Tak to je teda perla tenhle zákon. Čím větší příjmy bude člověk mít, tím větší příspěvek na dítě dostane. To nedává logiku.
Pak každý dospělý bude muset pracovat, jinak nedostane dávku. Zároveň ale je dovoleno pouze jedno auto na rodinu. Tedy manželé si nyní budou stříhat kámen, nůžky, papír, kdo bude chodit pěšky do práce. Je samozřejmě jedno, že jedna rodina má nové BMW za 4 miliony a druhá by měla dvě 20 leté Fabie s hodnotou blízko nuly.
No a mezi dokládaný majetek se snad nebude nikdy počítat akciové portfolio, to bych nikdy neprošel. Peníze na bankovním účtu má stejnak jenom finančně negramotné jelito. Tedy pořád bude platit situace jako dnes, že člověk může mít klidně 1 milion Korun ročně z dividend z akcií a na přídavek na dítě dosáhne.
Mám protinávrh. Každý poslanec by při zvolení do funkce doložil veškerý majetek i majetek rodiny a příbuzných. Pak by se na konci kariéry porovnal nově nabitý majetek s platem poslance za dobu působení.
Také by platilo, že poslanec by mohl mít jen jedno auto na rodinu, jinak by nedostával statisíce na cestovné a služební auta.
Ale jako vážně, zatímco se důchodcům přidává o desítky procent od pandemie, tak rodiče dětí se berou jen na hůl. Žádné zvyšování přídavku podle inflace, jak elitě národa, důchodcům a ještě budou buzerovat, jestli máte dvě auta v rodině.
Strašně smutný, kolik má smrad ve městech zastánců. Smutný, kolik lidí bojuje za právo dýchat přes 20 rakovinotvorných látek z nafty.
Kdysi jsem viděl dokument o popílku ve městech. Ukazovali plíce člověka žijícího ve městě a měl plíce podobné jako kuřák.
Dle nedávné studie americké univerzity zemře ročně na znečištění ovzduší ze spalovaní fosilních paliv na 8 milionů lidí ročně. Spalovaní ropy a uhlí zabíjí více lidí, než Stalin a Hitler dohromady.
Jen bez mozek tohle může zastávat, když lepší alternativa existuje. Otázka je, proč taky nebojují za parní lokomotivy místo těch elektrických? Bez mozci holt no.
V kapitalismu nákup kvalitních věcí na delší dobu nefunguje. Firmy musí reportovat vyšší zisky každý rok a tedy i vyšší prodeje každý rok. Aktuální ekonomický systém nemůže fungovat, pokud by jste si koupili televizi na dalších 30 let či mobil na dalších 15 let.
Za druhé ČR sice má velký podíl uhlí na elektřině z uhlí, uhelné elektrárny se vypnou do roku 2035, jestli si dobře pamatuji z prezentace Čezu. Navíc jedna uhelná elektrárna s moderními filtry je zcela jistě lepší, než desítky tisíc smradlavých aut nám přímo pod nosem ve městech.
Baterie do aut, obzvláště ty sodíkové jsou ekologické a donekonečna recyklovatelné. Ekologičtější je pak už jen chodit pěšky a tam se lidstvo nevrátí, protože je příliš líné. V USA se jezdí autem i přes ulici.
Ať berou od těch, který dostali koblihy zadarmo za pandemie!
Já po celou dobu pracoval a nedostal ani korunu, zatímco lidi seděli na zadelích a dostávali dotace a koblihy zadarmo a já to teď platím inflací, vyšší daní a zrušením slevy na manželku.
A přesně jsem to čekal od roku 2020, že to takto zaplatíme.
Dovolím si nesouhlasit. Ceny jsou výrazně níže, než byly v roce 2021 a i množství vozů na prodej roste. Tedy hovořím o jediné zajímavé kategorii a to vozy do 150 tisíc. Cokoliv nad to je vyhazování peněz oknem a to si v době levných akcií nemůžeme dovolit.
A parkoviště dealerů aut po celém světě se plní neprodanými vozy a tedy tlak na cenu nových i ojetých vozů bude značný.
Tedy článek vlastně říká, že tisíc lidí komentovalo a nikdo z nich nemá mozek a vědomosti.
EU vyrábí dost energie z obnovitelných zdrojů, aby dokázala pohánět všechna EV na silnicích. Žádný výfuk v nejbližší elektrárně se fakt naděje. Už dnes má třeba Německo 50% energie z obnovitelných zdrojů. Takové Skotsko pak 99%. Solár, vítr a jádro v záloze. A tato energie roste exponenciálně a zdvojnásobuje se každé 3 roky řekněme a za 5 let předežene uhlí v celosvětové produkci energie.
Zásoby to doveze, nebojte. Amazon v USA provozuje EV dodávky už dlouho a nemůže si je vynachválit. Po pravdě je brzdí nabídka, jinak už by klasické spalovací asi ani nekupovali. V Číně pak jsou celá města, kde elektrifikovali celou flotilu autobusů a taxy a tak mají třeba 13 tisíc autobusů a je to spolehlivější, než když byly spalovací motory a levnější na provoz.
Když můžou města s miliony lidí být kompletně obsluhována elektrickými autobusy a taxy v řádek desítek tisíc vozů, pak Lidl zvládne jeden kamion taky a prázdné regály nebudou.
