Hmm..Autor tohohle článku není možná schopen, možná ochoten, připustit, že Evropa je s elektromobily v strašidelném průšvihu, a momentálně není jasné, co by se muselo stát, aby to s těmi elektromobily, ale i s celým evropským průmyslem, dobře dopadlo. Budoucnost elektromobilům vzali zelení komunisti v EU, poněvadž je prosazují jako všelék, když doba pro ně ještě nenazrála. Ničemové, kteří zničili evropskou energetiku.
Odpusťme mu. Takových mimo smysly jako on je víc. Takových, co při své inteligenci zcela jasně musí vidět, že se plnou parou řítíme na ledovec, a srážka bude za chvíli a bude drsná - avšak nevěří svým očím. Kdyby jim uvěřili, zbortily by se jim představy, které si léta v sobě budovali, přesněji řečeno které v jejich hlavách budovali po léta jiní. Nechme pana autora spát v jeho pomýlených představách o okolním světě, náraz do reality bude pro něj posléze o to horší..
Teda, pokud nenastane nějaký zázrak..
Máte naprostou pravdu, pane Mitrofanove, s tím, že ODS poztrácí mnoho a mnoho svých dříve tak věrných voličů. Od těch, co ji volili v těchto krajských volbách, určitě nedostala mandát k tomu, aby se na takhle vysoké úrovni jakkoli paktovala s Klausovco-Babišovci. To, co předvedli třeba v Pardubickém kraji, to nelze nazvat jinak, než jako vyloženou zradu, a nebude jim zapomenuto. Jejím voličům nyní nezbývá, než jít někam jinam. Prostor pro vznik stran nových se právě vytvořil, ODS se odepsala sama . Právě nyní, svou reakcí na výsledky voleb.
Doporučoval bych obvyklý postup. O věci mluvit co nejméně, nejlépe se o ní nezmiňovat, aby na ni většina mohla zapomenout. No a v příštím vydání hokejkového grafu ukázat, že v tom Gronsku za poslední milion let v průměru vzato led byl.. My se přece nemýlíme, jak by to potom vypadalo, kdyby se ukázalo, že je všechno jinak, že..
Je to neštěstí,to,co čeština provádí přechylováním cizích osobních jmen. Kdosi ze svobodné vůle prohlásil,že má nějaké jméno,a tím pádem je žádoucí,aby ho ostatní jeho jménem oslovovali, poněvadž na toto jméno slyší. V civiliizovaném světě to tak dělají.Ne tak v Čechách,respektive v českém jazyce.Zde vezmeme cizincovo jméno, a změníme toto jméno k nepoznání pro cizince samého i pro nečeský zbytek světa.
Nešťastný sportovní komentátor má příkaz prznit,jinak si nezakomentuje(viz neblaze proslulý Ota Černý,u kterého mám já osobně obrovské problémy s "de mortuis nihil nisi bene").A milý komentátor k regulernímu jménu sportovkyně jen tak připlácne "-ová",a je to.A tak máme Gauffovou,Sabalenkovou (jo, zmršenina, její máma je Julia Sabalenka),Jabeurovou,Vekičovou.Úplně nejstrašnější je prznění ruských jmen.Irina Rodninová jí říkali.Jmenuje se Rodnina,poněvadž její táta se jmenoval Rodnin.Když jí někdo nazve Rodninová,vypadá to,že příjmení jejího táty je Rodninov.Jak to asi bude u asijských jmen? Chen Meng,stolní tenistka,je Chenová nebo Mengová?Jia Nan Yuan je Jiová nebo Nanová nebo Yuanová?( to přece pozná každý- Chen Meng je Chenová, poněvadž hraje za stolní tenis za Čínu.Jia Nan Yuan je Yuanová, poněvadž je to sice taky Číňanka, ale hraje stolní tenis za Francii).
Takhle urážet cizince a znemožňovat komunikaci, to děláme v Evropě snad jen my v Česku. Pokud chcete vědět, jak by to mělo logicky správně vypadat, poslechněte si třeba polské komentátory. My si ovšem můžeme dovolit jít vlastní cestou. My máme Ústav pro jazyk český, instituci, kterou nám jistě závidí celý svět...
