S automatem je naprosto jiná dimenze jízdy...o tom není diskuse. Kdo přesedlal na automat...těžko se bude vracet zpět na manuál. A to jsem jezdil 40let s manuálem.
Mám elektromobil a to je opravdu jiná dimenze, převodovku si neničím, protože ji nemám, a ke spalováku se už nikdy, nikdy, nikdy nevrátím.
Asistence nejsou zbytečné výmysly. Koupil jsem nové auto a asistence vypínám minimálně, je pravda, že fungují dobře, asi také proto, že to není Dacia. Asistence jsou pro naši bezpečnost. Nevidím důvod je vypínat, stejně tak nevidím důvod jezdit rychleji než je povoleno, potom nás nebude obtěžovat různé pípání. Připravme se na to, že v budoucnu to nebude jen pípat, ale systém nám nedovolí jet rychleji.
Je zvláštní, že se pohoršujeme nad lidmi kteří nám přejeli dítě, když jeli po městě 80 km za hodinu a zároveň vypínáme a pohoršujeme se nad bezpečnostními prvky a nařízeními které nás chrání. Silnice není závodiště, auto nás přece má bezpečně dopravit kam potřebujeme...
Chudáku, dají se najít. Například porovnání aktuálních emisí spalovacích motorů poslední generace a celkové dopady elektrovozidel s výrobou a následnou likvidací baterií (zatím nedořešeno-likvidaci neumíme udělat), velmi omezenou možností reprodejů použitých elektrovozidel, čili krátký celkový proces využitelnosti atd. Plácáte tady nesmysly, stejně jako politici. Hledejte pro argumenty i protiargumenty a nebudete vypadat jako EKO OSEL.
Nesmysly plácáte vy, jen papouškujete staré, neplatné argumenty. Elektromobilitou se zabývám víc jak 15 let, za tu dobu se změnilo hodně, vlastně pomalu všechno. Konkrétně píšete o likvidaci baterií, že je to nevyřešeno. Není to pravda. Naopak, recyklace bude lukrativní bussines. V první řadě budou použité jako záložní systémy FVE, nebo dobíjecích stanic. Odkaz Odkaz 1 Odkaz Mohu pokračovat - rychlost nabíjení - právě EV9 nabije na 100km za 6 minut. Síť nabíjecích stanic, atd... Nekoupil bych už auto se spalovacím motorem. Nebudu argumentovat v čem je lepší, je lepší prostě ve všem.
Chudáku, dají se najít. Například porovnání aktuálních emisí spalovacích motorů poslední generace a celkové dopady elektrovozidel s výrobou a následnou likvidací baterií (zatím nedořešeno-likvidaci neumíme udělat), velmi omezenou možností reprodejů použitých elektrovozidel, čili krátký celkový proces využitelnosti atd. Plácáte tady nesmysly, stejně jako politici. Hledejte pro argumenty i protiargumenty a nebudete vypadat jako EKO OSEL.
Je vidět, že o elektromobilitě nic nevíte...
Věřím, že to není nějaký podvod. V případě pravdivosti tohoto článku se opět jen potvrzuje, že v EU vládnou jen ti největší hlupáci a pomatenci (jinak řečeno POLITICI), kteří ničemu nerozumí a dělají rozhodnutí, o jejichž dopadu na ekonomiku a občany nemají a ani nechtějí mít žádné informace. Jsou dobře vedení na provázku, jako ti hloupí oslíci zájmovými skupinami a lobbisty. Jak je možné, že nejsou za svá rozhodnutí odpovědni? Ne politicky, ale hmotně a i personálně, včetně jejich poradců. Celý GREEN DEAL je jen velký podvod a pumpa na peníze pro malou skupinku šmelinářů. Jen tak mimochodem o tom vyšla již spousta článků od erudovaných odborníků. Kdo toto prozření zaplatí? No hádejte. Opět my, ty tupé ovce. Asi by měla jít celá EU na smetiště ději, stejně má výsledky, které se podobají výsledkům zaniklé RVHP a jak vidno tam sedí stejní nýmandi. Anglie evidentně udělala svým odchodem dobrý krok. Tak co bude následovat? Opět tam necháme sedět tu neschopnou gynekoložku a budeme se jen bát, co na nás vymyslí příště?
Jsem velmi rád, že jsme v EU, mimochodem, Britové vystoupení litují. Bohužel, asi čtěte jen fejkový články. Porovnání s RVHP je hodně mimo.
Já EV9 mám. Je o dost lepší než tato recenze, protože ta je na jednonápravovou jednomotorovou verzi. Přešel jsem z jiných velkých SUV a tohle je ještě lepší než v tomto článku. V minus 10 jsem ujel 400km na jedno nabití. V létě zatím nevím, ale když bylo plus osm nedávno, klesla spotřeba na 22 při jízdě 190km a 190 zpět... po návratu ještě 70km ukazoval dojezd. Prostě kdo to nedržel v ruce ať hodí kamenem ☝🏻
Byl jsem se s EV9 GT line projet a chystám se ji objednat. Byl jsem nadšený.
