Co to blekotá, lidí je ve státní správě 6x více než bylo v roce 1989 na 15 milionů obyvatel. To se ale milánkové musí dát zadání termín a požadovat výsledky, ne výmluvy.
Třicet let to tady skomíralo z toho co vzniklo z tvrdé práce milionů poctivě pracujících lidí, a ta doba se skončila, vše je rozkradeno za dozoru námi volených zástupců.
Pokud je to ta demokracie, tak to bude lépe ať dále vládnou komunisté s vedoucí úlohou a cílem celosvětové vlády dělnictva, rolnictva a pracující inteligence.
Hotovo šmytec, vymalováno, a poslední zhasne.
Ale vždyť to je záměr rozdělit dav. V jednotě je síla, a to si vlci u moci uvědomuji. V okamžiku, kdy se lidé spojí, nebude Babiš u moci ani minutu.
Proto dezinformace vyhovuje-rozděluje dav, až začne spojovat občany k jednomu cíli, nastane společenská změna.
Dav se dá bohužel ovlivnit. Proto premiér a ministři lžou a opakují lži jak jsou úspěšní v boji s covid stále dokola. Tyto dezinformace ale začínají stádo sjednocovat, protože pravdivost tvrzení lze snadno ověřit, až dav ucítí slabost zatouží po krvi, a pak už dav nic nezastaví. Musím říci, že ten okamžik je blízko a stačí jiskérka... .
Vládu můžeme vyměnit klidně zítra. To však musí parlament fungovat jako šéf vlády a pokud ta nefunguje, a je jasné že to fakt není to pravé pro probíhající covidovou krizi, a politickou vládu nahradit vládou odborníků. Po vládě odborníků jsme volali již jako studenti v 89, dosud však na takovou vládu čekáme marně.
Podle toho co se děje, celý projekt se hraje na náhodu a nikdo jej neřídí. Nebylo předem projednáno zatížení SMS gat-ů s provozovateli. Jsou senioři, kteří prostě mobil ani e-mail nemají. Opět neřešená projektová chyba. Řídí-li premiér tento projekt, měl by zvážit, zda v jeho čele setrvat, nebo raději svěřit do rukou někoho opravdu schopného.
Identifikace dotčených stran a rizik je jedním ze základních pilířů přípravy projektu. Zde zjevně neproběhly. Chybí jasný časový plán a odpovědnosti. Jistě, ne vše lze v rámci příprav podchytit, ale to jsou fakt první a základní otázky na tým. Ono se totiž ukazuje, že žádný projektový tým buďto neexistuje, nebo jeho členové jsou nevhodně nominováni. Za projekt však odpovídá vedoucí projektu a tedy premiér, stejně jako za výsledky projektu a jeho náklady. Nevím zda si tedy onen manažer uvědomuje, že neodpovídá svým voličům, ale každému občanu, tj. také Mně, a každému z Vás.
Obecně lze říci, že úlohou krizového manažera je krize řešit, tak alespoň do nedávna bylo lze vyvozovat.
Česko však učinilo takovému výkladu přítrž a je jasně patrné z činů oněch činovníků, že krizový manažer naopak krize způsobuje.
Je s podivem, jak blízko je počínání vlády této definici. O to podivnější, když právě zkušený krizový manažer je jejím nejvyšším představitelem.
Závěry si musí učinit asi každý sám.
Ono je rozdíl krizi řídit, rozhodovat o jejím směrování a vést, nebo jen ukládat úkoly podřízeným a vésti boj neexistujícími prostředky a pak počítat v koutě vakcíny.
Ukazuje se tedy, nemaje krizových manažerů patřičných kvalit ani vůdců národa, že jest s podivem, že parlament a prezident takového stavu trpí a nekoná, aby národ svůj ochránil od následků takových činů.
Konečně čísla na základě kterých je možno říci, že opatření vlády nejsou příliš efektivní. Opravdu řešit 20 % míst nakažení k vyřešení situace nevede.
Pouze kompletní zastavení ekonomiky mimo klíčové energie a základní potraviny může něco brzdit.
Tak těch 20% vede k tomu, že jakýsi efekt je v čase 2 měsíců a více od nastavení opatření.
Jo statistiku neočůrá ani Ahoj lidi.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jo rozkouskovat, při potížích prodat, to je výsledek prodeje NHO za směšnou sumu panu Mittalovi.
To je stejné jako kdyby sedlák prodal pole... .