... a nyní pilotuje B747, jak je uvedeno v článku. To, jak posuzujete její kvalifikaci se mi jeví jako silně přitažené za vlasy. Blbka by se do kokpitu asi sotva dostala, že ... Z vašich reakcí mám silně negativní názor a myslím, že pilotce ve svých schopnostech nesaháte aní po kotníky, pane Jelínku.
To byste se divil, co lze v kokpitu potkat.
U ČSA jsme jim kdysi říkali "SmrtWings"... ČSA sice nikdy neměly na palubě luxusní výbavu, jako byste našli třeba na dálkovkách British Airways, Quantas atd., ale velmi úspěšně se to kompenzovalo prvotřídními službami a servisem na palubě a cestující byli zpravidla velmi spokojení. Když to srovnám, "SmrtWings" je opravdu dobytčák. Jenže když přišel Tvrdík, pak Lašák a další ničemové a s posvěcením státu začali s řízenou likvidací a zrušili staré dálkovky, z naší střednětraťové flotily (B737, A320) se začal taky stávat dobytčák - scukly se mezery mezi sedačkami a cestující se místo skvělého servisu také dočkal těžko stravitelné "umakartové housky". Ale tato degradace není nic proti tomu, co se dělo na úrovni top managementu, vládu nevyjímaje. Ostatně, do doby, než se firma rozprodala cizákům, bylo majoritním akcionářem de facto ministerstvo financí, respektive stát. Za Lašáka tam seděl Kalousek a taky o tom o všem věděl. Je mi zle z těchto bezpáteřních politiků, manažerů a dalších lumpů, co by byli schopní prodat i kardiostimulátor vlastní babičky.
V případě ČSA pověstná ryba skutečně smrděla od hlavy. Nekompetentní lampasák Luftjarda s tím začal, ale zdaleka nebyl sám. U aerolinky se od té doby začali objevovat různí "krizoví manageři" a jejich kamarádi, kterým šlo jen o tučné koryto. Totálním hrobařem byl další prezident ČSA, "zmrzlinář" L---k, neúspěšný bankéř, ale úspěšný loupežník. Ihned prodal cargoterminál jako nerentabilní - "prodej" tam byl do vlastní rodiny a terminál najednou vydělával, ovšem už ne pro ČSA. Začal s likvidací dálkové flotily čtyř A310. ČSA od té doby přestaly létat do USA, do Karibiku a na dálný východ...tak se prodala spousta lukrativních destinací. Pak tam byli viceprezidenti z řad bývalých ředitelů sodovkáren, drůbežáren, dokonce tam byl jako personální šéf bývalý politruk Československé lidové armády, ten začal ve velkém lidem hrozit a dávat výpovědi - v jednom případě to skončilo sebevraždou jednoho z kapitánů. Tento zločinný management si taky udělil 13. plat ve výši 110% ročního platu, za podmínky, že bude firma v plusu - byla, protože prodali část majetku v podobě hangárů. Každý z nich bral měsíčně kolem čtvrt až půl milionu, tak si ten 13. plat ve výši 110% ročního platu představte. Tohle všechno se dělo s vědomím většinového "vlastníka", kterým tehdy bylo jedno z ministerstev. Prodaly se pozemní služby, úklid, paliváři, pak i technický servis. Prodaly se další destinace - dokonce i Londýn a Dubai. Ale zato se začal létat třeba Jekatěrinburg. Začaly vznikat dceřinné firmy Holidays CSA, CSA Technics. Tohle byla v první řadě likvidace ze strany zkorumpovaného státu. Je z toho smutno.
Upřímně řečeno, kdo na vlastní kůži nezažil, zřejmě nepochopí. Tito cestující bohužel tradičně patří mezi nejhorší sortu "troublemakerů" na palubě, ačkoliv nelze všechny házet do jednoho pytle. Příšernější jsou snad už jen zástupci stejného etnika z Ruska a srovnatelní někteří "košiláči" z různých arabských zemí, eventuálně pak mladí opilí Angličané.
