Na Wiky může psát kdokoliv i strejda Bureš.
Mimochodem, ten by podepsal i migrační pakt, jen aby šly dotace do Agrofertu, které mu schvalovali jeho podřízení. Jen mu je tato vláda z části zatrhla, přestal si brát servítky vůči EU, jen se od příštího roku obnoví přísun dotací, bude mu jedno, co podepíše na co kývne, hlavně, že potečou dotace a kdo na podvod upozorní, toho jeho nohsledi budou označovat za udavače, jako to dělali u ČH a 100 mil dotací na chléb, který není inovovaný.
Tak si to najděte ve vydané legislativě EP. Je tam úplně to samé.
Jinak si asi nerozumíme. AB je podvodník a gauner, ale to co nás z hlediska GD táhne ke dnu, není jeho práce.
Ale v tom závazku nás zavázal, že snížíme emise o 55% do roku 2030 a v roce 2050 budeme klimaticky neutrální, tedy bez emisí. K tomu nás zavázal a stát to nyní musí dotáhnout a dodržet. Ono to bude zajímavé, pokud se Babiš stane opět premiérem, jak se k tomu, co podepsal postaví a co vymyslí. To nejsou jen auta, to je pouze začátek. Jde třeba o domy a nemovitosti. Například to, že všechny domy budou muset být neutrální. Nyní novostavby, následouvat budou i již postavené veřejné budovy a ve finále se to dotkne naprosto všech nemovitostí, tedy i těch současných. Pokud bude Babiš ve vládě, tak ho čeká přijmutí těchto změn, jsem zvědavý, jak to zvládne.
Vždy jde o to jak nadefinujete podmínky. Tedy jak bude definováno klimaticky neutrální a jak toho dosáhnout?! K danému cíli lze dojít mnoha cestami
Příklad:
1, pokud při předmětné činnosti nevypouštím do venkovního prostředí žádné skl. plyny, jsem klimaticky neutrální. Ve skutečnosti však mohu prostředí libovolně a opakovaně zatěžovat
a, redukcí
b, skladováním
c, recyklací
d,....
2, pokud při předmětné činnosti vypustím určité množství skl. plynů a následně z něho stejný objem odeberu. Jsem také klimaticky neutrální. Ve skutečnosti jsem však prostředí zatížil min. 2x.
a takto lze pokračovat.
AB nás zavázal k obecné podmínce - omezení emisí a klimatické neutralitě i když ani to se mi nelíbí, nezavázal nás ke stávajícím nesmyslům. To učinila až stávající vláda.
Parametry EURO 7 jsou dávno známé a odsouhlasené. Jak jsem psal výše, limity emisí výfukových plynů zůstanou stejné jako doteď. A souvislost s tématem je snad jasná, když je řeč o pokutách za neplnění emisních limitů...
Nejsou. Pokud je máte k dispozici, prosím o info. Zatím jsou k dispozici přesné parametry pouze pro normu EURO 6e a EURO 6eb. Pro sedmičku jsou jen obecné podmínky.
Také jste se zapojil do vlákna řešící jednání AB, proto jsem hledal spojitost.
Konkrétní emisní normy pro automobily byly dopředu známé. EURO 6 vešlo v platnost už v roce 2014, o nástupu EURO 7 se rovněž vědělo už za jeho vlády. Nehledě na to, že původní návrh byl v roce 2023 (kdo že to byl tehdy u vlády?) zásadně změněn a emisní limity pro osobní automobily zůstanou zachovány na hodnotách EURO 6, změní se pouze limity prachových částic z brzd. Tedy nejde o to, že by snad EU zpřísňovala limity emisí, ale o to, že automobilky je ani po 10 letech nejsou schopné plnit.
Ano normy EURO X jsou tady s námi již od roku 1992, kdy vstoupila v platnost EURO 1. Parametry EURO 7, však např. nejsou známy ani nyní. Přestože mají platit již od 2025. Jak to souvisí s tématem?
Rámcová smlouva udělala rámec, to ostatní jsou jen úpravy. Babiš podle jeho slov byl zásadně proti a to jeho "proti" bylo, přiletěl, podepsal, ani necekl. Teď zase jen lže a svádí vinu na jiné, to mu jde skvěle a vy mu to baštíte i s navijákem.
Nemáte pravdu. Stačí si i jen popis této "rámcové smlouvy" - European Green Deal (třeba na Wiky) přečíst. Je to jako podepsat, že budeme šetřit a vy budete poukazovat na to, že ten kdo to podepsal může za to, že je vám zima, protože nástupce se z vlastní vůle rozhodl šetřit vypnutím topení.
Škoda, že Babiš souhlasil s Green Dealem. Teď tvrdí, jak nebylo jasné, oč se jedná. Základní parametry typu konce spalováků, emisních povolenek, dekarbonizace ... byly ovšem stanoveny už tehdy.
Bez ohledu na antipatii k AB, musím uvést, že nemáte pravdu. AB podepsal pouze obecný závazek.
Je to jako když se kohokoli zeptám, zda se má příroda chránit proti znečišťování. Odpověď bude u každého alespoň trochu normálního člověka kladná. Tím ale zároveň není dáno, že všichni chceme zelené šílenství diktované z EP.
Pohnout s míněním lidí odtržených od reality (EP), aby se limity určovaly dle možností existujících technologií, nikoli dle představ a snů, je takřka nemožné. Ale možná by se řešení našlo v podobě stejně nesmyslné výbavy těchto vozidel, jako jsou požadavky od EP (plastový pohon na gumičku), který by laboratorně požadavky splnil, ale v reálu by jeho použití vlastně nikdo z uživatelů ani nevyžadoval. Ve švejkování jsme byli vždy velmi dobří. Tady vidím velký potenciál pro ČR 🙂.
Vytýkají nám segregaci, my napíšeme lejstro a je to vyřešené? Co kdyby už někdo konečně připustil, že s určitým chováním nechce být většina žáků ani konfrontována, natož aby jej sdílela.
Ať bude škola, či obec dělat co chce (a to včetně současných stupidit), pokud nebudou chtít být ostatní žáci s někým ve společné třídě, tak tam prostě nebudou. Rodiče své děti přehlásí jinam a výsledek je opět shodný. Třída, či dokonce škola dostane nálepku a stane se z ní zařízení pro vyčleněné.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Odkaz
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Návrh nařízení" obecné povahy, mají být ty přesné parametry EURO 7? To snad nemyslíte ani vážně. Nad to, že má Euro 7 vstoupit v platnost, ani nikdo nerozporuje, ale že nejsou známy přesné parametry je přesně to, nač všichni upozorňují. Protože má vstoupit v platnost norma, jejíž obsah ještě není celistvě znám a tedy nikdo není schopen ani definovat, zda ji lze splnit.
1 odpověď