🤮🤮😱 Hnus. Ještě že už jsem starý, protože v takovém světě ekofanatiku žít nechci. Kdyby to fakt mělo nastat, a já byl ještě naživu, emigruji na Kamčatku nebo třeba do Indonésie...
Tak se odstěhujte do Indie, tam znečištění vzduchu neřeší a lidi tam viděli modré nebe prvně v životě za pandemie. Co vám brání se odstěhovat do smradlavé země bez regulací a uhelných elektráren bez filtrů?
Němečtí ekofanatici chtějí nemožné, ale normální Němci si to stále ještě neuvědomují (anebo už také nejsou normální).
Proč je zákaz nafty a benzínu nerealizovatelný? Protože Německu už teď chybí proud. A nabíječky, protože nabíjení trvá desetkrát (i více) tak dlouho jako čerpání benzínu.
Základem každé akce je harmonogram a kalkulace. Ať už stavíte kůlnu, cestu, prodejní síť nebo chystáte marketingovou akci, bez harmonogramu a kalkulace to nejde.
Němci se už o tom několikrát přesvědčili, že bez toho to nejde, ale jako správní fanatici jdou do toho zase po hlavě. A zase přijde fiasko.
Jediný fanatik tady jste vy, protože ničemu nerozumíte a mluvíte z fanatizmu. Zeptejte se ChatGPT. Rafinace paliv je energeticky velice náročný proces a sežere více energie, než nabíjení EV.
Nejrychlejší EV dnes nabíjí za 10 minut, nabíjecí časy se zrychlují každým rokem. Za 5 let budou EV s nabíjecím časem pod 5 minut.
Data z Norska jasně ukazují, že přes 90% všeho nabíjení EV probíhá v doma a přes noc, kdy je elektřiny přebytek a je levná. K nabíječkám jezdí minimum EV a to ještě jen občas. Což je i logické. Průměrné auto ujede do 40 km denně a 23 hodin denně stojí. Doma nebo v práci. S dnešním dojezdem top modelů blížících se 900 km to máme nabíjení jednou dvakrát za měsíc na 11 až 15 minut na rychlo nabíječce. Ty rostou tempem desítek procent ročně, rok za rokem.
Vzhledem k tomu, že tam mají peteraci trhu elektroplečkami směšná asi 2%, tak se to jistě setká s nezměrným jásotem a nadšením 😄
Podle posledních dat je to kolem 12-15%. Ale skoro jste se trefil. Mimo jen o 6x.
Jo, co bych dal za to mít elektroplečku jako je Zeekr 001, Yangwang U8, MG Cybester atd. To jsou takový plečky, že by i Radek svůj šunt, v kterém jezdí dnes, hodil ze skály. Ta jeho dnešní plečka technologicky je jako Nokia 3210 versus nejnovější iPhone.
Podíl EU na celosvětových emisích je cca 8%, z toho osobní automobilová doprava je cca 15%. Něco těžké matematiky, jaký vliv na klima bude mít, pokud by přestala jezdit všechna auta se spalovacím motorem ? Správně - v podstatě nula nula nic ! 🙁
Započetl jste export emisí z EU do center výroby, jako je Čína? Nebo jste jeden z těch hlupáků, co si myslí, že když si koupí lednici vyrobenou v Číně, místo v EU, tak nevygeneroval žádné emise?
Zakažte už prosím 🙏 fosilní spalovací vozy smradlavé 🤮 Elektromobil je budoucnost pro ČR 👍 Sešrotujte spalovací vozy ihned okamžitě ☝️❗️Spalovací vůz je už dávno minulosti ☝️ Víte jak se pozná Čech,? Jezdí ve spalovacím voze s manuální převodovkou a smrdí po nafte či benzínu 🤢🤮
Konečně někdo s mozkem, vzácná to věc na diskuzních fórech. Fakt nevím, co lidi na dýchání smradu ve městech tak imponuje.
Norsko už má přes 90% prodaných aut do zásuvky a znečištění vzduchu v hlavním městě kleslo o 20% a dál klesá.
Města ze své podstaty nejsou smradlavé, hlučné díry, to dělají spalováky.
a také laškovně světélkují a dělají na kůži příjemné mravenčení....
Nevím, četli jsem recenzi el. hasičáku, baterie asi na 3 hodiny, ale má zálohu, centrálu a 700 l nádrž na podporu elektroprovozu ))
Google u vás nefunguje? Elektrická hasičská auta už dávno jezdí po světě. A stejně tak i poštovní vozy, popelářské, záchranky, taxi, autobusy, školní autobusy atd. A co jsem koukal na rozhovory s řidiči, tak si to nemůžou vynachválit. A i rodiče oceňují elektrické školní autobusy, aby děti nemusely dýchat přes 30 rakovinotvorných látek z nafty.