Hraje si s čísly, pan autor, a porovnává poměr velikosti průměrného důchodu a průměrné mzdy v Česku a v Německu. Z toho, že v Česku berou důchodci poměrně víc, než v Německu, usuzuje, že se mají čeští důchodci naprosto skvěle. Pan autor nicméně zapoměl zmínit, že taky existuje nějaká úroveň příjmů, který důchodce musí mít, aby neupadl do úplné bídy. A že důchody musí být aspoň na takové úrovni, aby toto zajistily. Nijak pan autor nesrovnává to, co se dá za průměrný důchod koupit v Německu, a co v Česku, a jak dobře to stačí na pokrytí základních potřeb.
Otázkou pro mne zůstává, co nám tímto článkem pan autor vlastně chtěl říci. Výdaje na důchody jsou jsou vysoké, to ano. Jsou i další výdaje na důchodce? Ano jsou. Co s tím pan autor navrhuje dělat? Stát čekají velké výdaje - zdanit důchody? Podle pana Martínka důchodci rebelují ( jak se to proboha projevuje ? tím, že ještě nezemřeli ?), jsou rozmazlováni, a slušela by jim větší pokora. Proč to napsal ? Je potřeba víc rozložit společnost? Putinovci nemají na co střílet, tak teď jsou na řadě důchodci?
U článku, jako je tento, přiznám se upřímně, jsem silně na rozpacích.Takovýto článek bych čekal od blba totálně mimo realitu, který nemá ponětí o tom, jak velká většina českých důchodců žije. Ale hleďme, autor býval šéfredaktorem týdeníku Ekonom, působil v Hospodářských novinách, na Aktuálně.cz, v Lidových novinách, České televizi. Prostě kapacita. Tak vidíte, jak je ten život pestrý..
Pan Dalibor Martínek tímto článkem řekl hodně. O sobě. Možná daleko víc, než chtěl..
Kdy už konečně ty tajtrlíky na ministerstvu napadne, že to fotbaloví papalášové s fotbalem nemyslí vážně, když fotbal skrývají před lidmi. Jak si představují, že budou ochotni mladí trénovat a hrát fotbal, když veškerá práva na vysílání sežere jakýsi obskurní soukromý klub, a normální člověk neuvidí v televizi z fotbalu doslova vůbec nic? Vždyť nastupující generace nebude znát ani pravidla, aby se mohla na ten fotbal koukat, natož aby se zpotila na tréninku nebo běhala v neděli odpoledne po hřišti. Neuvidí, jak se fotbal má hrát, co je na fotbalu krásného. Nebude znát hvězdy fotbalu, aby si mohli říci chci hrát jako Yamal nebo Ronaldo, a motivovala se jimi.. A bude se věnovat něčemu úplně jinému, než je fotbal, třeba počítačovým hrám. Nejspíš hodně rychle nastane čas, kdy soutěže od krajského přeboru výše budou hrát jenom sportovci dovezení z Afriky. A to všechno kvůli nezodpovědným fotbalovým papalášům, kteří nechápou, co pro fotbal důležité je, a co není, papalášům, kteří se zjevně dali koupit.
.. milí chcimírové, pokud náhodou Ukrajina prohraje, buďte klidní, i pro vás se v Rusku určitě nějaký koncentráček najde. Už totiž jste a vždy budete součástí Rusy nenáviděného českého národa, takže máte smůlu. Hlavně si nemyslete, že vám pomůžou křiky, že vy jste byli vždycky pro Putina. Ono totiž deset milionů lidí je u ruských nacistických vrahů pod úroveň rozlišení. Ti to tady vezmou z jedné vody načisto.. Hlavně se pořádně učte ruská slovíčka, kdyby v tomhle státě nedej Bůh se dostali k moci takoví jako jste vy, budeme je všichni moc potřebovat, a vy budete s vědomostma napřed..
Pan Macinka si neuvědomuje, kvůli čemu je lidi do toho Bruselu dostali. Aby pomohl prosadit zrušení zákazu výroby spalovacích aut. Nic víc nic míň. Měl by se tím řídit. A měl by si uvědomit, že pokud bude jeho partaj kamarádit s Babišem tak, že je nepůjde v ničem od sebe odlišit, on skončí jako další bezejmenná postava v Ano, a jeho partaj skončí úplně. A pokud lidi uvidí, že nedělá, co dělat má, tak má taky smůlu. Ono ne všichni, co volili zrovna jeho, jsou úplní blbci, aby přihrávali hlasy Babišovi, a nenechají se dvakrát tahat za nos..
