Co se děje s přebytkem ? Až ho bude hodně, tak ho prostě zregulují poplatkem nebo zakáží. Již se to děje. V některých soustavách regulovaných ED.G jížněji na Moravě vám to prostě vypnou a basta. Placené přetoky budou jen v době špičky, kdy to bude pro regulátora výhodné. My máme FVE 20 kWp v tarifu spot a pravidelně, když jde burzovní cena o víkendu v létě do mínusu, tak mi automatická regulace a ovládání střídače zakáže přetoky. A naopak dobíjí bateriové úložiště zadarmo. A panely zkrátka dodávají jen to, co potřebuje firma, co si vezme dům. EV bude přirozený vývoj ať chcete nebo ne. Bez dotací či s dotacemi. Kdo má něco v hlavě pochopil to dávno, ostatním to bude trvat déle. V Číně bude za pár let většina aut elektrická, USA se také odvíjí tímto směrem, Indie se přidává. Nejde tedy jen ekologii, je to obrovská příležitost v nových oborech a ta auta jsou samozřejmě jednodušší a hlavně, hlavně vývoj bude za pár let úplně někde jinde. Soused si dovezl v kontejneru z Číny EV jakéhosi krkolomného názvu, které disponuje baterií s dojezdem 850 km, reálně o sto méně v zimě. S tím bude našinec dojíždějící pár desítek km do práce a zpět jezdit měsíc na jedno nabití. Zatím má problémy s přihlášením ale jak získá certifikaci, bude to rychlé i tady. Baterie na tisíc km jsou budoucností v horizontu do pěti let. Zajímavé je to, že v Číně se u tohoto typu baterie nedobíjí, ale vymění během pěti minut za nabité v jakési automatické lince podobné naší myčce. Jak ty čínské komunisty, kteří ukradnou kde jaký patent a nápad nesnáším, tak jsem tedy zíral, jak daleko jsou před námi.
Je to věc názoru ale já si elektroauto nekoupím jen proto že je to nuda. Budu kupovat camaro 6,2L V8 protože když běží máte husinu. To EL nikdy nedá. Přetoky budou vypínat domácnostem ale nasmlouvaným subjektům určitě ne protože čím víc bude EL tím bude muset být síť v nějakém režimu. A tím víc bude muset být regulace pro daný výkon. U mě 2 MW do + diesly,do - 2 MW tzv maříč energie. (Kontejner plný odporů chlazený ventilátory) teplota 300 *C která fouká ven 2-3hod denně. To jest zelená ideologie. A těchto míst se budou budovat desítky aby to ČEPS mohl regulovat. Princip ala Dlouhé stráně. Svítí - čerpadla pumpují vodu nahoru (maří přebytek),nesvítí pouští dolu přes turbínu a vyrábí (diesel). Už jen proto to nemůže fungovat lépe než spalovací motory. Když se tohle spočítá němuže to vycházet. Vyřeší možná fůze. Nyní jediná cesta syntetické palivo a hybridy. Elektro pro někoho kdo si to může dovolit. Samozřejmě to není jen kvůli autům ale celkové nesmyslné zelené politice.
Každý chleba má dvě kůrky. Elektro má své výhody a pro pár jedinců do města super věc. Pro masu to není a nikdy nebude.Dávat dotace na auta je hnus největšího kalibru.Čína bude otvírat do pěti let uhlí o kapacitě 100 Temelínů.Kam asi půjde ten mráček bordelu který tvoří tornáda atd???Mám doma dva generátory 2MW pro vyrovnávání výkonové křivky kvůli větrníkům a fotovoltaice,každý žere 300L nafty za hodinu. Přál bych vám vidět když to startuje jak krásně kouří,aby když přijde mrak a nesvítí,je třeba rovnat výkon v síti. Čím víc bude foto a výtr,tím víc bude takových míst jako mám já. Jiná regulace není možná,zvládají to pouze ty diesly!!!A ještě tady budu mít další věc kterou nikdo nevidí. Když je přebytek ve slunných dnech a je třeba opět regulace ale obráceně,co myslíte že se děje s tím přebytkem???
Ona vás povodeň ještě párkrát vyplaví či tornádo sebere střechu a potom to dojde,( tedy zase ne všem, to si při debilitě průměrného voliče Babiše nedělám iluze ) i těm zanedbaným jedincům. Min.o tom začnou pomááálu přemýšlet.
Pane,vy jste hlava.Co mají dotace s povodní a tornádem společného fakt nevím. Jako že spalovák dělá míň emisí??A co likvidace baterie a výroba energie v uhelce to je cajk??
