Nejvíc mně na tom článku šokuje ,že autor přiznává,že je nucen psát oslavné články na elektromobily.
Prožil jsem velkou část života v rudé totalitě,ale toto má být tzv.svoboda slova?Proto jsme zvolili klíčema ?
A jak se píše takový článek nuceně? To jako třeba s pistolí u hlavy ?
Proboha, nebuďte směšní, psát takové bláboly.....
Jo pane, mě je fuk, proč je cena sestavená tak či onak. Moji peněženku to taky netrápí. Opak dumpingové ceny je zase uměle předražená cena. Jinak to auto (má ho známý) funguje úplně normálně. Všechna moderní auta už jsou spolehlivá a mají zhruba podobnou životnost. Je to dáno globálním světem. Dnešní stroje a roboty a řídící digitální centra opracovávají výrobky s vysokou přesností a minimálními tolerancemi, výrobci používají řadu unifikovaných komponent, stejné materiály atd.
Lidská práce se čím dál více minimalizuje a kontroly jsou stejně přísné.
Slovo shit ve spojení s Čínou je přežitek z dob kdy Číňani zkopírovali moped i s ojetými gumami. "Normální značka" je už dnes prázdný pojem.
Vy už víte, jako má MG životnost?
Jaká fakta ještě chcete? Stačí se podívat, co přiznávají samotní producenti aut a zelená EU. CO2 to neuspoří, protože když se začne provoz (pokud nabíjíte ze soláru) uhlíkově vyplácet a smazávat vyšší množství CO2 vypuštěného při výrobě elektrošmejdů, je jejich životnost ve psí (cca po 6-10 letech) a můžete i pořídit nové.
Jsou drahé, neefektivní, nespolehlivé v jakékoliv jiné situaci než je popojíždění pár kilometrů od domu. Bez dotací a regulací by se neprodala ani čtvrtina elektroaut, což samo o sobě je plně vypovídá o jejich efektivnosti.
Navíc uměle zdražují klasická spalovací auta a brání jejich vývoji. Nikdy nemohou nahradit spalovací motory u nákladních vozů, veřejné dopravy, zemědělských stojů, vojenských vozidel, vozidel policie atd. atd.
Navíc i kdyby ze dne na den všechny spalováky v Evropě nahradila elektroauta, na produkci CO2 ve světě by to nezměnilo vůbec nic. Domácnosti tvoří přibližně stokrát víc CO2 než auta a průmysl pětsetkrát víc. O nákladní, letecké či lodní dopravě ani nemluvě. Stejně tak nemluvím o tom, že by nestačila v Evropě výroba elektrické energie (ledaby se rozjely naplno všechny fosilní zdroje) a naprosto by zkolabovala elektrická síť. A barbarství od civlizace dělí, jak se říká, maximálně tři dny bez elektřiny...
Když už chcete něco ekologického pro planetu udělat, určitě nic nezměníte zákazem spalováků, tím planetě jen ublížíte. Přitom za zlomek peněz by se dalo dosáhnout mnohem vyššího snížení CO2. Jenže to by o tom nesměli rozhodovat "inteligenti", kteří nepochopili ani učivo základní školy...
Stačí nebo si zbytek už domyslíte sám?
Tolik slov a tolik nesmyslů.....
Další příklad toho, jak ze sebe udělat blbce, když komentujete původní článek, u kterého následně někdo provede editaci a nikde na to neupozorní. Ta 4 slova v závorce (ale i přímovstřikové benzíny) tam, ještě před chvílí, nebyla... Nicméně, ten benzín pořád bude stát méně, na servisu bude stát méně a bude i méně trpět, než nafta ve stejném provozu.
První věty jsem moc nepobral......jak jsem ze sebe udělal blbce?
Odstranění karbonu z přímovstřikového motoru je lahůdka....nebude to levnější.
Ne. EET bylo na etapy. Bylo zavedeno postupně na okruhy subjektů a na další rozšiřování jej pak Babišova vláda pozastavila v čase proto, protože se i ekonomické subjekty potýkaly s nepředvídanými náklady na covid tehdy...
A tím přiznala že některé firmy s tím měly zvýšené náklady. Navíc to je šmírovácí systém. Státu jako takovému nic neprinesl
Nové auto samozřejmě projde. Ale neprochází relativně nová auta, třeba 2-3 roky stará. A neprojdou proto, že lidi jezdí jak idioti, podtáčí motory, nemění olej jak mají, tankujou srčkovou naftu a zanedbávají servis. Navíc nová auta jsou tak emisně našponovaná, že ty motory nemají žádnou emisní rezervu oproti normě. A to vůbec nemluvím o tom, že si lidi na trckání po městě a krátké trasy kupují nafťáky. Kdyby jejich vlastní blbost mohla ty lidi mládit, tak jsou furt v bezvědomí.
2-3 roky stará auta nikde neprochází. Odkud tu statistiku berete? První technická je po 4 létech.
Ale souhlasím, že jsou vozidla nevhodně provozovaná, ovšem ne jen dieselová. Přímovstřiková benzínová jsou na tom stejně.
Já také, ještě mám jeho fota. Výfuk mi kamarádi zavařovali každé 2 měsíce, dal jsem podložky na kola, nechal nastříkat blesky na boky.
Problém byl s pérem přední nápravy. Vyřešil jsem to použitím plátů z Trabanta. Korze ??? Spodek jsem si nechal udělat z nerezu.
Bylo to výjimečné auto, které si každý rád prohlédl.
Měl jsem ho také. Problém s unaveným předním pérem vyřešil táta hamrováním kladivem.
Bože to bylo auto.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč by letištní speciál jezdil do Chorvatska? Používejte mozek...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Slyšel jste někdy slovo vtip?