Za dalších 6 let, až by se Vám měla začít počáteční investice vracet, začne se to sypat. Baterka, střídač, sem tam nějaký panel - začnou investice. Opět. Záruka?? Haha, firma, která realizovala stavbu po prvních pár reklamacích zanikne a tramtadadá - záruka se nekoná - takže znovu investice. K tomu poplatky za ekologickou likvidaci nefunkčních panelů a po 15i letech zjistíte, že jedinou výhodou byla ta trocha pohodlí, finančně na tom budete úplně stejně nebo i hůře, než kdyby jste tahala do sklepa putny s uhlím a přikládala do kotle. Úplně stejné to bylo před pár lety s topením elektřinou - výhodné tarify na přímotopy, elektrokotle atd. A dnes? Nejdražší varianta vytápění. Stará známá pravda - kdo vám nabízí něco levně, nemyslí na Vaši, ale především na svoji kapsu.
Mám TČ 21 let, jedna oprava ventilátoru.
Mystifikují lidi, nárust ceny za distribuci v roce 2024 z celkové částky je 5-9% dle ceny od dodavatele.
Avízované zdražení 140% je sice pravda, ale to je asi jako bych napsal: "Kdo má rád jogurty, tak si letos připlatí, obal zdražil o 140%". Přitom obal jogurtu je za pár korun a celkově jogurt podraží o cca 5%.
Přečtěte si výše celý můj komentář.
Uvedená spotřeba 17MWh je za dva domy, firmu a dva byty.
Tak do čeho všeho už nás zelená pakáž tlačila? Modernější kotle na uhlí, dnes je to špatně. Topení dřevem, dnes je to špatně. Topení pelety, dnes je to špatně. Topení plynem, dnes je to špatně. Topení elektrikou, cenově děs. Jestli je ještě někdo po tom všem bere vážně je to jeho blbost.
Mystifikují lidi, nárust ceny za distribuci v roce 2024 z celkové částky je 5-9% dle ceny od dodavatele.
Avízované zdražení 140% je sice pravda, ale to je asi jako bych napsal: "Kdo má rád jogurty, tak si letos připlatí, obal zdražil o 140%". Přitom obal jogurtu je za pár korun a celkově jogurt podraží o cca 5%.
Přečtěte si výše celý můj komentář.
Uvedená spotřeba 17MWh je za dva domy, firmu a dva byty.
Kyš kyš, dobře vám lidičky tak. A určitě věříte, že to funguje do - 10 + níže. A ty chytrolini, co povídají, že jedou skoro zadarmo, jsou k smíchu.
Mystifikují lidi, nárust ceny za distribuci v roce 2024 z celkové částky je 5-9% dle ceny od dodavatele.
Avízované zdražení 140% je sice pravda, ale to je asi jako bych napsal: "Kdo má rád jogurty, tak si letos připlatí, obal zdražil o 140%". Přitom obal jogurtu je za pár korun a celkově jogurt podraží o cca 5%.
Mám TČ 21 let a neměnil bych.
Přečtěte si výše celý můj komentář.
V rodiném domku, jsem ( z ekologických důvodů) zlikvidoval kotel na tuhá paliva a nahradil ho tepelným čerpadlem...Domníval jsem se, že pokud budou všichni v okolí tak "uvědomělí" k životnímu prostředí,( a zlikvidují neekologické kotle, produkující smradlavý kouř do atmosféry ) tak budeme všichni dýchat čistý vzduch...Ovšem dnešní zdražování el. energie, těmto aktivitám ( "čistého" vytápění ) vstříc nevychází...naopak, jako v té pohádce... "ševče zaplať" ! .... Produkcí neekologických kotlů je okolí zamořeno nedýchatelným kouřem spalováním tuhých paliv, nevyjímaje odpadu, PET lahví atd. Pokud chce stát docílit čistotu ovzduší, tak by měl ekologická vytápění všech druhů, zvýhodnit nižší sazbou dodávané elektřiny,.... za provoz těchto soustav...Vzhledem k současnému "přitvrzení" finančních nákladů za dodávanou el. energii, se domnívám, že s tím neekologickým topením bude hůř...Lidé budou šetřit a bude jim jedno, co do ovzduší vyprodukují.....
Mystifikují lidi, nárust ceny za distribuci v roce 2024 z celkové částky je 5-9% dle ceny od dodavatele.
Avízované zdražení 140% je sice pravda, ale to je asi jako bych napsal: "Kdo má rád jogurty, tak si letos připlatí, obal zdražil o 140%". Přitom obal jogurtu je za pár korun a celkově jogurt podraží o cca 5%.
Přečtěte si výše celý můj komentář.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Každý diktátor byl a je zbabělec.