V devadesátkách jsem měl červenou Calibru Turbo 4x4. Na tu dobu pecka kára. Ale brutálně se tam stral zadní diferák. Koupil jsem jí právě s nefunkční 4x4, v Německu na vrakovišti jsemkopil jiný, protože tady se nedal sehnat a jezdilo to půl roku a znova k.o. Tak jsem ho zrepasoval a stalo se to za chvíli znova. Pak jsem si koupi Deltu Integrale. Tam čtyřkolka držela. Jenže se tam vysypalo všechno ostatní 😂
Klíče v zrcátku, to je už dlouho vyvrácená kravina. Proč by někdo dával do zrcátka klíče od auta, které chce ukrást novému majiteli, a pak by musel vyloupnout sklo zrcátka, přitom by riskoval že ho někdo uvidí, když je mnohem jednodušší si ty klíče nechat, přijít k autu, klíče vyndat z kapsy, sednou a odjet? A to klidně i mezi lidmi, protože nikdo nic nepozná.
Navíc pan Vaculík říká naprosté nesmysly. Neonmezenou rychlost rozhodně pamatovat nemůže. Plete si to s tím, že po 23.h byla i ve městech povolená rychlost 90 kn/h. Další blbostr říká s tím, že nejde zamnkout auto s centrálemt ím že zamáčnete čudlík u dveří řidiče . U starších aut, která nemají v el. zámcích centrálu spínač to jde to úplně normálně,protože centrál ovládají pouze přední dveře. Tudíž zabouchnete přední dveře, od L.Z. dveří zamáčknete čudlík u řidiče, centrál zamkne i otevřené dveře za řidičem, ty zabouchnete a hotovo.To je prostě klasika, novinář, co píše o něčem, s čím nemá zkušenosti. Pak tady kolují takové bláboly, jako klíče v zrcátku apod.
Mimochodem,jeden z nejúčinnějších způsobů jak zabránit krádeži auta je tajný vypínač. Zloděj auto otevře, napojí diagnostiku a je v koncích. Musel by složitě hledat a proto je pro něj jednodůšší jít pryč a ukrást jiné auto. Dále děláme takovou srandu, že dáváme další vypínač a relativně viditelné místo a zloději , když se jim nepodaří spojit s řídící jednotkou, hledají tajný vypínač, tak jej samozřejmě sepnou, jenže tím sepne alarm nebo klakson a ten přes časové relé troubí několik minut. Což je dostatečně dloiuhá doba na to aby se zloděj vaše auto vykašlal
My jezdíme nejraději do Itálie do Livigna. Byli jsme ve spoustě středisek ve Francii Itálii, Rakousku ale Livigno vede. Je to bezcelní zóna mezi Itálií a Švýcarskem a ceny tam jsou naprosto neuvěřitelné. Podle mě poloviční co u nás. Myslím v obchodech. Na sjezdovce a v apres ski barech cca jako u nás.Když tedy vynechám Špindl . Tam jsoiu ceny podobné jako ve Svatém Mořici ve Švýcarsku 😂. I když to trochu přeháníám, St.Mořic je brutálně drahý. Jednou jsme tam byli a už nikdy. Byli jsme tam 2 roky starou Audi Allroad a měli jsme tam pomalu nejhorší auto. A ceny v obchodech a restauracích tomu odpovídají. Fakt draho. Ale Špindl, ten je také napálený nesmyslně. Víkend s rodinou 20.000. Týden v Livignu, v sezóně vyjde komplet i s cestou, večeřemi v restauracích atd. na 50.000. A když srovnám lyžování v Livignu, a ve Špindlu, tak je to jako srovnávat koupání v aquaparku s koupáním doma na zahradě, v nafukovacím bazénku z OBI.
Pánové a dámy, klídek. Myslím si, že je od vás ubohost hejtit zrovna tuto holku jen kvůli tomu, že je to cikánka. Ona pracuje, dokonce tancovala ve Star dance, tudíž je ve svém oboru, tj. tanečnice, opravdu dobrá. Není to žádné netáhlo z ghetta, které pobírá sociální dávky a podporu v nezaměstnanosti, jako spousta jiných cikánů. Já si myslím, že lidé jako je ona a např. Radek Banga si naopak zaslouží podporu. Zrovna Radek Banga se vypracoval z opravdu brutálního prostředí na uznávanou osobnost. Tudíž takoví lidé si zaslouží uznání a ne hejty, protože i ostatní cikáni uvidí, že to jde. Že se také mohou stát platnými členy společnosti, a ne profesionálními netáhly kteří vysávají důchodový účet a plní kriminály.
Ta Jawa Bitrak je přesná ukázka toho kam komouši za 40 let dostali náš průmysl. V době komunistického převratu v r. 1948 jsme vyráběli auta a motorky světové úrovně. V r. 1987, ze které je ten Bitrak, to byly beznadějně zastaralé Škody 105, 120 130 a Tatru 613. Kam dotáhli ČZ, která na přelomu 60 a 70 let vyráběla nejlepší motocrossové motorky na světě a kupoval jecelý svět snad nemá ani cenu zmiňovat. ČZ 516 byla jasný důkaz toho že kam komouš přijde, tam tráva neroste.Toplatí i o Jawě,která vyráběla jediný sériový model 350 - 638. Dvoudovbý vzduchem chlazený dvouválec s bubnovými brzdami, čtyřstupňbovou převodovkou v době kd yHonda,která v 60 letech kopírovala Jawu, vyráběla modely CBR 600 a CBR 1000.
Všechno co se tehdy u nás vyrábělo byly stejně zastaralé parodie jako ten Bitrak. Ten byl dvoudobý, vzducem chlazený, bubnové brzdy vepředu i vzadu a to v době kdy i tehdy vysmívaná KTM produkovala vodou chlazené motorky s kotoučovými brzdami a centrálem a předními vidlicemi Upside down.
Ten systém Bitrak naprosto ukázkové dokládá, jak si naši konstruktéři museli poradit s tím, že komouši zdevastoivaný Československý průmysl nebyl schopen vyrobit ani tak jednoiduchou věc jako centrální tlumič. Jelikož náš zastaralý průmysl vyráběl na¨západě neprodejné výrobky, nebyly ani valuty na nákup tlumiče od renomovaných značek. Proto museli konstruktéři dát dva tlumiče místo jednoho. Dokonce i Východoněmecká MZ měla jeden tlumič, kotouče na obou kolech a vodní chlazení.
A pokud se někdo ptá, proč cena toho Birtaku začíná nas 350.000, když stejně staré motorky od konkurence .....
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Já mu věřím, že za 4 roky budeme mít platy jako v Německu. Jen s tím rozdílem, že my nedoženeme Němce,ale Němci s tím jejich zeleným šílenstvím,zavíráním jaderných elektráren a uhelných elektráren, nutností živit milion nezaměstnaných migrantů atd. padnou na naší úroveň.
1 odpověď