Ještě je třeba sušit medvědí žluč, možný pěkný příjem do státní pokladny Slovenska. Asiaté za ni dají těžký háky.
Nic jiného než odstřel to nevyřeší,aby méďa v klidu mohl žít na území SK mohlo by jich být cca 300 !!!!1500 je nesmysl a možná jich je víc, odhady tvrdí 2500. Jak přijdou blíž jedu pro těžkou kulovnici 💀👍
Nejsem aktivista a zelené mozky nemám rád ale tohle je opravdový hnus a týraní zvířat.To mléko musí vypadat když jsou kravky v takovém stavu. Sám chovám ovce a zabíjím je pro maso ale tohle je děs. Moje zvířata jsou čistá a celý rok venku na pastvě a mají spokojený život. Toto bych nedal do huby.Takové kravíny je třeba opravdu zavřít a zrušit. A předsedu nakopat za to že trpí takovej bordel ve svých stájích.
Miluji F1 spoustu let. Ale proč by tohle mělo být video,které dostane i tvrďáky. Senna byl super,ale byli i jiní. Rindt,Peterson,Lauda,Stommelen,Courage,Williamson a další,kteří už tu nejsou. Ne všichni sice byli mistry světa,ale i tak to byli skvělí jezdci. Na druhé straně je to od pořadatelů krásné gesto a myslím,že by takových vzpomínek mělo být víc.
Asi proto že byl nejlepší jezdec historie F1 kterého tímto titulem označily největší hvězdy tohoto sportu.Senna byl hrdina Brazílie.
BEV chce většina lidí, co se v něm projede. Ceny půjdou dolů. U vás (skupina zarytých odpůrců) bude pochopení trvat jen trošku déle.
Vážený pane, elektroauto jede opravdu krásně ale tím jeho výhody končí. Pro bohaté ve městě s možností nabíjení super, pro masu a normální obyvatele zcela nefunkční a velmi drahé. O následné likvidaci,problémy s hašením, mizerném dojezdu v zátěži (ne 110 km/h na dálnici) se nemá cenu ani bavit. Dotace a vše okolo je jen výplod zelených nicneumětelů !!!
Pokud se nevrátí 10V motory,omezení elektronických systémů na minimum,formule 1 už nikdy nebude jako dřív. A jelikož je to zřejmě nemožné budeme dále sledovat nejnudnější královnu motorsportu i nadále. Moto GP jsi nadále zachovává nebezpečno a akustično a proto je dle mě lepší než F1. Lidi táhne adrenalin, ne kroužení bez akce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co se děje s přebytkem ? Až ho bude hodně, tak ho prostě zregulují poplatkem nebo zakáží. Již se to děje. V některých soustavách regulovaných ED.G jížněji na Moravě vám to prostě vypnou a basta. Placené přetoky budou jen v době špičky, kdy to bude pro regulátora výhodné. My máme FVE 20 kWp v tarifu spot a pravidelně, když jde burzovní cena o víkendu v létě do mínusu, tak mi automatická regulace a ovládání střídače zakáže přetoky. A naopak dobíjí bateriové úložiště zadarmo. A panely zkrátka dodávají jen to, co potřebuje firma, co si vezme dům. EV bude přirozený vývoj ať chcete nebo ne. Bez dotací či s dotacemi. Kdo má něco v hlavě pochopil to dávno, ostatním to bude trvat déle. V Číně bude za pár let většina aut elektrická, USA se také odvíjí tímto směrem, Indie se přidává. Nejde tedy jen ekologii, je to obrovská příležitost v nových oborech a ta auta jsou samozřejmě jednodušší a hlavně, hlavně vývoj bude za pár let úplně někde jinde. Soused si dovezl v kontejneru z Číny EV jakéhosi krkolomného názvu, které disponuje baterií s dojezdem 850 km, reálně o sto méně v zimě. S tím bude našinec dojíždějící pár desítek km do práce a zpět jezdit měsíc na jedno nabití. Zatím má problémy s přihlášením ale jak získá certifikaci, bude to rychlé i tady. Baterie na tisíc km jsou budoucností v horizontu do pěti let. Zajímavé je to, že v Číně se u tohoto typu baterie nedobíjí, ale vymění během pěti minut za nabité v jakési automatické lince podobné naší myčce. Jak ty čínské komunisty, kteří ukradnou kde jaký patent a nápad nesnáším, tak jsem tedy zíral, jak daleko jsou před námi.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A jinak jsem fanda elektroaut,jedou jako kráva ale nemají duši a to my tam prostě chybí.Dotace je jeden velký podvod na nás všechny.