A pokud bliká bílé světlo, signalizace nefunguje a blíží se vlak?
Situace, kdy bliká bílé světlo a jede vlak je téměř nemožná. Stát se to při fungujícím zabezpečení téměř nemůže a v historii případů jsem nedohledal jediný případ.
Častěji se stává, že lidé vjedou na přejezd v momentě kdy přestanou blikat červená a ještě nezačne blikat bílé. V ten moment může být na cestě opravdu vlak.
Platí však, že maximální povolená rychlost přejezdu s bílým blikajícím světlem je 50 kmh a bez něj 30 kmh. V autoškole se učí nicméně, vždy se ujistit, že nic nejede a to ať už něco svítí, či nikoliv. Ergo, diskuze zbytečná.
Pavle, promiň,ale víš o potravě sumců taky málo.Zkus si jen projít nějaké studie o životě sumce,pak nebudeš psát takové báchorky o přemnožení a atd.Ale chápu, většinou když nic nechytnu,tak chyba je sumec 😅, myšleno přemnožení a stovky kg na jedince ročně co sežere..v uvozovkách
Já s úlovky problém nemám, ale hezký pokus 🙂 zkuste si zmapovat co je na kterém revíru a co všechno vymizelo po nasazení těch úžasných sumců. Pak to chvíli svádějte na lidi, pak na rybáře a pak teprve uznejte chybu. Adios
Dnešní rybaření již není co bylo . Rybáři vlezou do člunu zavezou návnady na místo vyhledané echolotem , spustí návnadu a vrátí se na břeh dají pruty do stojanu , kde zapnou signalizaci záběru , po zaseknutí ryby jedou na místo , kde už jen rybu vytáhnou z vody . Dřív se musela nástraha nadhodit a pak ryba zdolat až ke břehu
Závist je strašná věc.
Většina pisatelů ví o rybařině kulové. Nebýt rybářů, tak v těch našich narovnaných, znečištěných řekách, kam vyplivne každá víska tuny odpadu a místní ochránci co žijí poblíž koše s trávou, nežije vůbec nic.
Víte vy vůbec kolik tun ryb ročně svaz odchová a do našich revírů nasadí? Víte vy vůbec, jak se má správný rybář chovat k rybám a u revíru? Ne, víte jen nesmysly co vám nakecá kdejaký hňup co viděl rybu maximálně na obrázku.
Chcete rybám prospívat? Tak začněte třeba tím, že přestanete brát hormonální antikoncepci, přestanete sypat odpad do řek apod. Odborníci na všechno.
No je to jednoduché, požadovat stejné mzdové podmínky, jako platí v Německu a podmínit to řadou dalších inovačních programů a investicí do vědy a subdodávek, na kterých se musí podílet naše firmy a řada zemí si to jako podmínku dává a jestli se jim to nelíbí, tak mohou jít dál na východ, o takové investice nestojíme. Například se tyto programy uplatňují při nákupech zbrojních dodávek, třeba takhle museli investovat Švédové při dripenech nebo u zamýšlených nákupů obrněných transportérů. Tohle je jinak od nich obyčejný primitivní kapitalismus, který nic pozitivního pro náš průmysl nepřináší, chce jen levnou pracovní sílu, od státu ještě daňové pobídky a daňové úlevy a žádnou vnitřní podporu. Nepočítaje zátěž pro životní prostředí a hlavně ignorování obyvatel, to je také nezanedbatelný faktor! a o zkrachování Škodovky to berete jako kde? Zřejmě máte nějaké lepší vnitřní informace 😉
Když myslíte, že máme tak silnou ekonomickou situaci, že můžeme diktovat jakékoliv podmínky investorům a zasahovat do svobody podnikání, ještě k tomu v době kapitalismu a současného politického směřování, tak je asi zcela zbytečné o tom více diskutovat.
Co se týče společnosti Škoda a mých informací, to nemohu komentovat. Co mohu komentovat jsou veřejně dostupné informace, které toto riziko nevyvracejí.
Vlastní síly nemáme. Protože jak píšete odešly do ciziny. Úřad práce v Plzni jasně řekl, že pro gigafactory nemáme lidi. Místní tam další cizince nechtějí. Takže továrna musí jinam! Což VW nechce. Tak ať si táhne o dům dál. A to letiště není pro alianci, ale zdvojnásobení našeho letectva. Zbourání letiště má stát taky nějakou miliardu. To aliance taky nezaplatí.
Máme 240 000 nezaměstnaných občanů v ČR. Nevidím problém v tom, aby alespoň 1% z toho mohlo pracovat a relokovat se do daného místa.
Ad1. za 10let ke mě nepřišel žádný zájemce o zaměstnání... (Pardubicko, Plzeňsko je na tom stejně.
Letiště má velké nároky na pozemky, a to především v ose letiště přílet odlet... kde a za co to uděláte jinde?
Ještě je dobré se podívat na to kdo vlastní VW:
To je fajn, nevím sice co děláte a proč k Vám nechodí. My máme zájemců o zaměstnání více než přebytek. A je to stejně irelevantní.
Co se vlastnických poměrů týče, opět irelevantní. V ČR je minimum podniků vlastněno českými vlastníky. Podstatné je jen to, kolik odvádí do rozpočtů a jak ovlivňují HDP. A zcela na rovinu, tolik zaměstnanců na naši malou zem mít jistě bude.
