Shrnuli to celkem dobře. Koordinace staveb a zajištění průjezdnosti evidentně vůbec nikoho nezajímá. Pokud někde uzavírkou snížím kapacitu, je nezbytné ji jinde nahradit, jinak dojde ke kolapsu. Tento základ dopravního řešení se v současnosti vůbec nedodržuje a to již od nesmyslné výstavby cyklistických pruhů, v nichž takřka nikdo nejezdí. Tzn. změnu místních úprav, uvolnění jízdní kapacity na úkor parkování, odblokování výjezdních směrů i na úkor příjezdu a zprůjezdnění "zapovězených lokalit". Také absolutní vyloučení těžké dopravy z exponovaných míst a hlavně perfektní značení. To co je na Magistrále, či Liberecké je trestuhodné. Podle toho se vůbec nedá řídit. Značení nejen že nekoresponduje se skutečností, ale je i v mnoha případech protichůdné. O nepřehlednosti i mimo dopravní špičku ani nemluvě. V tomto směru by bylo vhodné také připomenout, největší možné rozměry vozidel a způsob jejich průjezdu v dané oblasti! Možná by stál za úvahu i jednosměrný režim tranzitních tras, nebo alokace odstavných pruhů. Pokud je schopen někdo vypustit z úst, že je v tomto směru činěno maximum možného, pak je buď neschopný, nebo lhář.
Pohnout s míněním lidí odtržených od reality (EP), aby se limity určovaly dle možností existujících technologií, nikoli dle představ a snů, je takřka nemožné. Ale možná by se řešení našlo v podobě stejně nesmyslné výbavy těchto vozidel, jako jsou požadavky od EP (plastový pohon na gumičku), který by laboratorně požadavky splnil, ale v reálu by jeho použití vlastně nikdo z uživatelů ani nevyžadoval. Ve švejkování jsme byli vždy velmi dobří. Tady vidím velký potenciál pro ČR 🙂.
Vytýkají nám segregaci, my napíšeme lejstro a je to vyřešené? Co kdyby už někdo konečně připustil, že s určitým chováním nechce být většina žáků ani konfrontována, natož aby jej sdílela.
Ať bude škola, či obec dělat co chce (a to včetně současných stupidit), pokud nebudou chtít být ostatní žáci s někým ve společné třídě, tak tam prostě nebudou. Rodiče své děti přehlásí jinam a výsledek je opět shodný. Třída, či dokonce škola dostane nálepku a stane se z ní zařízení pro vyčleněné.
No to je opravdu překvapivé, že když to nevycházelo loni a letos jsou vstupy významně vyšší, že někomu bude vadit, když jim náhrady nejen nenechají na shodné úrovni, ale ještě je sníží. Zvláštní na tom je, že se soudci perou o zvýšení platu o násobky více než inflaci. Politici se domáhají shodného kroku s odvoláním na férovost a přitom ani jedna skupina nemá žádný náklad. A tam kde se náklady promítají v nemalé míře se bude ubírat?!
Jak může chtít někdo byť jen uvažovat o srovnávání odměn politiků a managerů v soukromém sektoru. Každý manager v soukromém sektoru je plně odpovědný za své konání, co politik? Když takový manager pracuje špatně vyletí a co politik?!
Také nevidím jediný důvod k navyšování mezd o více než inflaci. A tak nějak páni nenasytní pozapomněli i na to ostatní.
Viník je v případě drahé el. energie jednoznačný. Může za to vláda, neboť doposud nevykoupila potřebnou část akcií k úplnému ovládnutí ČEZu a tím zajištění dostupné energie. Zestátnění monopolního podniku produkujícího klíčovou a nenahraditelnou komoditu je podle EP hospodářský hřích?! To ale asi jen pro nenáviděné Maďary, protože Francie udělala totéž a nikdo jí to nevyčítá. Dokonce elektrárny převzala aniž by pro to měla mandát a riskla i soudní spor, který na první dobrou prohrála. Ale veškeré tyto náklady jsou zanedbatelné proti tomu, co by se dělo kdyby elektrárny nezestátnila. Nad to nikdo nechce elektrárny zestátnit bez náhrady.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A nebude to náhodou tím, že systém AI pouze replikuje a dává do souvislosti logicky svázané reakce, které okopíroval od lidí? Jak by zareagoval v takové situaci člověk? Pokud budu donekonečna opakovat otázku, stále ji stupidně rozvíjet a naléhat na vysvětlení, dříve či později, přijde i od hodně vyrovnaného člověka odpověď, ve smyslu "no tak se běž zabít", když to nechápeš.
1 odpověď