Ano i tohle se může stát, je to ojedinělí exes, výjimky potvrzují pravidlo. Ale taky se zapomnělo zmínit, že policie denně řeší smyšlená znásilnění. Z různých pohnutek ze msty, studu, neznalosti. A mezi tím vším jednou za čas může něco podobného zapadnout.
Lidé to neznají. Tipycky klient nezaplatí za sex služby, znásilnění. Neunese rozchod znásilnění. Ožere se probudí se bez kalhotek,nic si nepamatuje a znásilnění. Nechce přiznat rodičům že to bylo dobrovolný, znásilnění. A hledejte pravdu. Dotyčným se pak většinou nic nestane. Tohle vše pracně a zdlouhavě policie řeší každý den. Ale to pro média není zajímavý.
Moje empirická zkušenost z 20 leté praxe u policie je jiná než statistika z Wikipedie. Pokud vím policie ČR takovou statistiku, která by toto zahrnovala nevede. Mnoho těchto případů končí ve fázi prověřování, tedy před zahájením trestního stíhání.
Netvrdím to co pan Uzel v odkazu že je vymyšlených 50% ale 2-10% to také nebude.
To je zas bouře ve sklenici vody. Kdyby to nebyl policista tak by ani nestálo za zmínku.
Jako škola si najala skvělého právníka co jako čekal, každej s aspoň jedním semestrem práva ví, že šlo max o porušení školního řádu.
Starší žáci si často nahrávání učitele. Na VŠ to bývá povolené.
Žádný trestný čin ani přestupek skrytého nahrávání není.
Evidentně to s těma úkolama nebude tak sněhově čisté jak tvrdí škola.
Pro rychlé ohřátí naftových motorů máme nezávyslá topení, které mají ve finále také zanedbatelnou spotřebu. Pokud nechám naftové auto stát celou zimu s plnou nádrží před domem, tak světe div se i na jaře mám stále plnou nádrž. A jako poslední drobný detail, pokud nemohu nabíjet doma přes noc, tak když mi dojde nafta či benzín mám čerpacích stanic na každém rohu několik a většinou všechny fungují a za cca 5 minut odjíždím opět s plnou nádrží, jakpak to má takové slavné EV?
Pokud nemám nic lepšího na práci, nevím co s penězi a jsem rozený dobrodruh, tak si klidně mohu v zimě dopřávat výlety v EV, my ostatní si vystačíme s naftou či benzínem.
A jen tak mezi námi, každé EV nemá tepelné čerpadlo, že ano a některá jej nemají ani za příplatek. Samozřejmě to platí i o bufíku, ale to lze do každého auta dodělat.
Nezávislé topení má jen zlomek aut. Zatímco tepelné čerpadlo drtivá většina.
A bufík jde dodělat i do každého EV. Pár starších ho i mělo z výroby.
Starší EV jsou skutečně dobrodružství, ale nové EV už jsou srovnatelné.
Ok takže to vychází, že EV bude mít v zimě o 10 max 20% (když bude fakt kosa) nižší dojezd, přesně jak vždy říkám, kde je prosím těch 30 - 40% co všude hlásají ti lidi, kteří s EV nikdy nejeli?
Bohužel to není tak jednoduché. EV v zimě ovlivňují další faktory i když bych vůbec nepouštěl topení a vyjížděl z vyhřáté garáže. Stejně je v zimě výší spotřeba. Výši odpor studeného vzduchu, zimní pneu, horší pridlanost pneu na brečce atd. Už to mi dělá 10% oproti létu.
Stačí vytáhnout i kterékoliv "klidně prastaré" Mondeo combi 2 TDCi a uvidíte ten skutečně obří kufr, po složení sedaček se tam dalo dvěma dospělým slušně vyspat, dojezd cca mezi 1000 - 1200km na nádrž.. Tak mi tahle "bezzubá" Puma nemůže připadat jako pokrok, ale jako několik kroků zpět, cesta do pravěku a ještě smutek a proud slz k tomu...
Velikostně porovnáváte fabii se seperbem a přijde vám to relevantní?
Neměli by se spojit lidi ze všech automobilek a jít protestovat na Brusel k Europarlamentu? Tam je zakopáno jádro pudla všech problémů v tomto průmyslu.
1. Problém mají všechny automobilky např Ford. Takže za to nemůže GD ani EU.
Nějak nechápu ten bod 2, Nicméně uvidíme jak to dopadne.
2. Benzínu se jen v ČR spotřebuje cca 176 mil. litrů za rok. Zatím co technického jen jednotky tisíc. to je min tři řády rozdíl. Kdyby se jich mělo vyrábět podobně, aby dle vás měli podobnou cenu, musela by spotřeba benzínu klesnou 1000x. Pokles spotřeby na 70% by neznamenal z hlediska úspor z rozsahu nic.
Až poklesne spotřeba ropy pod kritickou mez cca 70% dnešní spotřeby dojde k zániku úspor z rozsahu dojde po krátkodobém poklesu ceny ke skokovému zvýšení ceny benzínu zhruba na dnešní ceny maloobjemových ropných produktů (petrolej, technický benzín, atd) cca 80-100Kč/l. Tím se provoz většiny fosilních vozidel stane silně nerentabilní.
To je nesmysl. 1. Technický benzín býval levnější jak normální a 2. Poměr výroby technického benzínu a benzínu se liší o několik řádů. Takže ta kritická mez by byla ne na 70% ale tak na 1 promile.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V západních demokratických zemích nejsou nástroje jak si s feťáky a bezdomovci poradit. Dopouštějí se přestupků a ty mají jediné sankce a to pokuty a ty na jaksi nefungují. Pak vykázání z místa a to taky nefunguje.