Kdybych si měl vybrat, jdu do Ceedu, ale 1.4 CVVT, rok výroby 2016 a dál. Máme doma a vím,že i když nějaké mušky má,je to velmi spolehlivé vozidlo. Výbava Comfot Plus bohatě stačí. I když teď si taťka koupil 2024 1.5 T-GDi ve výbavě Spin, tak stále jezdí i starším modelem a nedá na něj dopustit. Skoro 200 000 a šlape jako hodinky.
100% souhlas, mám rok 2017 při pravidelném servisu oleje a filtrů a nájezdu 150.000 km je to auto absolutně bez investic. Už jsem zvažoval obměnu, ale za tu bezporuchovost a spolehlivost je to srdcovka, kterou si budu ještě dlouho hýčkat.
Je to pokladníka na peníze, Korejci mají drahý náhradní díly e jinak jede dobře v dnešních přeplněných silnicích je jedno ze je to lenochod
Je to auto ideální na pojižďky po městě, do práce apod. Je citlivější na kvalitu oleje, benzínu, svíček apod. Spousta lidí neumí s tím atmosférickým motorem jezdit, ale pokud ten motor netočí alespoň 3.000 ot./min., tak souhlasím, že to moc nejede. Tu 1.4 jsem měl v Ceedu a tam si to též bralo od cca 130.000 km olej, problémem bylo nejspíše zborcení katalyzátorové mřížky, která je umístěná blízko výfukovových svodů - viz. popis v článku.
Čeká mě výměna předních stabilizačních tyček - typická závada Ceedy/Ria z tohoto období, která se projevuje cvakáním od přední nápravy při přejezdu nerovností.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Po 10 tis. je auto lehce zajeté..ale po 100 tis. nebo 10 letech, jak říkal můj automechanik, to je teprve bizár, pak se to kazí vše ať máte Toyotu, koncerna nebo Kia .
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám na Kia Ceed SW z roku 2017 najeto 160.000 km a jediná závada na něm zatím byla zadřený čep na mechanismu táhla předních stěračů, který jsem opravil svépomocí, takže nesouhlasím s vaším tvrzením, že se kazí vše, jak píšete...
1 odpověď