Jesli ten zákaz spalovacích motorů na úrovni EU teď hodně rychle nezruší, nezruší vylhaná pravidla o čistotě elektromobilů, nezakážou neoprávněné zvýhodňování elektromobilů a tak podobně, potom po příštích volbách bude v europarlamentu tvrdých pravičáků třikrát tolik, než je teď, a ten zákaz stejně potom nepřežije ani dva měsíce. Takže ti, co momentálně jsou v EU nahoře, ti si mohou vybrat, jestli chtějí vládnout za pět let, nebo ne, je to čistě na nich. Výsledek ale bude stejný.
Jinak - Pavel Novák - elektromobil - si za tři roky koupí už jen naprostý cvok.
Už je to tady zas.. Ale nemusel jste. Nám je to přece jasné... U venkovních nabíječek je to drahé. Když nemáte vlastní wallbox, pořiďte si ho. Když ho nemáte kde mít, kupte si dům s garáží, tam ho můžete mít. Když nemáte na barák, dohodněte se se sousedem, určitě vás pustí ke svému wallboxu. Anebo nabíjejte v práci, tam to vyjde také levněji. Vždyť u vaší fabriky stojí jen na vašem parkovišti 150 aut, pro všechny tam mají nabíječky, a ještě zbývá.
Pane autore, co se musí stát, abyste pochopil, že ne každý v tomhle státě je IT, co bere 120 tisíc měsíčně, a už si koupil za 10 milionů barák.. Ach jo..
Strašné žvásty, tenhle článek . Obecně řečeno, problém byl včera v záloze. Záloha nebyla schopna převzít balon, udržet ho. Co můžete chtít po útočnících, když nedostanou za celý poločas jedinou přihravku? To jako očekáváte, že totálně přetížená obrana může vydržet víc než 90 minut, když se celou dobu hraje před naší brankou? Leda zázrakem, a tomu jsme byli včera kupodivu blízko. Je hrozně nespravedlivé házet odpovědnost na Staňka, Hranáče, Coufala . A záloha? Uvědomujete si, proti komu hráli? Portugalci nás měli perfektně přečtené, jejich hra na nás skvěle fungovala . Takže z měho pohledu to nezvládl i trenér Hašek. Když viděl, že to v záloze nefunguje, měl se pokusit s tím něco udělat, možná střídat po už30 minutách, a zálohu nějak posílit.
" Pokud by se teď koncepce začala měnit, všechny tyto investice by přišly vniveč" říká pán. Úplně přesně. Ty stovky a stovky miliard jsou opravdu pryč, přišly vniveč, a že ty investované peníze někdo chce zpátky, to na tom nemění vůbec nic. Stovky a stovky miliard, které se mohly z části ušetřit, z části investovat do toho, aby každé nové auto mělo spotřebu ne 7, ale 4 litry paliva, z části investovat do vývoje a výroby umělých paliv, z části investovat do ekologie. Zbavit zeměkouĺi odpadů, zachránit moře, zachránit pralesy. Zachránit půdu, zachránit hmyz.
Není snad větší viny, než co mají na svědomí ti, kteří prosazují elektromobily způsobem, jakým ho prosazují. Ztratili jsme peníze, ztratili jsme ekonomickou sílu, ztratili jsme čas ve chvíli. kdy planeta už z lidské činnosti začíná mít problémy. Hanba jim!
.. šmankoste to je ptákovina ... Průměrný Američan najede denně v průměru pár desítek kilometrů, takže baterie jsou vlastně veliké dost, možná až zbytečně velké, možná i několikanásobně.. Stačí jen nahradit obyčejné Američany průměrnými Američany, a těm přikázat, aby každý den jezdili přesně průměrnou trasu s průměrným převýšením a průměrnou rychlostí. Nevím, pro mne je těžko pochopitelné, že někdo zaměstnává lidi, co dělají podobné studie. A nechápu, že to nějaký novinář může uveřejnit v něčem jiném, než v humoristickém časopise..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lithium-iontové baterie ... Jejich kapacita se zvýšila, takže současné elektromobily mohou na jedno nabití ujet více než 700 kilometrů ..
Myslím, že více číst netřeba. Jenom tohleto tvrzení samotné každému řekne dost, aby si mohl udělat obrázek o serióznosti článku ..
1 odpověď