Další příklad toho, jak ze sebe udělat blbce, když komentujete původní článek, u kterého následně někdo provede editaci a nikde na to neupozorní. Ta 4 slova v závorce (ale i přímovstřikové benzíny) tam, ještě před chvílí, nebyla... Nicméně, ten benzín pořád bude stát méně, na servisu bude stát méně a bude i méně trpět, než nafta ve stejném provozu.
První věty jsem moc nepobral......jak jsem ze sebe udělal blbce?
Odstranění karbonu z přímovstřikového motoru je lahůdka....nebude to levnější.
Ne. EET bylo na etapy. Bylo zavedeno postupně na okruhy subjektů a na další rozšiřování jej pak Babišova vláda pozastavila v čase proto, protože se i ekonomické subjekty potýkaly s nepředvídanými náklady na covid tehdy...
A tím přiznala že některé firmy s tím měly zvýšené náklady. Navíc to je šmírovácí systém. Státu jako takovému nic neprinesl
Nové auto samozřejmě projde. Ale neprochází relativně nová auta, třeba 2-3 roky stará. A neprojdou proto, že lidi jezdí jak idioti, podtáčí motory, nemění olej jak mají, tankujou srčkovou naftu a zanedbávají servis. Navíc nová auta jsou tak emisně našponovaná, že ty motory nemají žádnou emisní rezervu oproti normě. A to vůbec nemluvím o tom, že si lidi na trckání po městě a krátké trasy kupují nafťáky. Kdyby jejich vlastní blbost mohla ty lidi mládit, tak jsou furt v bezvědomí.
2-3 roky stará auta nikde neprochází. Odkud tu statistiku berete? První technická je po 4 létech.
Ale souhlasím, že jsou vozidla nevhodně provozovaná, ovšem ne jen dieselová. Přímovstřiková benzínová jsou na tom stejně.
Já také, ještě mám jeho fota. Výfuk mi kamarádi zavařovali každé 2 měsíce, dal jsem podložky na kola, nechal nastříkat blesky na boky.
Problém byl s pérem přední nápravy. Vyřešil jsem to použitím plátů z Trabanta. Korze ??? Spodek jsem si nechal udělat z nerezu.
Bylo to výjimečné auto, které si každý rád prohlédl.
Měl jsem ho také. Problém s unaveným předním pérem vyřešil táta hamrováním kladivem.
Bože to bylo auto.....
Spíše mne překvapuje informace z článku, že auta, která najezdí studená, pár kilometrů denně po městě, mají v naftě a proto hodně trpí... To kdo tenkrát vybíral do vozového parku a na základě jakého zadání??? Prdítko do města se přeci kupuje v benzínu.
Ale to máte špatné informace. I v článku se píše, že stejný problém jako auta naftová mají i benzínová. Přímovstřikové benzínové motory nejsou vůbec vhodné pro městský provoz.
Říkal jsem to i dřív, a řeknu to zas, Renault musí přemýšlet sám za sebe a nenechat s sebou manipulovat evropskou unií, když si vezmu Megane IV kterej už se 8 let vyrábí, stále má několikanásobně vyšší tržby jak nový elektrický Megane. Ovšem euro ovcím je zbytečné tohle vysvětlovat, stále si budou myslet že je lepší používat baterky který vyrábí děti v číně za misku rýže měsíčně.
Baterie do tohoto vozu se vyrábí v Polsku, a rozhodně ne za misku rýže...
Průměrná mzda byla v roce 2010 (o kterém píšu) okolo 24 tisíc Kč.
Ale podstatné je něco úplně jiného: Ta auta (v té době Euro4) sice už měla DPF, EGRy a turba, ale s rozumnou údržbou se dají provozovat dodnes. A když to přepočtete na roční náklad, je to nějakých 50 tisíc za auto v ceně 700 tisíc (a ta cena přepočtená dál klesá, protože ta auta budou jezdit dokud se kastle nerozpadne). Dnešní zkratovozy se 15 let vesměs nedožijí.
Jak to víte?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
To,co všichni odborníci a hasiči předpokládali. Jen otázkou času, kdy i u nás v garážích začnou hořet.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby tam chytl benzín nebo diesel, byl by výsledek stejný.
3 odpovědi