Upřímně řečeno, kdo na vlastní kůži nezažil, zřejmě nepochopí. Tito cestující bohužel tradičně patří mezi nejhorší sortu "troublemakerů" na palubě, ačkoliv nelze všechny házet do jednoho pytle. Příšernější jsou snad už jen zástupci stejného etnika z Ruska a srovnatelní někteří "košiláči" z různých arabských zemí, eventuálně pak mladí opilí Angličané.
Naprosto běžná činnost, žádná senzace. U nás to obyčejně dělají mechanici z "line maintenance", v destinacích často i piloti, pokud nejsou s čistotou oken spokojení... Nejde tedy o žádnou "kuriózní činnost" a neděje se jen v Pákistánu, ale po celém světě. Autor článku by se měl příště nad svou činností trochu zamyslet a nedělat ze sebe hlupáka.
Je velmi smutné vidět, kolik "odborníků", kteří problematice rozumí jak porodní bába turbíně, se tady po každé letecké nehodě objeví a káže erudovaná moudra. Bylo to vysazení motoru krátce po vzletu. Při nezdařeném nouzovém přistání Spitfire shořel... Pilotovi modré nebe a rodině i přátelům co nejvíce sil. Odkaz 1
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V případě ČSA pověstná ryba skutečně smrděla od hlavy. Nekompetentní lampasák Luftjarda s tím začal, ale zdaleka nebyl sám. U aerolinky se od té doby začali objevovat různí "krizoví manageři" a jejich kamarádi, kterým šlo jen o tučné koryto. Totálním hrobařem byl další prezident ČSA, "zmrzlinář" L---k, neúspěšný bankéř, ale úspěšný loupežník. Ihned prodal cargoterminál jako nerentabilní - "prodej" tam byl do vlastní rodiny a terminál najednou vydělával, ovšem už ne pro ČSA. Začal s likvidací dálkové flotily čtyř A310. ČSA od té doby přestaly létat do USA, do Karibiku a na dálný východ...tak se prodala spousta lukrativních destinací. Pak tam byli viceprezidenti z řad bývalých ředitelů sodovkáren, drůbežáren, dokonce tam byl jako personální šéf bývalý politruk Československé lidové armády, ten začal ve velkém lidem hrozit a dávat výpovědi - v jednom případě to skončilo sebevraždou jednoho z kapitánů. Tento zločinný management si taky udělil 13. plat ve výši 110% ročního platu, za podmínky, že bude firma v plusu - byla, protože prodali část majetku v podobě hangárů. Každý z nich bral měsíčně kolem čtvrt až půl milionu, tak si ten 13. plat ve výši 110% ročního platu představte. Tohle všechno se dělo s vědomím většinového "vlastníka", kterým tehdy bylo jedno z ministerstev. Prodaly se pozemní služby, úklid, paliváři, pak i technický servis. Prodaly se další destinace - dokonce i Londýn a Dubai. Ale zato se začal létat třeba Jekatěrinburg. Začaly vznikat dceřinné firmy Holidays CSA, CSA Technics. Tohle byla v první řadě likvidace ze strany zkorumpovaného státu. Je z toho smutno.
1 odpověď