Nedivil bych se, kdyby podobné nesmysly podporoval Putin, Kim, Si, nebo Írán. Až budeme mít všichni elektromobily, pak stačí jedna specializovaná jaderná bomba nad Evropou, která toho moc neponičí a ani nemusí nikoho zabít, protože bude stačit mohutný EMP a nikdo nebude jezdit ničím, nikdo si nezatopí a EU bude snadným soustem pro případné hordy dobyvatelů z východu, nebo jihu.
Ano, naštěstí elektrikou poháněné rafinérie EMP výboj přežijí a spalovací auta budou jezdit dát, a i benzínové stanice přežijou EMP výboj, jen se dá čerpadlářkám ruční pumpa, místo elektrické.
Už to nehulte, ničí vám to mozek.
Jaj, já zapomněl, že každé spalovací auto má elektroniku a ta taky vyhoří při EMP výboji...
Pokud dochází ke globálnímu oteplování, daleko větší problém než spalování fosilních paliv je oteplování šelfů a tání hydrátu methanu.
A hlupák se spolehlivě pozná podle toho, že není schopen nikdy správně nastavit své priority v zájmu cíle, o který mu údajně jde...
Samo od sebe to netaje, taje to kvůli spalování a vytváření skleníkových plynů.
Co bylo prvně, vejce, nebo slepice?
Prej perspektivní odvětví "elektromobil a softwarově definované auto" 😄 Myslím, že nám tu nakvítá další Detroit. A nejen u GM.
Ano, Čínský výrobce elektrických aut BYD vzrostl prodeje z 300 tisíc aut na 3,6 milionu, GM za stejnou dobu pokles ze 4,8 milionu na 1,8 milionu v Číně.
Tedy zatímco BYD roste zisky a prodeje o desítky procent ročně, GM jde do háje.
Čínská auta jsou tak vyspělá softwarově, že například detekují zpomalovací práh a upraví podle něj dopředu tlumiče pro hladký průjezd. Softwarově jsou tak daleko před západem, že i VW musí potupně kupovat software od Číňanů. Aneb Čína má více vysokoškolsky vzdělaných lidí, než celý západ dohromady.
.... a vynakládají vysoké částky na investice do perspektivních odvětví, například elektromobilů ....
Tak tohle mě fakt rozsekalo, jestli to vidí jako perspektivní investici, tak není divu, že musejí propouštět.
Tesla je nejziskovější automobilka světa. Má asi tak 5x více zisku na auto, než GM.
GM počet prodaných aut v Číně klesl z 4,8 milionu v roce 2017 na 1,8 milionu letos. Protože je drtí více perspektivní elektrická auta. GM přišel o největší trh světa, kde se prodá třetina všech vyrobených aut světa. Aneb trochu se vzdělejte, ať se tu veřejně nezesměšňujete.
Já mít domek s garáží, a v ní dobíjecí stanici, tak bych měl podobný názor. Jenže bydlím v 11 poschoďovém paneláku s 33 byty, kdy ke každému bytu přísluší alespoň 1 auto. Žije nás tady několik desítek tisíc lidí, dobíjecích stanic je zatím řádově jen několik desítek. A o tom to je.
To je jednoduché. Místo parkoviště vybudovat cyklostezku a stanici MHD, jako v Holandsku a líné zadky přesunout na jiný druh přepravy. Parkoviště pro auta pak v podzemních domech na okrajích měst.
Je však těžké přesvědčit lidi, že něž 2 hodiny popojíždět rychlostí 10 km/ po silnici vedoucí vedle trasy rychlíků, je lepší zaparkovat na nádraží a jet rychlíkem. Ale to už je nad inteligenci většiny lidí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Strašně smutný, kolik má smrad ve městech zastánců. Smutný, kolik lidí bojuje za právo dýchat přes 20 rakovinotvorných látek z nafty.
Kdysi jsem viděl dokument o popílku ve městech. Ukazovali plíce člověka žijícího ve městě a měl plíce podobné jako kuřák.
Dle nedávné studie americké univerzity zemře ročně na znečištění ovzduší ze spalovaní fosilních paliv na 8 milionů lidí ročně. Spalovaní ropy a uhlí zabíjí více lidí, než Stalin a Hitler dohromady.
Jen bez mozek tohle může zastávat, když lepší alternativa existuje. Otázka je, proč taky nebojují za parní lokomotivy místo těch elektrických? Bez mozci holt no.
4 odpovědi