Trochu zapomínáte na to, že ten člověk délá přesně to, s čím předstoupil před voliče a s čím ty volby vyhrál. A jak říká pán podle mnou - nechme Slováky na pokoji. Ono to celé taky může skončit tak, že snaha o domluvu s Putinem se v Evropě stane mainstreamem.
Moment, asi jsme každý sledovali jiná předvolební jednání, kampaně, sliby a volby samotné. On slíbil snížení cen potravin, energií, narovnání všech zmatků a spoustu dalších věcí. O tom, že bude řídit Slovensko k inklinování Rusku, že bude ignorovat plnění svých slibů, že propustí vězně, že zklikviduje nezávislou prokuraturu a zdecimuje pomocí svých kumpánů zdravotnictví a kulturu....o tom opravdu nepadlo ani slovo.
Já osobně jsem to pochopil tak, že Slovensko má s Ukrajinou dohodu o přepravě surovin a Ukrajina neplní závazky vyplívající z této smlouvy. Pokud je to takto, jak jsem to pochopil, pak se Ficovi nedivím, že je na Zelenského naštvaný, když mu zavřel kohoutek, který má pronajatý a zaplacený.
Tak to jste pochopil opravdu špatně.....
Takže Fico jede do Ruska vyjednat levnější plyn pro lidi a tito ... nevím jak je nazvat, křiklouni řvou že kašle na lidi ? Asi si to jel vyjednat jen pro sebe, ne ? Jít s davem a dělat co se má, co je předepsáno umí každé jelito. Fico je jiný formát.
Znáte zeměpis? Jestli ne, tak si kupte pod stromek mapu a hoďte ctěné oko, kudipak vede cesta z Ruska na Slovensko. Kdyby to myslel vážně, tak pojede do Kyjeva a ne do Moskvy. A k tomu jelitu....vás bych si teda do party nevzal, jelikož vámi popsaná definice společenské morálky je hodně zvrácená.
Proč bych měl podporovat nějaké "podnikavce" tím, že on si nakoupí z Číny nebo jinama zboží za pár korun a já ho od něj koupím z mnohaprocentní přirážkou? Kdyby to měl alespoň systém "zboží skladem v ČR" a dodávka byla rychlá a reklamace bezproblémové, ale takto většinou taky není. Já si objednám od něj, on to objedná z Číny. Když si to udělám sám, je to rychlejší, levnější a kvalita stejná. Celé mi to smrdí lobbingem právě ze strany těchto "podnikavců", kteří nic neprodukují, jenom překupují a mají bezpracný výdělek.
Když si řemeslo či povolání najde vtipnou pomůcku pro pomoc či koordinaci, je to super, je to zábavné, lépe se to pamatuje a normálního člověka to určitě neurazí. Nedávno jsem četl na pánských toaletách: "pánové, to co držíte v ruce není zdaleka tak dlouhé jak si myslíte a proto přistupte k mušli co nejblíže, děkuji". Jinde zas: "Pro učence: stůjte tak, aby proud tekutiny procházel středem průmětu podstavy mušle do podlahy místnosti; pro normální lidi: stůjte tak abyste n.e.ch.c.a.l.i. na zem." No urazili by ste se?
On se s nimi nemusí pouštět do nějakých rozhovorů. Stačí, když se k nim nebude chovat jako hovado. Klasický projev alibismu. Nehledě na to, že jim tam vyhnívají po desetiletí neřešené problémy, na kterých, coby člen minulých vlád, má svůj podíl i on.
Kdyby nehrabali do toho co bylo dohodnuto, bylo by všechno v pohodě. Když ale ono je tak slastné likvidovat a kritizovat práci, kterou přede mnou vykonal někdo druhý.
A rozvědčíky loajální všemu co mu jiní přikáží jste zapoměl?
Rozvědčík je vojenská odbornost, jejímž naplněním je chránit stát a její obyvatele před skrytým vnějším nepřítelem- a to bez ohledu na státní zřízení. Kdežto takový StBák, no to je jiné kafe. Ten udává a donáší pro svůj vlastní prospěch vládnoucí garnituře, která si tuto "organizaci" zřídila za účelem likvidace třídního nepřítele.
Všichni. Cestovat osobním vozidlem je pohodlné. Někdy se dostanete do cíle své cesty dříve, než by jste se dočkal na MHD. V příp., že se potřebujete dostat do cíle své cesty mimo "běžný" čas, tak pojede MHD jen kvůli jednomu, nebo jen několika málo cestujícím. A co když se potřebuji dostat na místo více vzdálené od zastávky? Budu se dopravovat "po vlastních" celý den?
Neobhajuji ani 1 stranu, ale extrémy jsou nebezpečné. Ať si každý jezdí čím chce, ale nesmí se to přehánět 🙂.
P.S.: není pravda: "Je jedno jestli v kolonách budou konzervy na benzín, naftu, elektřinu, vodík, nebo koňské potahy.". Koňské potahy by byly úplný nesmysl (k tomu se ani nebudu vyjadřovat - doufám, že to byl jen vtip). U spalovacích motorů (benzín / nafta) záleží na spoustě okolností, jako např.: teplota prostředí (léto / zima) a zahřátí motoru na provozní teplotu (můžete si dohledat, za kolik PHM každý vůz ujede svůj 1. km po nastartování), ale plně el. vozy (a za určitých podmínek i hybridní vozy) při stání v koloně (při popojíždění samozřejmě energii potřebují) spotřebovávají el. energii max. tak na rádio, osvětlení (led denní / světlomety aj.) a v zimě / létě k výhřevu / klimatizování interiéru (neprobíhá neustále - tzn. v koloně už bude probíhat "jen" k přitápění / dochlazování interiéru) ...
