Nespadla od někud z výšky na hlavu? Ve srovnání se současným stavem v USA, je určitě Evropa přdvídatelnější, ale z obecného pohledu?!
Co se jeden rok podporuje a prosazuje, jíž příští rok čeká zákaz a sankce, abychom to na přesrok zase oživovali a za velkých nákladů zprovoznili. Tomu říká vd L předvídatelné??
Docela chytrý způsob jak obhájit neobhajitelné. "Cihla stojí stejně".
Ale ta cihla se bez přičinění (stavba) a nezbytného (pozemku) nikdy nemovitostí nestane. A cena práce, pozemků i možností je v lukrativních oblastech násobně jiná, než ve vyloučených lokalitách. Nad to pokud se dle uváděných údajů všem zvýší daň. Dojde pouze k jejich opětovnému zdražení, včetně závislých nájmů. Také je dobré poukázat na skutečnost, že ČR chybí pouze dostupné bydlení (drahého je dost) a to se zvyšováním vstupů nikdy nemůže zlepšit.
Podmínky pro stavbu se neustále zhoršují a nevýkonný balast (předpisy a normy) je čím dál větší, byť ve výsledku nezajišťuje pro investora/uživatele takřka žádného přínosu. To jsou pravé důvody nedostatku dostupného bydlení. Jedná se o podobný efekt jako u malých aut, servisu banálních oprav, či drobné přepravy. Certifikace dílu má takřka shodný náklad na malé funkční i velké luxusní vozidlo. Taktéž výjezd technika, či ujetý km má nějakou základní sazbu, ale rozdíl podílu vůči výsledné ceně je zásadní. Pokud musíte u stavby např. podle počtu obvodů osadit předepsané prvky, je lhostejné, zda se jedná o 3 v malometrážním bytě, nebo v luxusním bungalovu. Stále platíte 3x certifikace, zpracování agendy i inspekci, atd. A pokud je ještě předepsána skladba místností a nelze tak jejich počet snížit, je dílo zkázy dokonáno.
Nějak mi ty počty nesedí.
1+1 = více než 5?!
Také 2KW x i naivních 12h těžko vyrobí el. pro vozy na 350km, při běžné spotřebě 15KWh/100km. Ztráty a kapacitu akumulátoru ve sloupu (15KWh) nepočítaje.
Tedy systém bude nezbytně potřebovat dotovat ze sítě. A kolik toho utáhnou stávající přenosové schopnosti rozvodů veřejného osvětlení?
A ani nevěřím, že NPÚ povolí v historické lokalitě FV, nebo dokonce vrtuli.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pokud budeme po investorech požadovat splnění nesmyslů GD, bude drahá nejen výstavba, ale i provoz. Také požadavky a restrikce v podobě diktátu, jak má "správná" stavba vůbec vypadat a obecně nevýkonný balast (úřad, certifikace, statistika, výkaznictví), výstavbu významně prodražuje.
No a je zcela logické, že když nakupujeme na společném trhu materiál a potřeby, ale mzdy jsou na hony vzdálené EU, musí logicky vznikat i zcela očekávatelně významné rozdíly. Doplňte do rovnice průměrné, nebo stačí i mediánové mzdy EU a rozdíl se takřka ztratí. Problém tedy zjevně není na straně výdajů, ale na straně příjmů. A to se další zátěží opravdu vyřešit nedá.