Lžeš !!!!!!!!!!!!!!! tady link na jejich vlastní dlouholetý TEST....Odkaz
Může být konkrétní? V čem tu lžu?
No jestli používali naftovou oktávii ve městě,tak se nedivím.To jim proboha někdo nemohl říct že je to blbost.
Ony se zkoušeli obě varianty nafta i benzín. Ale došlo se k závěru že nafta vyjde líp. Hlavně tam, kde se toho tolik neděje a auto větší času jezdí třicítkou po městě. Rozdíl je pak 8l nafty nebo 12 benzínu. A to vyrovná i dražší servis.
Který zdroj elektřiny je podle ekologů přijatelný? Evidentně žádný. Svět bez elektřiny. A ještě by se podle zde popsaného názoru měly vystřílet bobři. Taky dělají překážky za kterými se usazuje kal a vzniká metan. To samé v meandrech. Narovnat korita, aby vše odešlo až do moře.
A vodáci máj taky smůlu. Žádné jezy.
Chybí informace v jaké rychlosti je chtěl objet. Jezdil jsem na motorce 20 let. Je to sporné kdyby se kluk vrátil nebo mu tam vběhl je to
ok. Pokud zamrzl a zůstal stát. Má na tom dle mého podíl viny i motorkář. Stejně tak mohl upadnout nebo se zaseknout atd. Musí být schopen zastavit. Podotýkám podíl viny tak 20%. První měl brzdit a pak se vyhnout. Jen sundání ruky z plynu podle mě není adekvátní redakce na přecházející skupinu. Kdyby to byl jednotlivec ok. Ale u skupiny je vždy riziko že někdo zareaguje jinak než ostatní a vrátí se nebo zůstane stát a to jako zkušený motokár musí vědět.
Je to problém. U starých cihlových komínů se někdy nerezová vložka nevejde. Min je 140mm a to ještě musí vyjít výpočet tahu. U nás bohužel to na dvou místech neprošlo. Druhá možnost je frézování. U té je riziko že vyskáčou cihly nebo míň popraská omítka. Pak se tu vymazání, to u nás dělá málokdo. A bavíme se o cca 2tis za metr komína. Takže pak rekonstrukce komína vyjde na víc jak kamna. Proto jsem nakonec myšlenku krbovek opustil.
Většina diskutujících neví o práci u policie nic a vše bere jako samozřejmost. Jen umí kritizovat. Střelba na fakultě se stala naštěstí v Praze a né někde v okresním městě, kde by na místo jela jedna autohlídka 40min. Ti policisté na základních útvarech nesedí v kancelářích a nekoukaji na YouTube, ale furt něco píšou, vyslýchají a zdůvodňují. Vše u policie musí být dohledatelné kontrolovatelné každý papír má své číslo. Policie je povinna přijmout každé oznámení a prověřit ho. I na krávu co utekla z výběhu se dnes píše papír a věc se eviduje.
Pane, ztráty baterie se měří na vstupu do baterie a rozdíl na výstupu z baterie je ztráta.
Snad jsem to napsal srozumitelně.
Ne jak vy tvrdite něco o ztrátě měniče.
Mně zajímají ztráty na baterii, vše ostatní je v diskuzi o baterii irelevantní.
Chapete?
Ano ztráty na samotné baterii jsou např u Lion NMC kolem 3%. Jedná se o teplo vznikající v samotné baterii při nabíjení vybíjení.
Ale celé ztráty akumulace do baterii jsou kolem 85% protože se vždy počítá z výši napěťové hladiny a že střídavého proudu. Takže se musí započítat usměrnění a transformace.
Proč nebyl vzat v potaz návrh postavit most stejné konstrukce akorát pro 3 koleje? Nemuselo se teď o to hádat do roztrhání těla. Že by to nedokázali?
To by dokázali, ale bylo by to drahé a trvalo by to dlouho. Most je nýtovaný a na to už v ČR nejsou kapacity. Tato technologie už se moc nepoužívá. A konstrukce má řadu dalších neduhů.
Recyklace plastů je obrovský podvod.
Každý plast má jiné vlastnosti a nesmí se míchat , proto je recyklace drahá.
Největší podvod je recyklační trojúhelník , který s číslem předznamená jestli lze recyklovat a označuje se i plast který recyklovat nejde.
To je jako kdybych na lahvičku s jedem dal symbol potravinářské čistoty.
Co je zase podle vás podvod? Všechno co má recyklační trojúhelník jde recyklovat. První si přečtěte co je recyklace.
Recyklace je proces nakládání s odpadem, který vede k jeho dalšímu využití. Jedná se o opětovné cyklické využití odpadů a jejich vlastností jako druhotné suroviny.
Vy musíte mít smutnej život.
Pokud bude recyklace dražší než těžba , tak to není recyklace , ale naopak plýtvání kvůli ideologii.
Chemikálie na oddělování surovin jistě přírodě jen uleví.
Ekonomika se neřídí ničím jiným než cenou.
Můžu si koupit občas bio zeleninu , ale rozhodně poroste rychleji zelinář co hnojí a má větší a levnější úrodu.
Stéle je elektroauto drahá a těžká hračka co zatěžuje přírodu váhou a náročností výroby.
Tak ona např recyklace plastů je taky dražší než těžba. Bez recyklačního poplatku by nebyla a i s ním končí velká část ve spalovně.
Takže taky ideologie.
Každý se k tomu vyjádří, ale nikdo neví o co jde. V roce 2005 byl schválen zákon na podporu OZE. Jeho smyslem bylo podpořit všechny obnovitelné zdroje tak, aby jejich návratnost podle technologie byla 15-20 let. Forma podpory byla dána garantovanou výkupní cenu elektřiny.
Zákon byl zkopírován ze zahraničí a Paskvil z něj udělal až pozměňovací návrh jednoho poslance.
Lidé i firmy do toho investovali s tím že se jim to bude vracet podle zákona 15-20et. A půjde li to dobře splatí se to dřív. Stát to už několikrát ořezával a teď to chce oříznout radikálně.
A chátrá tleská. Ne každý projekt viděl. Ne každý zbohatl.
A s Green dealem to nema nic společného v té době ještě neexistoval.
Vodíkový autobusy jsou zatím utopie. Ty problémy s trolejbusy jsou proti problémům s vodíkovými vozidly. Jen dětský kašlik.
Krom šílené ceny vodíku se tolik nemluví o problémy s zanášením palivových článků. On totiž vzduchu ve městech není zrovna nejčistší a kyslík se z něj musí dostávat v dostatečné čistotě.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Protestovat mají v Berlíně a Bruselu. V krizi jsou díky zelenému šílenství. Kolik pak dělníků to šílenství ve volbách ale asi tak podpořilo? 😁
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano zelenému šílenství v Číně, kde přestali kupoval spalovací auta.