Ale já jsem se v tomto případě nebavil o druhu pohonu, ale o tom, že jsou ulice plné aut, stojí v kolonách, lidé mrhají časem, jsou ve stresu.....Proto je jedno v čem sedí, teď se nebavím o ekologii. Pro město je samozřejmě nejlepší elektro či hybrid, ale když nesnížíte jejich počet, řešíte jen jeden problém, přitom se nabízí využít to k řešení i dalších záležitostí. Trochu přeženu, ale pamatujete jak se řešila dříve problematika černých jízd nákladní dopravy? Koho chytli bez dokladů k jízdě, měl problém. Proto kdo by měl potřebu sólo jízdy by musel mít elektronicky udělené povolení. A čekání na dopravu? Není jedno, jestli stojíte v koloně, nebo na zastávce než se - příklad sejde třeba 6 lidí potřebných pro zaplnění auta velkosti dodávky, které automatický dispečink pošle k plnění úkolu? Testují se autonomní řídící systémy, tak proč by ta auta nemohla být rozmístěna po celém městě jako třeba elektrokola, aby byl dojezd k lidem co nejrychlejší? Technika už na podobné řešení je tak proč nevyužít celého rozsahu technických možností?
Dost dobře "vysněno", i když pro mnohé to je jen noční můra. Lidé si jen v malém počtu určují druh dopravy dle její ceny. Někdo prostě autem jet musí a pro jiné to je daleko lepší (efektivnější) řešení. Tato (velká) část osob pojede automobilem i kdyby mu ve veřejné dopravě za jízdu ještě zaplatili. Co by se bude dít dál po zákazu vozidel ve městech? Dojde k nařízení, že všichni budou muset jezdit na kole, protože i ta nejvíce dotovaná hromadná doprava bude (ve "špičkách") přetížená? 😄 ...
Ale víte kolik z těch co jezdí po jednom to dělá jenom z pohodlnosti? Přetíženost cest zavedení EMO bez souběžného opatření nevyřeší. Je jedno jestli v kolonách budou konzervy na benzín, naftu, elektřinu, vodík, nebo koňské potahy.
cca před rokem proběhla zpráva, že se bude rozkopávat nový úsek dálnice kvůli koridoru (sice to nejsou dráty, ale o to větší bude rozkopaný úsek a delší dobu)
Přesně o tom mluvím. A za pár roků se zjistí, že je to všechno nanic, vymyslí se jiný způsob (třeba na principu Teslova bezdrátového nabíjení), všude budou kabely a začne se zase kopat. Tentokrát nepřizpůsobiví budou hledat měď do sběru).
Takových co bydlí na vesnici je čím dál tím víc, ale do práce jezdí osobáky nejlépe systémem jeden řidič jedno auto do měst a protože je jich moc a jezdí ucpou i dálnice a pak stojí v půlhodinových frontách pak ucpou i křižovatky ve městech a nakonec ještě fňukají v diskuzích na netu jaký je problém ucpaných dálnic, silnic a tunelů. Vaše rada je idiotská, ale protože bydlení v Praze je drahé, tak spousty lidí se musí do vesnic stěhovat.
Přesně jste popsal německý systém. Dojezdy do zaměstnání i více než 100km a děsivé kolony na dálnicích nejsou ničím neobvyklým a přesně- jedno auto, jeden člověk. U nás se tento systém dostává ve slovu děsivě rychle. Nedávno jsem jel jako spolujezdec po Brně a mohu potvrdit- 8 nebo 9 z 10 aut mělo jen jednoho cestujícího. Tohle by měl být primární cesta. Bez větších nákladů snížíte počet automobilů na 1/4. A kdyby ze záchytných parkovišť rozvážely cestující elektrobusy, tak je v podstatě vystaráno.
Řešíte blbosti. Potřebujeme se zbavit závislosti na fosilních palivech. Bez změn tranformaci nedokončíme a bez konnkurenceschopné výroby taky ne. Místo plků přišel šas na to, abychom mákli.
Tohle je správná cesta: Odkaz
A chcete jít snad hned do jaderné války, kde zahyne pravděpodobně hned či postupně většina lidstva?
Pokud budete obtěžovat něčí ženu, pravděpodobně Vám také hned nerozbije hubu.
Víte, obtěžování bych přirovnal tak k blokádě, obchodní válce, ekonomickým omezením apod. Ale ničení, vraždy, znásilnění, únosy- to jsou akty agrese srovnatelné se znásilněním, ne-li pokusem o vraždu. A za to se přes hubu tedy dává- a pořádně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Fico si asi s Putinem domluvil rozdělení Ukrajiny. Plyn už domluvený má a teď už jen zjískat Putinovi tu Ukrajinu
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to logický závěr. Když si dva sousedi (HU, SK) domluví dodávku komodity od vašeho souseda z druhé strany(RU) i když ví, že vy jim dobrovolně nepovolíte tranzit, lze předpokládat pouze jeden vývoj. Chystají se vás z pozemku vyšachovat. A nebylo by to přece poprvé, co se SK a HU postavily za domněle silnější stranu a připojili se k OSE!