Naprosto běžná činnost, žádná senzace. U nás to obyčejně dělají mechanici z "line maintenance", v destinacích často i piloti, pokud nejsou s čistotou oken spokojení... Nejde tedy o žádnou "kuriózní činnost" a neděje se jen v Pákistánu, ale po celém světě. Autor článku by se měl příště nad svou činností trochu zamyslet a nedělat ze sebe hlupáka.
Všechno to jsou státní zaměstnanci (ve školství). A o těch článek je.
Ovšem potom nelze tvrdit, jak článek velmi zavádějícím způsobem uvádí, že učitelů přibylo. Učitel a asistent pedagoga, eventuálně osobní asistent, to jsou naprosto odlišné profese a v žádném případě je nelze házet do jednoho pytle pod nálepkou "učitel". Článek je tak neobjektivní a u méně bystřejších jedinců vyvolává naprosto mylný pocit, že dětí ubylo, ale daňový poplatník ze své kapsy přesto platí více učitelů, což je ovšem nesmysl.
Nejsem odborník, ale ale ta automatická patrona je v letadle deaktivovaná. Jinak by padák vysetřelil v letadle při přistávání. Aktivuje se ručně před vyskočením z letadla, kdyby člověk při volném pádu ztratil vědomí. Pokud byl mimo smysli, těžko si to před vyskočením zapnul.
Ve větroni nic takového není, to není F-35.
Padák se nouzově otevře sám, pokud ho neotevřete ručně a pokud vše funguje jak má. Je tam patrona, která v nastavené výšce padák otevře.
Tenhle typ záchranného padáku se opravdu sám neotevře. Musíte za uvolňovač zatáhnout. Spíš vůbec nevěděl, co dělá, anebo padák ani otevřít nechtěl, ale to se asi už nedovíme.
Je velmi smutné vidět, kolik "odborníků", kteří problematice rozumí jak porodní bába turbíně, se tady po každé letecké nehodě objeví a káže erudovaná moudra. Bylo to vysazení motoru krátce po vzletu. Při nezdařeném nouzovém přistání Spitfire shořel... Pilotovi modré nebe a rodině i přátelům co nejvíce sil. Odkaz 1
Zkuste být deset hodin v letadle a nehnout se ze sedadla, kromě dvou - tří procházek na záchod.
Není to problém. Když sedím, tak se připoutám a pás rozepnu, až když letadlo zastaví na stojánce a indikace zhasne. Lindbergh při letu přes Atlantik v roce 1927 seděl 33 a půl hodiny na proutěné sedačce a taky to přežil. 😉
To je zjevně chyba autora článku, ne pana Hrozného. Ten tu zmínku o posádce myslel zaručeně jako: "velitel-pilot a střelec". Tedy "Velitel" jako "velitel letadla" a pilot zároveň. Jen autor to špatně pochopil, v letadlech se evidentně nevyzná. Ale upřímně, chybku vzal čert, jsem rád, že článek vznikl a představil veřejnosti úžasného a obdivuhodného člověka. Ať mu zdraví a životní elán ještě dlouho vydrží!
Na moři jsou námořníci. A mimo piráty si zásadně pomáhají v nesnázích. Ten gruzínský kapitán by u mě stoupl v ceně. Kdyby ty rusi na holičkách nenechal a zachoval se jako námořník. A pak by jeho vzkaz za projevenou pomoc . "Nemáte za co děkovat ,ale stydět se za předchozí Vaši pomoc nám." Měla váhu, smysl , význam i poslání. Takhle je jen gauner co nechal namořníky na moři bez pomoci a ventiluje že mu to dělá radost. Ubožák. Byť zatížený křivdou a nespravedlností.
Však to jsou piráti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No a co teda byla příčinou?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zřejmě ještě nevědí, ale mohl to být motorový olej. Za normálních okolností by se tam neměl dostat, ale přesto se to nezřídka děje a efekt je velmi podobný tomu, co je v článku popsáno. Že cestujícím "nebylo nic" mohlo být dáno tím, že letušky v tom daném letadle mohly strávit víc času a při fyzické námaze a pohybu toho nadýchají rozhodně víc, než sedící cestující. V každém případě jsem zvědavý, na co přijdou. Jinak, ty filtry zdaleka nejsou takový "hit", jak článek popisuje.
1 odpověď