Pokud by musela několikrát přesedat, jistě by se našla možnost,aby se k Praze pouze přiblížila.Ale ona bydlí ve Stodůlkách a jezdí na Smíchov. To je možná kvůli dětem.Ale právě kvůli nim by se měla poohlédnout po jiném řešení.
Není uvedeno kde. Stodůlky jsou poměrně rozeseté a to stále uvažujete pouze v rámci jednoúčelové cesty a s neznámými parametry.
Pokud pojede např. z nové zástavby ulice Klausova, do řekněme komunitní školy Děvínek, bude pravděpodobně několikrát přestupovat a pojede skoro hodinu. O proti 15-30min. autem.
No a? Tady se asi hodí to rčení o zpovykaných Pražácích, vždyť lidé z jiných z měst, třeba za Prahou, také přestupují z prostředku na prostředek a světe div se, dokonce někdy jdou i pěšky.... to je jak ten vtip, kdy ta panička si autem přijede do fitka, aby tam hodinu chodila na páse 😄 😄
Ale houby. Vždy budete zvažovat čas vs. efektivita. a pokud to byť na trase, které pokrývá uceleně MHD vychází výrazně v neprospěch MHD, nebudete jej používat, ale na obtížnou dostupnost si budete zcela jistě stěžovat. Neříkám, že to paní nedělá pro pohodlí, ale být to tak nemusí. A krom jiného, no možná proto bydlí v Praze, aby měla pohodlí. Také asi nebydlí za stejné peníze jako na vsi. Mimochodem možné odůvodnění v další potřebě vozu jste úplně pominul. O dalším odůvodnění v podobě handicapu, či nezbytném doprovodu, atd. nemluvě.
To se nevylučuje s tím co jsem napsal....Silnice ucpává stále více aut. To je naprosto jednoduché vysvětelení, které zácpy při nehodách či rekonstrukce silnic, nevyvracejí.
V pohodě. Jen jsem chtěl poukázat na skutečnost, že jich tam také víc být nemusí. Pouze je tam horší průchodnost. Z důvodu omezení. Na Magistrále byly původně tři pruhy pro každý směr takřka po celé délce a volné nájezdy i sjezdy. A co je tam nyní?
Souhlasím. Můžete mít chytré sefamfory, inteligentní řízení provozu, lepší koordinaci, ale nic z toho nemůže pomoci, když se do Prahy a jejího nejbližšího okolí stěhuje takové množství lidí. To ani sebelepší optimalizace nezvládne. Bez stavby nových komunikací dříve nebo později doprava v Praze se zasekne. Dalším možným způsobem je, že jako ve Vídni se přesune vše pod zem - nákladné nebo se uzavře centrum pro osobní dopravu a vše se bude odehrávat v rámci centra pomocí MHD. V tomto případě to bude chtít,ale hodně parkovacích míst a domů.
Myslíte ty chytré semafory a inteligentní řízení provozu, co propustí 2 auta v zatíženém směru do poloprázdné komunikace a opět vystřídají směr aby uvolnily trasu na které nikdo není?
Je to jako se vším v ČR. Protože žádné inteligentní řízení v Praze nefunguje. Pouze se na to vyinkasovalo značné množství prostředků. Každý jistě zná mnoho naprosto "tupých" semaforů, které po cestě každodenně potkává, co nemají ani jako prioritu plynulou jízdu po přímém úseku.
Vysvětlení je jednoduché. Dle Babiše, Konečné a spol jsme zbídačelý národ a my na to reagujeme tak, že si kupujeme další auta do rodiny....připravme se na další články tohoto typu. "Parkoviště před obchodními centry praskají ve švech"
Není důležité kolik vozů bylo zaregistrováno, ale kolik, jak a kde je provozováno. A v případě vašeho soudu o stavu společnosti na základě počtu vozidel, si dovolím podotknout, že máme takřka nejstarší autopark v EU.
Zeptejte se Hřiba, ten to má na starosti. Ale to se raději vyhodí nějaký úředníček, který je v tom nevinně. Na druhou stranu: paní Lenka jezdí ze Stodůlek na Smíchov a stěžuje si. Proč nejezdí metrem přímo? Byla by tam za 15 minut. Ale přeci nebude jezdit sockou, že? Pak to tak vypadá na silnicích.
Nechci se dotčené prioritně zastávat, ale pokud nebydlí v ideálním místě, tak bude muset nejspíš i několikrát přesedat. A jak dlouho potom trvá taková cesta MHD. Krom toho, kdo říkal, že auto na Smíchově pak již nepotřebuje?
Shrnuli to celkem dobře. Koordinace staveb a zajištění průjezdnosti evidentně vůbec nikoho nezajímá. Pokud někde uzavírkou snížím kapacitu, je nezbytné ji jinde nahradit, jinak dojde ke kolapsu. Tento základ dopravního řešení se v současnosti vůbec nedodržuje a to již od nesmyslné výstavby cyklistických pruhů, v nichž takřka nikdo nejezdí. Tzn. změnu místních úprav, uvolnění jízdní kapacity na úkor parkování, odblokování výjezdních směrů i na úkor příjezdu a zprůjezdnění "zapovězených lokalit". Také absolutní vyloučení těžké dopravy z exponovaných míst a hlavně perfektní značení. To co je na Magistrále, či Liberecké je trestuhodné. Podle toho se vůbec nedá řídit. Značení nejen že nekoresponduje se skutečností, ale je i v mnoha případech protichůdné. O nepřehlednosti i mimo dopravní špičku ani nemluvě. V tomto směru by bylo vhodné také připomenout, největší možné rozměry vozidel a způsob jejich průjezdu v dané oblasti! Možná by stál za úvahu i jednosměrný režim tranzitních tras, nebo alokace odstavných pruhů. Pokud je schopen někdo vypustit z úst, že je v tomto směru činěno maximum možného, pak je buď neschopný, nebo lhář.
