Další podraz na lidi. Za ty prachy bych si to auto koupil hned. Tak mám 20 let starou šunku. No budu na to myslet u voleb.
Tam neplatí povinnost mít povinně různé nesmysly jako start-stop, hlídání rychlost, přisvětlování do zatáček, hlídání jízdního pruhu a další, které i když nechceme v autě máme a musíme zaplatit
Kruhový objezd je vždy bezpečnější a ještě zabere míň místa , ve Francii nic jiného než kruháč neznají.
Je bezpečnější, ale kruháč neřeší vše. Někde se budují, aniž by v místě pro to byly podmínky. U Lipůvky jej pře časem museli zrušit, kolabovala kvůli němu doprava a zácpy až do Brna. V Rajhradě tak malý pruháč, že když náklaďák nebo autobus jede rovně do Rajhradu, aby kruháč projel musí při vyjíždění jet do protisměru a čekat, až jej někdo z protijedoucích pustí vyjet, a odbočit vlevo z průmyslové zóny pro tahač s návěsem je taky zážitek. V Třebíči byl tak exkluzivní, tam autobusy projet nezvládaly. Tak budovat kruháče s rozmyslem a projekt zadat odborníkům.
Tak nám hloupost opět zvítězila nad zdravým rozumem, ale už si na to v tomto státě začínám zvykat. Prosadí se ta nejpitomější varianta, která bude v konečném důsledku i tou nejdražší. Místo vnějšího obchvatu okolo Prahy vybudujeme průtah skrz hustě obydlené oblasti a chráněné přírodní památky. Kamionový tranzit se přiblíží na 6 km od centra města a pan Kupka si může oddechnout, že zase jednou ochránil své milované Líbeznice před rozumnější a levnější severní variantou.
Okruh je potřebný, ale dál od nás k sousedům.
V předcházející diskuzi jeden odborník vedle druhého a perfektně problematiku znají. Byli jste někdy v Brně na závodech a viděli, kolik fandů tam přijede? Někteří se tam ubytují už několik dnů předem, jiní přijedou jen na závody a všichni utratí nemalý peníz, utracené peníze se samozřejmě zdaní. A propagace regionu má také svou cenu. Jen podotýkám, že nejsem fanda motorek a hluk z komerčního ježdění z okruhu během roku mne dost vadí, ale mistrovsví k Brnu patří. Těch pár dnů, kdy tu bude zvýšený ruch zase není takový problém, který by se nedal vydržet A že bude nějaká dotace, podívejte se, kolik dostává třeba fotbal, atletika... a jaké mají za ty peníze výsledky.
Kdyby ti, kteří ze závodů žili - majitelé kempu, hospodští a pod. se spojili, určitě by potřebný peníz by dali dohromady.
Vždyť na závodech právě oni vydělávali velké peníze
A Abraham, majitel okruhu může za vstupné zaplatit opravy a údržbu okruhu. Proč na závody má přispívat babička z Horné Dolní aneb JmKraj?
Proběhla někde informace, že když Abrahámovi nevyšla změna územního planu, tak to prodal.
Na benzince u velké Bíteše je obrovské parkoviště se sprchou jídlem,ale platí se... takže je poloprázdné..tak ať si nestěžuji že nemají kde zaparkovat..
90 minut se neplatí. Kde se řidiči jedoucí po D1 a neznají to tam dovědí o tomto parkovišti mimo dálnici a zda je tam prázdno? U Ostrovačic tato informace na areál s hotelem D1 je a a tam se parkuje.
Takže jestli to dobře chápu, tak se mi zdraží o 4kč např. minerálka a místo abych plast vyhodil do žluté popelnice, kterou mám doma tak půjdu s prázdnou petkou do obchodu, jinak přijdu o 4kč. Geniální.
Já když jdu z domu, mám na cestě žlutou popelnici, tam případně plasty odhodím, nakoupit chodím až cestou domů, to budu petky vláčet sebou po pochůzkách, abych nepřišel o 4 Kč/kus? Za mne, budu končit s nápoji v petkách.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
akorat že spravna trasa je jet smerem na gajdosku a otakara sevcika, jak dokonci most, bude to hlavni trasa nez dodelaji vinohradsky tunel. Rokytova ma zamezit kolonam kvvuli levemu odboceni na vinohrady
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Gajdoška i O. Ševčíka katastrofa, často tam musím, tyto ulice nová trasa z Husovického tunelu neřeší
1 odpověď