jet skrz Prahu.
Proč se s nějakým obchvatem vůbec přibližují tomu městu?! Praha se rozšiřuje. Než to dostaví, bude obchvat stejně zase plnej, i kdyby byl výhodnější.
Absolutně nesnáším cestovat po republice směrem přes Prahu! 😡
Pres Prahu pojedete bez zastaveni 130 km/h? Na kolika semaforech se na prazskem okruhu zastavite? A kamiony budou mit vjezd do mesta proste zakazany.
Dokud nebude hotová celá trať Jeremenkovou až na Pankrác, bude to vlastně (dost drahá) lávka pro pěší - možná tak úchvatná, že dá zapomenout na všechna ostatní potřebná spojení - např. ze severního města (Ďáblice, Kobylisy, Prosek) směr Dejvice. Ale musím sebekriticky přiznat, že tam se už uvažovalo o lanovce. 🤣 ... tedy než se přišlo na to, že by to kapacitně vyhovělo max. pro ZOO 🤪
S kapacitou zadne problemy nebyly, to by lanovka v klidu zvladala. Ale neprosel "vliv na krajinu"...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi nejste nejčastější: to že autobus někdo provozuje neznamená, že musí jezdit pod Ropid.cz. Co takhle smluvní jizdy ??
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako že by ČSAD SČ koupily nějaký vrak, aby s ním jezdily smluvní jízdy? Ti mají kvalitnějších autobusů dostatek. Ono je to opačně, ten autobus byl původně ČSAD a ti ho v červenci prodali, nikoliv koupili, jak zde někdo chybně psal.