Odkaz njn chápu... Holt mu to budete žrát až do konce 🤣 Já bych si taky asi nechtěl přiznat že jsem tak hloupej a neletěl jsem 🤣
Kde máte v dohodě uveden zákaz spalováků, parametry emisních povolenek a dekarbonizace, jak jste uvedl? Všude je uvedena pouze vize obecných potřeb. Jsou zde uváděny strategie a plány, toho čeho by bylo dobré dosáhnout. Ale jak? To už tam není! Dokonce hned v úvodu je poměrně důležitá podmínka, která v současné době zjevně není naplňována, ale dle mého soudu je klíčová.
EU "Uznává rovněž, že je třeba, aby si udržela bezpečnost svých dodávek a konkurenceschopnost i v případě, že ostatní nejsou ochotni jednat."!
Však já nikde netvrdím opak ... já jen říkám, že všichni čekali co to bude obnášet, jenom Babiš chudák absolutně netušil 😄 Njn on za to vlastně nemůže ... je to takovej smolař no. K StB nechtěl, do politiky nechtěl, dotace nechtěl, kandidovat na prezidenta nechetěl .. takže jak ho znám, tak podepsat Green Deal taky nechtěl 😄
Proč pořád řešíte případy, jež na věc nedopadají. To je jiné téma, ve kterém bych s Vámi možná i souhlasil, ale ani doposud nikdo neví, co se má vlastně přesně dít a to i po té, co PF podepsal závazek konkrétních kroků. Protože nikdo nedovede definovat dopady možností a funkcí technologií, které ještě ani nejsou vynalezené. I PF nás zavázal k dosažení hodnot, kterých ještě nikdo neví jak dosáhnout. To je právě ta nesmyslnost věci, která poškozuje nejen ČR, ale i EU.
Jo, takže Babiš je prostě hloupý 😉 Tak hlavně že máte koho volit 😄 A jak se říká ... svůj k svému 😄 nehledě na to že lžeš ... to nebylo nic takového že "budeme chránit přírodu" 😄 Ty nástřely jak to bude vypadat tam byly. Zákaz spalovacích motorů, zpřísnění norem pro emise automobilů atd ... Tak prosímtě aspoň nelži, ulhánku jeden 😄 A než se začneš rozčilovat, že já jsem volič pětikolky, tak fakt nejsem 😄✌️
Zjevně nečtete, co píši. Také dříve píšete, než přemýšlíte a zjevně podléháte zbytečným emocím.
V memorandu jež podepsal AB se pojednává o snížení emisí. Pokud si dobře pamatuji, tak 50% do roku 2030 a od 2050 klimatická neutralita. Faktické kroky tam nebyly. Tedy tvrzení o nástřelech a zákazu spal. mot. z Vaší strany není pravdivé. To si můžete snadno ověřit.
Také v tomto vláknu nejde o to co je AB zač. K tomu jsem se již vyjádřil jasně, ale o důsledky jednání konkrétních osob a jejich odpovědnosti. K nesmyslům požadující EP nás zavázala až současná vláda, konkrétně PF. To je zdokumentovaná věc a je nesmyslné se ji snažit rozporovat.
Však já nikde netvrdím opak ... já jen říkám, že všichni čekali co to bude obnášet, jenom Babiš chudák absolutně netušil 😄 Njn on za to vlastně nemůže ... je to takovej smolař no. K StB nechtěl, do politiky nechtěl, dotace nechtěl, kandidovat na prezidenta nechetěl .. takže jak ho znám, tak podepsat Green Deal taky nechtěl 😄
O tom spor nebyl. GD jistě podepsal vědomě, ale jak již bylo několikrát uvedeno, jednalo se pouze o obecný závazek (ano, chceme chránit přírodu). Ty nesmysly, které nejen že nechrání nic, odsouhlasila až současná vláda.
Zmačkání PET na efektivitě neubírá, automat je bude stejně po načtení lisovat a na recyklaci pojedou slisované. Není to nic proti ničemu.
To se nyní dělá s plastovým obalem také, jen v něm uživatelé nepřichází o finance pro neplnění nedůvodných podmínek - nečitelnost čárového kódu/poškození obalu a je možné recyklovat veškerý odpad za jeden náklad. Krom toho jsem reagoval na postup - fintu pro zajištění odběru nežádoucích obalů
😄 Takže mi vlastně chcete říct, že Babiš je tak hloupý, že netušil co to bude obnášet? 😄 Věděli to všichni, jenom Babiš ne 🤣👏👌
Vždyť tak se schvaluje většina závazků v EP. Nejprve se zavážete, že k nějakému cíli budete směřovat a mnohdy ani ten není přesně definován a teprve následně se vymýšlí, jak toho dosáhnout a čím.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A nebude to náhodou tím, že systém AI pouze replikuje a dává do souvislosti logicky svázané reakce, které okopíroval od lidí? Jak by zareagoval v takové situaci člověk? Pokud budu donekonečna opakovat otázku, stále ji stupidně rozvíjet a naléhat na vysvětlení, dříve či později, přijde i od hodně vyrovnaného člověka odpověď, ve smyslu "no tak se běž zabít", když to nechápeš.
1 odpověď