Ze zkušeností je to úplně obráceně. Společnosti si svých vozů hledí a servisují je pravidelně, hlavně také proto, že je mají většinou líznuté. To privát je jiná třída. Koupí si auto za třičtvrtě míče a pak se bojí šlápnout na plyn, aby nesežralo kapku benzínu. Olej mění jednou za pět let a na servisku dlabou, bo je to drahé.
Jasný to beru ale fenomén, nebo jinak - takový rozšířený mýtus nemýtus č.1 - Mám služebáka = dám mu plnej hned po startu.. Nedělají to samozřejmě všichni ale rozumíme si, ne?
Mám 1.2 HTP 51 Kw,najeto 250 000 km. R.v 2009. Původní rozvody,
spojka, měněny pouze brzdy ,tlumiče a ost. spotřební materiál. Motor šlape jako hodinky. Spotřeba oleje na 10 000 km 1 litr.Super.
♥️ tak jasný tříhrnky si rády pápnou trochu oleje.. A ať už si lidi o těch motorech říkají co chtěj, když se včas mění olej + filtry, tyhle motory najedou klidně míč. 🫡Zdraví Rapid 1.0 105kW STAGE1
Pomůžou. Až vás budou chytat strašné křeče do nohou, od třísel až po prsty, kdy se svaly stahují jak při tetanu a někdo vám bude muset silou nohy (svaly) natahovat, abyste bolestí neomdlívala, tak budete ráda ten hořčík pravidelně doplňovat.
Ale určitě ne tabletou z lékárny, kde je vstřebatelnost rovna nule! Boha co já měl za kteče do lýtek, tiku v oku, chron. únava atd. a pomohl (opravdu pomohl) až mag.citrate v prášku. Ano, dlouho se rozpouští ale mám klid😉
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ježiš stačilo by si nechat třeba gůglem vygenerovat silný heslo (třeba přes sha512)