Před zákony jsme si sice rovni, ale biologicky jsme nastaveni muž a žena jinak. A z hlediska zákona má tudíž žena u soudu zcela jiná práva ohledně dítěte než muž. No a dítě má vyrůstat hlavně s matkou do 3 let věku (nepřekonané výzkumy prof. Matějčka). Ostatní jsou jen hloupé nesmysly feministek. Muž bude vždy muž a žena žena, tak je to z biologické podstaty nastaveno (genetická resp. hormonální predispozice, mohutnější muskulatura muže apod.). Nesnažme se opět poroučet větru dešti a plést do toho ideologie rovných příležitostí (chápu, že neziskovky na to mají granty). Dítě ve 2 letech v MŠ je nesmysl, jelikož se jedná o předškolní vzdělávání. Dítě ve 2 letech nelze vzdělávat. Ohledně financí, když stát dává miliardy na Ukrajinu, nesmyslným neziskovkám či jsou dividendy nadnárodních korporací vyváděny z ČR, pak není na zvýšení příspěvků na rodičovskou dovolenou.
Sezname, článek je manipulativní. Nech Maďarsko a jeho občany na pokoji. Mají víc rozumu než my. I za socialismu v 80. letech tomu tak bylo. Fungovalo tam soukromé podnikání, jako dítě si to pamatuji z dovolených. Zatímco u nás jsme měli tvrdou formu totality a vše státní. Teď jsme na tom podobně, zase lezeme svému hegemonovi nejvíc do zad..
Kdybychom nebyli donuceni od 90.let převzít západní model školství v souladu s nesmyslnými kvotami z EU, mohli jsme jít svou cestou a navázat na výbornou kvalitu našeho školství, kterou jsme celosvětově měli. Zničit kvalitu školství je program, bohužel. Stačilo se jen zbavit tehdejších ideologií, které v současnosti v novém hávu opět školství obemykají.
Fico je odvážný politik. Bohužel my jsme byli vždycky politicky slabí a podlézali aktuálnímu hegemonovi našeho území (dnes USA, dříve SSSR atd.). I tu sametovou revoluci nám museli zařídit v době, kdy už Berlínská zeď dávno padla. A lidi se masově vehnali do ulic až po akci s fiktivním mrtvým studentem Martinem Šmídem, kterého představoval člen StB Zifčák. Až se EU rozpadne, my ji ještě měsíc po pádu budeme zachraňovat. Ono to sluníčkaření ale už pomalu končí. Odvolali už i rektorku Harvardu. To je ale jen začátek. Tam, kde se hodnoty nesetkávají s realitou, se to dříve nebo později provalí. A tak to dopadne i s jednostranným zpravodajstvím o Ukrajině. Pravda je někde uprostřed, jak už to tak bývá.
Formativní hodnocení, pokud není psáno člověkem, který je v tom zběhlý a je zároveň spíše psychologem, může žákovi spíše uškodit. Jedno denní školení na téma Jak psát formativní hodnocení problém nevyřeší. Budou z toho jen další stížnosti rodičů na školu. Tak hlavně že cerpame další peníze z fondů a bereme si příklad ze Západu, kde je školství na úrovni Buranova.
Proč chodit do školy na osmou? Proč žáky znamkovat? Proč by se měl žák učit matematiku, když ho to nebaví a ponižuje jeho neznalost před ostatními? Takto můžete zpochybnit úplně všechno. Hlavní význam školy je také socializace. Člověk by měl ve škole ale také poznat sam sebe ,objevit své silné a slabé stránky a naučit se překonávat sám sebe. Zažít úspěch, ale také neúspěch, zkusit i věci,které ho na první pohled nebaví. Naucit se disciplíně. Od toho je škola. Mimo jine i přípravou na budouci povolání. A to je zejména o plnění termínovaných úkolů. Nebo jste všichni rentiéři či v budoucnu se pracovat nebude? Nemyslím si. Autorka zřejmě prožila na lyzaku nějaké osobní trauma.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Věřím tomu, že to tak mohlo být. Ale Piráty nelituji, věděli předem, s kým se spojují a jdou do vlády. Nelituji je kvůli tomu, že propagují progresivistické ideje, které mají (kromě zásadního globálně oligarchického vládnoucího finančního systému) jeden z hlavních podílů na současné krizi liberálně demokratického režimu v celé Evropě. Pirátský recept na řešení nic nevyřeší. Navíc je to parta lidí, kteří převážně nemají odborné a životní zkušenosti.