Podle rozhovoru, který pan Staněk nedávno dával mají jeho firmy roční obrat 450 mil kč, takže nechápu, proč mu dělá problém najít 12 milionů. Krach firmy Botas pan Staněk šikovně využil k tomu, aby se zbavil svých nadměrných skladových zásob (které mají v této době všechny eshopy) a vytvořil fiktivní příběh o tom, jak český národ zachrání českou značku Botas. Boty mu tak koupí i ti zákazníci, kteří je nepotřebují jenom pro pocit že pomůžou dobré věci. Že by byla ve videu nějaká zmínka o tom, že je pouze jedním z mnoha zájemců o tuto značku? Ani slovo. Takže i když pan Staněk značku nezíská, stejně na tom vydělá.
Tenhle typ reklamy, kdy se míří na českou "národní hrdost" je v naší republice určitě mimořádně úspěšný, protože ho používá spousta firem jako MAGU atd.
Marketingovým pohledem nelze tedy tuto akci hodnotit jinak než výbornou, eticky je to podle mě diskutabilní.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle rozhovoru, který pan Staněk nedávno dával mají jeho firmy roční obrat 450 mil kč, takže nechápu, proč mu dělá problém najít 12 milionů. Krach firmy Botas pan Staněk šikovně využil k tomu, aby se zbavil svých nadměrných skladových zásob (které mají v této době všechny eshopy) a vytvořil fiktivní příběh o tom, jak český národ zachrání českou značku Botas. Boty mu tak koupí i ti zákazníci, kteří je nepotřebují jenom pro pocit že pomůžou dobré věci. Že by byla ve videu nějaká zmínka o tom, že je pouze jedním z mnoha zájemců o tuto značku? Ani slovo. Takže i když pan Staněk značku nezíská, stejně na tom vydělá.
Tenhle typ reklamy, kdy se míří na českou "národní hrdost" je v naší republice určitě mimořádně úspěšný, protože ho používá spousta firem jako MAGU atd.
Marketingovým pohledem nelze tedy tuto akci hodnotit jinak než výbornou, eticky je to podle mě diskutabilní.
7 odpovědí