Celá soutěž mi připadne jako vrchol rozcapenosti a vyhazování peněz na něco, po čem nikdo pár týdnů po skončení ani nevzdechne. To bude hejtů...... 🙂 . Kdyby si to televize měla platit sama a ne z příspěvků, které jsme povinní platit........... Tím nechci říct, že by se za veřejnoprávní televizi nemělo platit. Ale určitě by se našly jiné pořady, které by stálo za to tvořit.
První auto Favorit, super, nevídáno, neslýcháno. Druhé auto Felda s prvním motorem, další Felda 1,6 motor - to jsem tedy zíral, jak to jezdilo. Myslím si, že je velmi těžké auta porovnávat, neboť jsme je měli vždycky ZA SOUČASNÉHO STAVU TECHNIKY a zpětně posuzovat a hodnotit - podle čeho? Tak je to i v životě, na spoustu věcí se díváme zpětně se současným rozumem, ale v minulosti jsme vždycky udělali (nebo měli) to nejlepší, co jsme udělat (mít) mohli.
Vidím to tak, že kdysi dávno mistři excelových tabulek přišli na to, že počet kusů x cena z Číny jim ušetří x. Navíc, když ceny aut rostou a rostou. Takže ušetřit a ještě víc vydělat. Tak si pěkně vlezli do pasti. A celá ta "elektrofikce" založená na dodávkách z Číny? Proboha.... Co by na to kocourkovské hospodaření řekl třeba pan Baťa? Jak to, že on na světě prorazil? Nebo jsem úplně blbý?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Před 55 namísto 45 lety..... hm, poctivá příprava autora na článek.