Vůbec tomu nerozumím. Jaká přednost zprava? Modré auto (modrá šipka) přece odbočuje doleva, tak dává přednost protijedoucímu vozidlu a je úplně jedno jestli by to červené vozidlo jelo rovně nebo zabočilo doprava na dálnici. To že v tomto případě nemá křižovatka tvar přesného kříže nehraje roli. Považuji vysvětlení pana redaktora za naprostý blábol. (Ostatně jako mnoho jiných jeho článků)
Neříkám, že přijmout dar bylo v pořádku. Pokud není původ jasný, tak to bylo minimálně nešťastné.
Ale nějak nechápu ty výkřiky o praní peněz. Vyprat peníze snad znamená, že se nějakým způsobem zlegalizují a zůstanou původnímu člověku. A on jistě za to zlegalizování (vyprání) zaplatí provizi. Ale pokud někdo peníze daruje ministerstvu (tedy státu), kde je to vyprání?? On už ty peníze přece nemá...
Jistě všichni to nemohou pamatovat. Ale bylo to celé trochu stupidní. Navíc bych něco označil i jako chyby. Umakart nebyl určen na stavbu bytového jádra. Umakart byl tenký materiál na obkládání a používal se i na nábytku. Takže i bytové jádro bylo umakartem jen obložené. Dále tam byly konzole. To nejsou držáky na záclony. Ale držáky na tyč se záclonou ale třeba i závěsem. A před rokem 1989 už byly pračky v bytech myslím naprosto běžné. Prádelny se využívaly o desítky let dříve.
P.S.
A pan Žežulík má pravdu. Taky mne to napadlo, ale zapomněl jsem to zmínit. Na fotce nebyl mechanický vysavaš (nic nevysával) ale smeták. Nevím, zda to bylo všeobecné, ale u nás se tomu říkalo Markéta.
Byl jsem u 02 hodně dlouho. Tenkrát to byl ještě Eurotel. Nikdy jsem nevyměnil operátora, i když mi volali a nabízeli lepší tarif. U O2 jsem měl v nějakém balíčku 3 telefony a televizi. Tu jsem nikdy nepoužil. Byla tam jen proto, že tak balíček vycházel levněji. Teď mi přišlo zdražení. Šel jsem na pobočku a chtě televizi tedy zrušit. Výsledek? Kdybych si nechal jen telefony, zdražili by mi ještě více....!
Už nejsem u O2.....
Paní autorka by si měla trochu ověřovat informace. To bohužel dnes nedělá většina podobných pisálků. Poznámka u hrnků s jezdeckým motivem je až k smíchu. Nelze jednu opakující se nabídku na internetu považovat za nějakou bernou minci. Když vyfotím sešlápnutou plechovku od piva a vystavím jí opakovaně na internetu (to jistě není problém) za 3.000,- korun , tak paní autorka také napíše podobný článek s titulkem třeba: Nemáte doma podobně sešlápnutou plechovku?
Paní autorko, teprve pokud podobných (ne stejných opakujících se) nabídek najdete více a hlavně až uvidíte, zda se vůbec někdy taková nabídka prodala, pak teprve můžete psát o nějaké ceně na sběratelském trhu.
Jsem vlastník prosperující firmy na zázračné potravinové doplňky. Odjedu na hory a tam onemocním. Zkouším všechno možné. Nic nezabírá. Až pak sáhnu po vlastním zázračném produktu.... Jsou dvě možnosti. Buď jsem dement, protože jsem si účinný prostředek nevzal hned, nebo jsem lhář a ještě lžu velmi hloupě.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ano, pro nás to zní trochu děsivě. Ale máme právo kritizovat? Kde bereme to přesvědčení, že my víme vše nejlépe?
A hlavně, paní autorko, v titulku je užito 2x slovo ponížení a v článku píšete, že rituál je velkou ctí pro dívky, kterého ho podstupují...
Víte tedy, o čem píšete, nebo blábolíte?
1 odpověď