Který zdroj elektřiny je podle ekologů přijatelný? Evidentně žádný. Svět bez elektřiny. A ještě by se podle zde popsaného názoru měly vystřílet bobři. Taky dělají překážky za kterými se usazuje kal a vzniká metan. To samé v meandrech. Narovnat korita, aby vše odešlo až do moře.
A vodáci máj taky smůlu. Žádné jezy.
Chybí informace v jaké rychlosti je chtěl objet. Jezdil jsem na motorce 20 let. Je to sporné kdyby se kluk vrátil nebo mu tam vběhl je to
ok. Pokud zamrzl a zůstal stát. Má na tom dle mého podíl viny i motorkář. Stejně tak mohl upadnout nebo se zaseknout atd. Musí být schopen zastavit. Podotýkám podíl viny tak 20%. První měl brzdit a pak se vyhnout. Jen sundání ruky z plynu podle mě není adekvátní redakce na přecházející skupinu. Kdyby to byl jednotlivec ok. Ale u skupiny je vždy riziko že někdo zareaguje jinak než ostatní a vrátí se nebo zůstane stát a to jako zkušený motokár musí vědět.
Je to problém. U starých cihlových komínů se někdy nerezová vložka nevejde. Min je 140mm a to ještě musí vyjít výpočet tahu. U nás bohužel to na dvou místech neprošlo. Druhá možnost je frézování. U té je riziko že vyskáčou cihly nebo míň popraská omítka. Pak se tu vymazání, to u nás dělá málokdo. A bavíme se o cca 2tis za metr komína. Takže pak rekonstrukce komína vyjde na víc jak kamna. Proto jsem nakonec myšlenku krbovek opustil.
Většina diskutujících neví o práci u policie nic a vše bere jako samozřejmost. Jen umí kritizovat. Střelba na fakultě se stala naštěstí v Praze a né někde v okresním městě, kde by na místo jela jedna autohlídka 40min. Ti policisté na základních útvarech nesedí v kancelářích a nekoukaji na YouTube, ale furt něco píšou, vyslýchají a zdůvodňují. Vše u policie musí být dohledatelné kontrolovatelné každý papír má své číslo. Policie je povinna přijmout každé oznámení a prověřit ho. I na krávu co utekla z výběhu se dnes píše papír a věc se eviduje.
Každý se k tomu vyjádří, ale nikdo neví o co jde. V roce 2005 byl schválen zákon na podporu OZE. Jeho smyslem bylo podpořit všechny obnovitelné zdroje tak, aby jejich návratnost podle technologie byla 15-20 let. Forma podpory byla dána garantovanou výkupní cenu elektřiny.
Zákon byl zkopírován ze zahraničí a Paskvil z něj udělal až pozměňovací návrh jednoho poslance.
Lidé i firmy do toho investovali s tím že se jim to bude vracet podle zákona 15-20et. A půjde li to dobře splatí se to dřív. Stát to už několikrát ořezával a teď to chce oříznout radikálně.
A chátrá tleská. Ne každý projekt viděl. Ne každý zbohatl.
A s Green dealem to nema nic společného v té době ještě neexistoval.
Vodíkový autobusy jsou zatím utopie. Ty problémy s trolejbusy jsou proti problémům s vodíkovými vozidly. Jen dětský kašlik.
Krom šílené ceny vodíku se tolik nemluví o problémy s zanášením palivových článků. On totiž vzduchu ve městech není zrovna nejčistší a kyslík se z něj musí dostávat v dostatečné čistotě.
Nikdo tady a rozhodně ne redaktor nezná poměry na trhu sekaček v USA. Je dost možné, že většina majitelů má sekačku pro to aby si posekali svůj mini Trávníček před domem. Na to elektrická stačí a neruší tolik sousedy.
Btw proti EV není problém nabijení, měni se celé baterky každý kdo používá Aku nářadí to zná a používá je ve věci nářadích.
V Americe si na ekologii nehrají.
Mohl by mi někdo vysvětlit jak může elektronická regulace ušetřit 80% energie? Podle čeho reguluje? Podle teploty vody? Nechápu. To bude jen pro v nějakých specifických stavech a ne při běžném běhu topení. Takže realita nebude 80% ale spíš 20-30% energie, která se změní v teplo které se využije. Takže pak bude ekonomicky někde jinde.
Ta úzká skupina lidí, co má kde nabíjet je asi 2 mil lidí. To není zas tak málo. Jako srovnání by se spíše hodil golf a egolf dokud se oba vyráběli v roce 2020. Rozdíl mezi benzínem v automatu a elektrikou byl u nás 140tis. V Německu asi 50tis. bez dotací.
Je třeba to srovnávat aspoň s automatem. Jinak aspoň pokus o objektivitu by neškodil.
Ještě bych byl schopen pochopit argument o negativním vlivu rozpadlé geotextilií v půdě. Ale tvrdit že miliony zahrádkářů co jí před 30 lety začali používat proto že funguje ne pro to že by jim to někdo nutil se pletou a nikdy si nevšimli že je to horší než to bylo bez ní je úlet.
A tu teorii o mikroplastech z geotextilií bych chtěl nějak podložit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nikdy mě nepřestane fascinovat to, že pár jako že novinářů z autofora tu stále dokola tvrdí jak téměř všechny automobilky světa jsou hloupé a sami se ničí. Vyrábí to co nikdo nechce. Prostě nemají ten správný selský rozum. Dnes tam jen chybí že za to může zelený Brusel.