Výroba aut v Čechách že budou jen elektromobily? A že o tom nikdo nepochybuje? Kde to žijete, milá autorko? 80 % aut v Evropě nikdy elektromobily nebudou , takže kde se budou vyrábět ta auta, co na elektřinu nebudou? Proč ne v Česku? Kdyby člověk věřil, že jsou i ostatní vaše tvrzení stejně mimo mísu , jako tahle , tak nemá snad ani smysl zbytek vašeho článku číst.
..náruč benzinových pump je stále otevřená dokořán, tady vše probíhá bez stresu a s lidskou obsluhou.Až bude tohle platit i pro elektromobily.. síly se mohou obrátit? Fakt?
Zasněme se o tom,jaké to bude cestou do Chorvatska za 10 let,až elektroauta definitivně zvítězí..
Chorvatsko očekává ročně více než 20 milionů turistů.
Předpokládejme,že polovina z nich pojede elektromobily,co auto, to 4 lidi. Pojedou o prázdninách,jeden víkend tam,druhý zpátky.Do Chorvatska tedy přijede v sezóně 2.5 milionu elektromobilů.Máme v létě k dispozici 15 víkendů.Každý z těchto víkendů pojede 170 tisíc elektromobilů tam a 170 tisíc elektromobilů zpátky.
Každé z těch aut, stejně jako Elroq, potřebuje nabíječku cestou 1 hodinu (nebo o něco málo méně). Víkend počítejme v délce 60 hodin. Kolikpak že to tedy potřebujeme nabíječek? 340000aut : 60hodinami, čili asi 5700 rychlých nabíječek využitých na 100 procent na asi 700 kilometrů. 800 na každých 100 kilometrů jen pro potřeby turistů jedoucích do Chorvatska. V Čechách, když těch rychlých nabíječek je vedle sebe 20, je to důvod k oslavným článkům..
Za domácí úkol si promyslete,
Možná vám vyjde, že pokud se elektromobily přemnoží, znamená to pro jejich majitele konec dovolených u jižních moří. Ale co, v Čechách je taky hezky..
Ten návrh je, pane autore, podle informací dostupných běžně na internetu soudě, naprosto mimo realitu, a jdoucí proti občanům. Že k němu jsou opravné prostředky, to je fajn, ale je nutné se ptát, proč a jak takový návrh vůbec vznikl, kdo umožňuje vznik takových paskvilů, a jak budou jeho tvůrci potrestáni. Já jako volič nemám žádný zájem platit takové lidi..
Pane autore!
Snažně vás prosím, čtěte si po sobě, co to tady píšete. Opravdu se nebojíte, že vás budou lidi lynčovat, že se jim vysmíváte? Podívejme se, co nám tady povídáte:
Baterie aut se nebudou zvětšovat, poněvadž normální člověk ujede v průměru 50 km denně, takže teoretický dojezd 250 km je až zbytečně dlouhý. A kdo snad potřebuje jezdit dlouhé trasy, ať si koupí auto za milion a půl. Jak jednoduché, že. Jenomže demagogické a totálně neodpovídající situaci.
Poněvadž normální uživatel v českém světě s dojezdem 250 kilometrů nemůže vystačit. V běžný pracovní den možná ujede 50 kilometrů. Ale na víkend odjede na chalupu nebo na výlet, a kilometrů najede několikrát tolik. A několikrát do roka na víkend za příbuznými přes celou republiku s jistotou nabíjení v pátek odpoledne a v neděli odpoledne na veřejných nabíječkách, předražených a přeplněných. A alespoň dvakrát do roka na zahraniční dovolenou s jistotou mnoha nabíjení v okamžiku, kdy se do míst cíle řítí půl Evropy. Cože to radíte? Kupte si Zeekr 001 za milion a půl? Tak to je právě ta rada na rozbití huby. Tohle radíte lidem, kteří v posledních pěti letech ztratili svou životní úroveň, díky Babišovi 30 procent hodnoty svých úspor, a pro většinu z nichž je jeden a půl milionu daleko víc, než celoživotní úspory?
Víte, oni ti místní lidé nejsou natvrdlí. Oni moc dobře chápou, že elektromobily, tak jak jsou zde předhazovány, jsou jim naprosto k ničemu, protože jim neposlouží, a nemají na ně. Kdyby to ti lidé viděli jinak, tak máme v Čechách víc elektromobilů. Víc než 1 ze 150 aut.
Znám dva případy, holky přes třicet, obě vysokánské IQ, jedna vejšku, druhá dva bakaláře. Situace těsně před covidem: obě na invalidním důchodu, práce ani u jedné nepřipadala v úvahu. Jedna důchod 7200, druhá 5040 ( tedy původně ho bylo něco přes 6000, ale dovolila si upozornit na způsob výpočtu důchodu nevýhodný pro ni, tak byla po zásluze potrestána ještě nižším důchodem, to prý je postup zcela obvyklý ). Kolik mají teď, není mi známo. I kdyby měly 11 tisíc, umíte si představit, jak s tím samostatně vyžít, a jak se nezbláznit z životní perspektivy?
Je to báječná komedie koukat, jak nepatrná hrstka hnědozelených lumpů či idiotů pěkně od spodu ničí civilizaci starou několik tisíc let a životy stovkám milionů lidí. Za vybrždění auta můžete v Čechách u soudu dostat taky 15 let. Kolik by potom měli dostat tihleti - ať to řeknu slušně - Timmermansové? Ti, kterým nejde o ekologii ani náhodou, ale jen o moc, a nic jiného než moc..
Tohle auto že prý má přesvědčit masy lidí v Čechách, aby se daly na baterkáče? Aha, tak už to vím. No, těch pár lidí, co teď mají Tesly, ti si koupí novou verzi, aby se měli čím chlubit před spolujhujery. Ti, co ji nemají, ti si ji nekoupí, poněvadž lákadlo v dotování ze společných peněz momentálně vyschlo, takže není důvod si něco takového kupovat ještě ke všemu za svoje peníze, že... A nic to nezmění na situaci, že celkový podíl baterkáčů v Česku zůstane někde kolem dvou procent - letos, napřesrok, i za pět let.. Nejaké takovéto vozítko pro mladé bohaté pány na tom nemá nejmenší šanci něco změnit ..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč to děláte, pane autore? Proč máte v nadpisu článku, že píšete o nejlevnějších autech? O autech tam není ani zmínka, jenom o těch elektromobilech? Jste si jist, že zrovna tohle je fér? Takhle ztrácí čas těch 90 procent čtenářů , které ty elektromobily za 600 tisíc ale fakt nezajímají, když mají neřešitelný problém koupit si něco za 400. Pokud budete takovýto přístup opakovat, nejspíš dojdou k tomu , že vaše články nema smysl číst, poněvadž jsou úplně o něčem jiném, než říká titulek..