Ti lidi nemají vůbec mozek, co tvrdí, že budou prázdné regály a ty ostatní bláboly.
Byť se můžeme bavit o tom, zda by třeba vodík nebyl pro kamionovou dopravu lepší. Ale nemůžeme jako lidi bez mozku tvrdit nějaké bláboly. Lidi probuďte se a vzdělejte se, než budete něco plácat.
Kdyby tu byl článek, že Audi vydává na trh novou Audi R8 za 7 mega, tak nikdo nic neřekne. Ale že to je EV, tak hned kritika, jak je to hrozně drahé.
Přitom je to malosériový napůl prototyp technologicky velice pokročilého auta. Za tu cenu je to levné. První mobily, počítače a plazmové televize stály pomalu jako dům. Dnes stojí pár drobných. A stejné to bude i s auty mající zabudované solární panely a EV celkově.
Nesmíte myslet tak slabomyslně. Na planetě je 1,4 miliardy aut. Kdyby každé vyrobilo jen 20 km denně, tak je to obrovské množství vyrobené energie a prakticky se dá jezdit jen na to. Někdo nejezdí a tak bude prodávat do sítě a prodávat to někomu, kdo jezdí více.
To je zajímavý, jak tolik lidí nemá mozek a podporuje spalovací motory, které jsou jednak extrémně neefektivní, pracné na údržbu a stojí ranec je udržovat. Na straně druhé produkují přes 20 rakovinotvorných látek, které ve městech pak dýchají a počty rakoviny se stále zvyšují.
Ročně zemře na znečištění vzduchu odhadem na 4 miliony lidí. A to i na západě ve městech jako Londýn umírají děti, které mají v úmrtních listech příčinu úmrtí znečištění vzduchu od aut. Tedy zplodiny zabijí více lidí, než druhá světová válka, ale tisíce dokumentů se o tom kupodivu neprodukuje a v TV nevysílá.
Plíce člověka žijícího ve městě jsou podobné plicím kuřáka. Auta nemají ve městech co dělat, a pokud už tam být musí z důvodu naší lenosti, pak mají být elektrická a nesmrdět lidem přímo pod nosem.
Půjčovny aut v USA nakoupily EV a hlásí o 50-60% snížení nákladů na údržbu a provoz vozidel a chtějí přejít na EV mnohem dříve, než to ukládá zákon.
Tedy všem milovníkům spalovacích aut ze srdce přeji, aby, až půjdete ven vás pořádně vyčoudila nějaká Tatra a pořádně jste si to užili.
Asi jako když Sam Bankman-Fried ujišťoval, že FTX není před bankrotem,...
Toyota je vyřízená a továrnu zavře dříve nebo později, či ji prodá Tesle, jako se stalo v Kalifornii.
Toyota podíl v EV 0,7% !!! Tedy prakticky neexistuje ve stále se zvětšujícím segmentu EV, na který dnes připadá celosvětově každé desáté auto.
Jo Mazdě se propadají prodeje jako blázen, protože nemá nic elektrického, co by konkurovalo Tesle a oni vytáhnou takovouhle chujovinu.
Mazda RX-8 byla takový propadák, že si to chtějí zopakovat. Ceny ojetin padaly jako kámen, každý se bál drahé poruchy motoru u ojetiny a spotřeba byla katastrofa. Jinak auto bylo krásný a skvěle vyladěný na sportovní jízdu, ale ta spotřeba... A ošklivý zvuk motoru oproti V6 nebo V5 Turbo.
8 z 10 restaurací v USA zavře krám do 5 let od otevření. Je to těžké podnikání s hodně konkurencí. Ale tak to prostě je a to je kapitalismus. Dobré firmy přežijí a špatné zaniknou.
Hlavně ať hlupáky politiky nenapadne z dluhu dotovat restaurace. Lidi zvonili klíčema pro kapitalismus, tak ať se nevracíme do státem řízené a dotované ekonomiky.
Trochu to osvětlím pro neznalé. Firma Coinbase vstoupila na burzu loni přímo na vrcholu mánie v krypto i akciích. Tomu i odpovídala extrémně předražená cena akcie, kdy firma byla oceněna stejně, jako firma vlastnící burzu cenných papírů v New Yorku (NYSE). Přitom zisk firmy Coinbase i velikost krypta vs akcií je jako špetka soli v oceánu.
Každý, kdo se orientuje v investování, věděl od začátku, že to takto dopadne a že kdo to koupí na tom prodělá kalhoty. Zato investiční banky, co to dali na burzu si na tom namastili kapsy a za rekordní bonusy si teď kupují nové jachty a vily. To bylo jasné celou dobu a dobře jim tak. Za hloupost se platí, to taky ví každý.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cena auta může být od 0 Kč až po stovky milionů. Posuzovat majetek domácnosti podle počtu aut je výmysl hodný ptačího mozečku politika.
Už vidím, jak se majitel nového Bugati Veyron za desítky milionů směje vlastníkům dvou zrezlých Felicií, že má dle státu menší majetek, než oni a dávky bude pobírat, zatímco oni ne.
No není se co divit, že toto politické uskupení dopadne v dalších volbách jako Biden a Demokrati v USA. Kompletním propadákem.