Co se relokace letiště týče, je to primárně vojenský problém a né civilní. Naše armáda dlouhodobě tuto potřebu nemá. Pokud ji má aliance, pak to taky musí aliance řešit.
Největší problém jsou inženýrské sítě a jejich dopad na místní obyvatelstvo. Jiný problém nevidím.
V dané lokalitě je nízká nezaměstnanost. Přibude velké množství cizinců! Průměr republika má nízký. Ne vysoký. Proč bychom jinak potřebovaly tolik cizinců. Armáda bude muset získat jiné letiště. Ralsko nebo Bechyně. Bude to stát miliardy. A vysoké napětí v dostatečné vzdálenosti od obydlených oblastí! Protože vysoké napětí ovlivňuje zdraví lidí!
Cizince potřebujeme primárně protože češi nechtějí za daných platových podmínek pracovat. Síly máme vlastní více než dost. Statistika je v tomto naprosto neúprosná.
Navíc nežijeme v 80. letech. Dnes je už migrace za novými pracovními příležitostmi naprosto běžná. Je jen na vedení gigafactory, jak atraktivní to nastaví.
Co se naší armády a letiště týče, to nevidím jako argument při její velikosti. Pokud jde o alianční závazky, dá se to řešit z fondů NATO. Opět, nic neřešitelného.
No jednu fabriku od Muska už mají u Berlína a co bylo kvůli tomu protestů, kvůli kácení lesa, problém s vodou, kdyby z ní bylo nadšením tak urvaní, tak by si svoji vlastní a ne tu americkou, postavili přece taky radši doma u sebe! A pudle je v tom, že jde o tu pracovní sílu, Musk musí platit německé platy, Němci nám budou platit české, které je budou stát hubičku, takže proto k nám, přitom draze tu máme jako v Německu a platy menší než v Německu a v produktivitě to v těch fabrikách ale bude na stejno, takže Němci jdou po minimalizaci nákladů a odrbání Čechů a to jako takový strategický byznys pro nás nevidím, když ještě vše dostanou díky vládě na stříbrném podnose a to nevíme, jaké daňové pobídky ještě dostanou!! U nich by jim ekologové dali co proto!!
České platy jsou v Česku všude. Výhodné je to z pohledu vytvoření pracovních příležitostí a posílení HDP. Nevím, co na tom nechápete. U nás je jen pramálo českého a podniky taky nerušíme. A ano, každý chce minimalizovat náklady, resp. maximalizovat zisky. Na tom není nic špatného. A do vnitřního fungování fabriky která apropo. ani nestojí můžeme opravdu jen spekulovat.
Navrhněte a realizujte lepší způsob na vytvoření takové pracovní kapacity a oponujte gigafactory. Jinak je to zcela bezpředmětné.
Tato země potřebuje více projektů podobného ražení. Ale neschopnost českého prostředí pružně realizovat podobné projekty je nejen strašnou vizitkou, ale taky ke škodě obecně. Máme stále vysokou nezaměstnanost a tohle je ideální příležitost posílit naše tragické HDP.
Chápu ale i věcné připomínky starostů, potažmo občanů daných oblastí. To by ale nemělo být nic neřešitelného, za předpokladu, že si na tom někdo nebude dělat svou politickou kampaň, jak je tomu u nás zvykem.
Tuším, že nakonec z toho nic nebude, fabrika se posune někam do Slovenska, kde je přivítají včetně investic z toho plynoucích, jako i daní a my za pár let, až se situace na trhu práce zhorší, budeme zase brečet, že nemáme náhradu.
A jak budeme brečet, tak se nepochybně zaradujeme nad krásnou nezničenou krajinou a neexistujícím rozvodem vysokého napětí.
Chtělo by to začít uvažovat a nenechat se unášet emocemi.
Co na to životní prostředí a kdyby to byl tak inovativní projekt, tak by si to Němci postavili doma, ale tam si to nechtějí zaneřádit a co je tak progresivního na výrobě obyčejných baterií? Nic jiného ta fabrika není! 🙁
To je nesmysl, Německo má dost jiného průmyslu, který má silný dopad na jejich ekologii. Ostatně z Evropy vyrobí nejvíce CO2.
Důvodem umístění do ČR je levnější pracovní síla, Evropské dotace a strategické umístění.
A nová pracovní místa se hodit budou, až zkrachuje Škoda, která k tomu má nakročeno.
Mzdu nenastavuje společnost, to je nabídka poptávka. Kdo nabízí nizko kvalifikovanou práci má nízkou mzdu. Zvýšit jí lze jednoduše zvýšením kvalifikace.
Nesmysl. Nabídka a poptávka funguje v čistém a zdravém tržním prostředí. Ne v prostředí, které je zatíženo geopolitickou situací, jak je tomu v Česku.
Ale možná by Vám více vyhovovalo, kdyby se naprostá většina lidí sebrala a šla pracovat za "poptávkovou" cenu do Německa, aby na ty vaše hlody zkrátka peníze nezbyly.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stat Izrael muze vse. Celemu svetu vladnou bohati zide. To je rozdilmezi Izraelem a chudou Ukrajinou, ktera musi prosit...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na Ukrajině je problém s korupcí, ne s nedostatkem financí.
1 odpověď