Zřejmě ještě nevědí, ale mohl to být motorový olej. Za normálních okolností by se tam neměl dostat, ale přesto se to nezřídka děje a efekt je velmi podobný tomu, co je v článku popsáno. Že cestujícím "nebylo nic" mohlo být dáno tím, že letušky v tom daném letadle mohly strávit víc času a při fyzické námaze a pohybu toho nadýchají rozhodně víc, než sedící cestující. V každém případě jsem zvědavý, na co přijdou. Jinak, ty filtry zdaleka nejsou takový "hit", jak článek popisuje.
Naprosto běžná činnost, žádná senzace. U nás to obyčejně dělají mechanici z "line maintenance", v destinacích často i piloti, pokud nejsou s čistotou oken spokojení... Nejde tedy o žádnou "kuriózní činnost" a neděje se jen v Pákistánu, ale po celém světě. Autor článku by se měl příště nad svou činností trochu zamyslet a nedělat ze sebe hlupáka.
Ovšem potom nelze tvrdit, jak článek velmi zavádějícím způsobem uvádí, že učitelů přibylo. Učitel a asistent pedagoga, eventuálně osobní asistent, to jsou naprosto odlišné profese a v žádném případě je nelze házet do jednoho pytle pod nálepkou "učitel". Článek je tak neobjektivní a u méně bystřejších jedinců vyvolává naprosto mylný pocit, že dětí ubylo, ale daňový poplatník ze své kapsy přesto platí více učitelů, což je ovšem nesmysl.
Nejsem odborník, ale ale ta automatická patrona je v letadle deaktivovaná. Jinak by padák vysetřelil v letadle při přistávání. Aktivuje se ručně před vyskočením z letadla, kdyby člověk při volném pádu ztratil vědomí. Pokud byl mimo smysli, těžko si to před vyskočením zapnul.
Ve větroni nic takového není, to není F-35.
Padák se nouzově otevře sám, pokud ho neotevřete ručně a pokud vše funguje jak má. Je tam patrona, která v nastavené výšce padák otevře.
Tenhle typ záchranného padáku se opravdu sám neotevře. Musíte za uvolňovač zatáhnout. Spíš vůbec nevěděl, co dělá, anebo padák ani otevřít nechtěl, ale to se asi už nedovíme.
Je velmi smutné vidět, kolik "odborníků", kteří problematice rozumí jak porodní bába turbíně, se tady po každé letecké nehodě objeví a káže erudovaná moudra. Bylo to vysazení motoru krátce po vzletu. Při nezdařeném nouzovém přistání Spitfire shořel... Pilotovi modré nebe a rodině i přátelům co nejvíce sil. Odkaz 1
Zkuste být deset hodin v letadle a nehnout se ze sedadla, kromě dvou - tří procházek na záchod.
Není to problém. Když sedím, tak se připoutám a pás rozepnu, až když letadlo zastaví na stojánce a indikace zhasne. Lindbergh při letu přes Atlantik v roce 1927 seděl 33 a půl hodiny na proutěné sedačce a taky to přežil. 😉
To je zjevně chyba autora článku, ne pana Hrozného. Ten tu zmínku o posádce myslel zaručeně jako: "velitel-pilot a střelec". Tedy "Velitel" jako "velitel letadla" a pilot zároveň. Jen autor to špatně pochopil, v letadlech se evidentně nevyzná. Ale upřímně, chybku vzal čert, jsem rád, že článek vznikl a představil veřejnosti úžasného a obdivuhodného člověka. Ať mu zdraví a životní elán ještě dlouho vydrží!
12
Sledujících
1
Sleduje
12
Sledujících
1
Sleduje
Vám ale leží v žaludku, co si vymyslíte v dalším příspěvku?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ta leží v žaludku asi všem, kteří měli tu čest.