Já si myslím, že každý ukončí školu v jiném věku a tak by neměla být hranice odchodu do důchodu ale měl by se ustanovit počet odpracovaných let.
Jestliže někdo půjde na řemeslo a začne pracovat od 18 let, tak odpracuje do 67 svého roku 49 let.
Ten kdo bude studovat třeba do 26 let, bude pracovat jen 41 let.
Takže stejně do důchodu ale každý bude mít odpracované jiné roky, což je vůči těm co dělají od 18 nefér.
Ano ideální stav by byl odpracovat 40 let a konec
Místo toho, aby lidem byla umožněna transformace aut na ta novější a samozřejmě méně zatěžující lidské plíce a tvorbu rakoviny, tak ještě více podpoříme bazarový prodej. Vozový park bude stárnout a lidé nebudou mít vůbec motivací koupit si třeba malé spalovací auto s moderními emisními technologiemi.
Ono to je trochu jinak tak zvané vidím nevidím! Na výrobu běžné lithiove baterie s dojezdem 500 až 700 tun je potreba 250 tun hornin s obsahem lihtia a jiných kovů a výroba beterie pak zabere cca 10Mwat energie! Ale to my nevidíme leda by jsme stáli u těch těžních jam. Energii jako takovou nevnimame. U kremikovich baterií je sice potřeba asi polovina zeminy obsahující křemík ale potřeba na výrobu stoupne 5x až 10x.a když to vše počítáte najednou zjistíte že elektrické auto je hrozně energetický náročná věc. Neb za cenu výroby by jste jezdila více jak 40 let zdarma ale to auto tak dlouho ani nevydrží. Navíc se následně nedá ani dobře recyklovat. Prostě vymysleli jsme cestu ale zapomněli na to že jen směr nestačí. Infra struktura chybí naprosto celá. Navíc tak silné dráty nám do sídlišť a k domům ani nevedou atd. Prostě problém. Tak že jak vy píšete ovzduší, snad vám tedy dojde že až mé současné auto staré 20 let a doufám že ještě 20 let pojede... Hromadí všechny škodliviny co vyprodukovalo. Vedle vozů rádoby ekologických bude hromada tak sedmkrát větší už při výrobě. Já své auto snadno zlikviduji. Ale Elektro odpad alá lithium nebo kremikove baterie to dalších 500 let budou rozkládat zelezní červy... Tak asi tak to je. A ještě co2. Ten to titěrny plyn potřebuji stromy rostliny i moře. Potřebuji jej k životu. Co bude až dojde? A my jej všechen uzávěrem do sklenic s limonadama a chladících zařízení. Budou ještě růst pralesy? Nikdo o tom nechce ani přemýšlet. A to je celá naše ekologie. Bez rozmyslu bez přemýšlení se vrhame někam kde nás chtějí mít aby se jim lépe vládlo.??
Český občan měl dost času se připravit na to, že si připlatí. Tady pan Turek nedokáže pochopit, že ty technologie sice ještě nemáme, jako ty peníze, ale my je mít jednou budeme! Stejně jako je to problém hloupých automobilek, je to problém hloupých občanů, kteří se nedokáží přizpůsobit. Zelená sýla!
No vaše naivita přímo kvete
Do myslitele máte tak daleko, jako kuře k orlovi. A kdo je to my? Pište za sebe. Spousta lidí zpěváky, herce a sportovce potřebuje. A ty kecy o celém světě si nechte od cesty. Obrovské množství lidí ve světě vůbec netuší, že existuje a kde leží Česká republika.
Ale nepotřebujeme aby herci a zpěváci nosily metali. Na to jsou jiné ceny a prostředky
To je sice hezké, ale mělo by se tam také zakotvit, jak se bude Svaz chovat vůči hráči a nést za to také sankce. Můžu totiž na něj vyvinout nátlak. nebo ho nutit k něčemu co nechce. Svaz najednou bude moct všechno a hráč zase nic. Dá se to velice snadno zneužít. Proto třeba Ester Ledecka řešila tuto smlouvu se svými právníky, aby jí Svaz nenutil do něčeho, co nechce.
Přesně svaz se nemá do rozhodnutí hráče co vmesovat
Vzhledem k tomu že ČSTV už měla za poslední desetiletí pěkných pár pruserů věřím že kdekoli jinde bude mít lepší podmínky než v CZ. A rozhodně nesouhlasím s podmínkou reprezentace když tady trénuješ musíš reprezentovat. To je podle mě blbost. ČSTV by mělo vytvořit takový stav aby to sportovce prostě vůbec nenapadlo, a ne si reprezentaci vyucovat, už na tom je vidět nefér jednání ze strany ČSTV.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Já chci ze svého auta veterána.... 70 let nic neznamená a pokud může jezdit, budu se soudit abych mohl požívat svůj vlastní majetek